Hakutulokset

  1. J

    Uimahallissa tapahtunutta

    Jos itse et ole kilpailuhenkinen, niin miksi ihmeessä se sua haittaa, jos joku omassa mielessään kilpailisi jonkun kanssa, jos sitä ei sitä mitenkään näytä ulospäin?
  2. J

    Rv 32 menossa, supistuksia päivittäin, kohdunkaulan tilanne huono... kokemuksia kuinka kauan menee synnytykseen?!

    klö: Mulla kohdunkaula lähti tasan ponnistusvaiheessa! Kohdunkaulaa oli jäljellä vielä n. 1cm käsiköpelöllä ennen sitä, joten tuo ei kerro yhtään mitään. Lääkäri on siksi huolissaan, koska ikinä ei voi tietää onko sun supistukset niitä jotka vievät eteenpäin, vai ovatko sellaisia mikä ei...
  3. J

    Vammainen paikalla, senkus kyselette

    Onko loukkaavaa, jos sanoo ekaa kertaa pyörätuolin nähneelle n. 2v lapselle, että se on pyörätuoli ja jotkut joutuvat kulkemaan semmoisella? Eli selittää lapselle, mikä on ja miksi toinen on erilainen? ELi onko paha, jos sanoo ääneen sen jopa niin, että se vammainen saattaa kuulla
  4. J

    Sekö on parisuhteessa luottamista, että puolisolle on ilmoittauduttava..

    No kyllä minusta parisuhteessa ja varsinkin perhe-elämässä olisi OUTOA, jos ei päivässä edes kahta kertaa juttelis yhtään mitään toiselle.. (jos tuon nyt haluaa sanoa pakkona tai raportoimisena, niin lopputulos varmaankin ihan sama) :o
  5. J

    arvatkaa tämän talon rakennusvuosi

    Lattiassa on parkettia. Hirret turhan matalalla, tiedä onko ajan kanssa painuneet vai miksi noin matalia ovat. *Ja vaikuttaa myös sille, että remontti on tehty huolimattomasti mm. ruokailutilasta, koska seinän ja lattian välissä on tumma kohta =väli.
  6. J

    Te kenelle jotka on saanu vuokratakuun takaisin ois yks kyssäri!

    Mää neuvoisin soittamaan sinne ja pyytämään sitä. Sano, että tarvitsette sen mahdollisimman pian, koska teillä on rahatilanne juuri nyt tiukka. Saattaa antaa rahan ennen jussia. Jos et pian kysy, se on myöhäistä.
  7. J

    kyllä mulla on sit erikoinen sisko

    No voiko olla, että hän luuli, että sää jo tiedät?
  8. J

    Oletko oppinut jotain (ihan mitä vaan) kun olet palstaillut tällä palstalla! Antaa palaa!!!!!!!!!!!

    PEESI :attn: Olen yllättynyt siitä, että tosi monella ei ole empatiaa tai kykyä edes _yrittää_ ajatella asioita toiselta kannalta. Ajatellaan vain omalta kannalta -tai oman sukupuolen kannalta.
  9. J

    Mitä ajattelet tällaisesta miehestä? Mitä tekisit tällaisessa avioliitossa?

    Harvemmin ihmistä leimataan yleisesti tylsäksi. Ehkä saman kiinnostuksen kohdepiireissä miehesi ei ole lainkaan tylsä vaan päinvastoin. Kuuntele miestäsi ja kysy mitä hän haluaa. Minusta ei ole vääryys, jos miehesi saisi myös joku päivä nukkua vapaapäivinäänkin kunnolla. Ehkä hänen jatkuva...
  10. J

    Huonosti alkoi tämä äitienpäivä :'( *kuva*

    Voimia! Itse olisin vienyt jo eilen lekuriin ja hakenut ainakin asianmukaiset kipulääkkeet+asianmukaiset hoidot välittömästi. Hyvä, että viet nyt lääkäriin. Tulethan kertomaan mitä lekuri sanoi. Meilläkin tyttö poltti kätensä, tosin kämmenen. Siihen tuli kyllä 1. ja 2.n asteen palovammoja...
  11. J

    Nännitön

    No.. Imetyksen myötä ne tuli sitten hieman ulospäin törröttäväksi ja kyllä ne nyt on hieman enemmän ulospäin.. Mutta ei niitä nyt isoiksi törröiksi voi sanoa..
  12. J

    Nännitön

    Määrittele sana normaali nänni? Kyllä mää ainakin pystyin imettään vaikkei sitä "törröttävää isoa nänninyppyä" ollutkaan, joten kyllä mää pidän nännejäni normaaleina, vaikka oliskin "sisäänpäin kääntyneet" niinkuin kätilö sanoi :xmas:
  13. J

    lapseni odottaa lasta

    Serkkuni oli n.17v (poika) kun pamautti tyttöystävänsä (14v) raskaaksi. Päättivät pitää lapsen. Tyttö sai suoritettua koulutkin loppuunsa kyllä. He olivat yhdessä aika pitkään tämän jälkeenkin, mutta sitten heille tuli ero. Lastaan ei ole silti katunut ja tulevat hyvin toimeen keskenään. Ainahan...
  14. J

    n.200t? laina

    Bellaahan mietti, että onko järkevää tuollaista maksaa. Vaikka just ja just maksaakin sen, niin onko miettinyt muita yllättäviä kuluja yms. Tottakai sitä ihquu jos joku toinen kannustaa saamaan sitä unelmaa, koska sisimmissään sen haluaa... Kyllä pankit vieläkin antaa tosi helposti rahaa...
  15. J

    Pärjäisitkö jos tulot olis laskujen jälkeen reilu 2000euroa?

    Eihän kaikilla ole edes nettona tuo... Eli kyllä tuosta jäisi meille vaikka kuinka paljon säästöönkin...
  16. J

    saako miehesi silittää baarissa toista naista hiuksista kun olet itse vieressä?

    Mutta ei kai jonkun ventovieraan naisen hiuksia sillä verukkeella voi silitellä, että ne nyt mustat ja kiiltävät on? Kai sitä pitää jotenkin keskustella tjms. itse henkilön kanssa ennenkuin toisen hiuksia menee koskemaan? Mää ainakin katsoisin vielä pitempään, jos joku täysin ventovieras äijä...
  17. J

    Yhäkö täällä jatkuu "kadehditaan niitä, joiden vanhemmat auttaa rahallisesti" päivät?

    Ja linkki siihen keskusteluun niin voipi käydä lukemassa..? :D
  18. J

    saako miehesi silittää baarissa toista naista hiuksista kun olet itse vieressä?

    Sun miehes on siis tehnyt näin? Jos nyt rivienvälistä voi oikein lukea... Mikä silityksen syynä on ollut? Jos on ollut vain extempore temppu ilman minkäänlaista flirttiä, hellimistä tai muuta vetovoimaa välissä, niin ei sitä kannata sen enempää mieltään vaivata.. Jos taas selkeesti sun...
  19. J

    saako miehesi silittää baarissa toista naista hiuksista kun olet itse vieressä?

    Siis mitä luottamista siinä on jos nyt jo menee hellimään toista naista? Eikö siitä selkeesti saa jo aihetta epäluottamuslauseeseen? Kyllä luottamus on sitä (ainakin meillä), ettei toinen edes harkitse silittää _hellimismielellä_ toisten naisten hiuksia, ei kouri tai hiplaile toisia naisia...
  20. J

    n.200t? laina

    Meillä tulot on tällähetkellä samaa luokkaa kuin bellalla (netto 3400e) tosin olllaan molemmat mieheni kanssa vielä harjoittelijapalkoilla. Miehellä vakityö, jossa palkka nousee kun saa opinnot suoritettua loppuun. Mulla määräaikainen, mutta saan työsuhteen aikana paperit koulusta ulos.. Jos en...

Yhteistyössä