Hakutulokset

  1. I

    Heinäkuun Hellemasut 2012 - TAMMIKUU

    Kamalasti ootte päivitelleet kuulumisia, niitä on ollut mukava lueskella! :) Täällä on mielikuvitus ollut kovalla koetuksella, kun olen ollut tuntevinani liikkeitä nyt noin viikon ajan. Näin ensiodottajana ei tietenkään ole mitään vertailukohtaa, joten en voi olla varma, että nuo oudot...
  2. I

    Heinäkuun Hellemasut 2012 - TAMMIKUU

    Nennu, täällä on kohtalontoveri. Itsekin taistelen flunssaa vastaan. Tänä aamuna oli olokin kuin olisin raskaana, kun piti halailla vessanpönttöä, ennen kuin lähdin töihin. Täällähän ei siis helposti millekään saikulle jäädä... Valitettavasti! Raskaudesta tuo huono olo ei tosin taida johtua...
  3. I

    Heinäkuun Hellemasut 2012 - TAMMIKUU

    hiiha, mulle ainakin nimenomaan suositeltiin kaiken tutun liikunnan jatkamista, joten et ole täysin yksin "kuvitelmiesi" kanssa. ;) Työnkuvastakin olin vähän huolissani, sillä se tuppaa olemaan välillä melko fyysistä. Lääkäri sanoi, että kaikkea, mihin kroppa on tottunut, voi jatkaa ihan...
  4. I

    Heinäkuun Hellemasut 2012 - TAMMIKUU

    Moikka, olen lueskellut teidän juttuja täältä taustalta käsin jo jonkin aikaa. Nyt päätin ottaa itseäni niskasta kiinni ja liittyä listoille. :) Eli olen Inara, 27-vuotias, odotan ensimmäistä lasta ja asun Yhdysvalloissa (täällä synnytänkin). Laskettu aika on 6.7. Nämä Yhdysvaltojen ultra-...

Yhteistyössä