Hakutulokset

  1. J

    Moi kaikille näin mustanakin

    mitäs kuuluu
  2. J

    Mitäs kuuluu?

    Sain taas oman profiilin takas pitkästä aikaa.
  3. J

    Enää tää ja ens viikko, sitten saa alkaa varaamaan jalkaan puolivarauksella :)

    Jee, ette usko miten tästäkin voi ottaa ilon irti.
  4. J

    Olikos tää jo, nuori nainen etsii asuntoa

    Nuori nainen etsii asuntoa. Kaupunki maksaa kulut, Asunnot, Helsinki, Tori.fi ainakin varma vuokra.
  5. J

    KISSA-KUVIA TAAS pinoon

    [/URL][/IMG] Tässä meidän 11-vuotias vetelee sikeitä.
  6. J

    Miksi homous pitäisi sallia jos itsellään on ollut vaikea menneisyys?

    Kun joku kirjoitti että pitää olla suvaitseva jos on itse vaikka käyttänyt huumeita, lapset huostaanotettu tmv. Niin miksi? Ja miten homous yleensäkään liittyy tähän? Itselläni ei ole mitään sitä vastaan, olenhan itsekin bi.
  7. J

    Leikkaushaavan parantuminen, mitä teille on neuvottu jos tikkien poiston jälkeen osaksi auki

    eli ei ole täysin sulkeutunut ja tihkuttaa.
  8. J

    Viime yönä otti täysillä päähän tää jalka

    Kärsin muutenkin unettomuudesta ja nyt pitää vielä monta viikkoa yötä-päivää käyttää kipsikenkään. Se on kuuma, se painaa, en voi nukkua kuin parissa asennossa selälleen ja toisella kyljellä. Ihan sama paraneeko vai ei heitän sen pian vit...n! Pesin äsken lattioita, kontallaan vessa ja...
  9. J

    Miksi monesti eläimille syötetään "parempaa" ruokaa kuin ihmisille?

    Kun lukee noita foorumeita niin sellaiset jotka antaa markettiruokaa syyllistetään vaikka miksi. En ole kylläkään kuullut ikinä eroa esim eläinlääkärikuluissa tai kuolema-tilastoissa. Ja aina voi totuttaa eläimet syömään ruokaa joka on niille luonnollisinta eli barf. Joo ja nyt on aikaa...
  10. J

    Helvetissä on erityinen paikka naisille jotka eivät auta toisiaan

    Liza Marklundin kirjan nimeä lainatakseni. Mistä mielestäsi johtuu, että Suomi on kiusaajien maa?
  11. J

    Kehtaisitko kysyä lapsesi kaverin vanhemmilta tästä.. rahaa katoaa

    pojaltani on kadonnut rahaa varmaan jo kolme kertaa ja sellaisesta paikasta ettei ne ole vaan vahingossa voineet hävitä. Eilen yli 4e. Meillä oli kaveri yökylässä mutta enhän voi olla varma ottiko hän niitä... on usein meillä muutenkin. Noh, ehkä pitää pyytää poikaa laittamaan rahansa aina...
  12. J

    Lapsi kävi apteekissa hakemassa haavasiteitä ja annoin lapulle ohjeet mitä ja minkä hintaista max

    eikös siellä ollut täti ruvennut mainostamaan "tässä on tällaista super imukykyistä ja tooodella mahtavaa" ym ym. Ja hintakaan ei päätä huimaa, maksaa vain 100e laatikko! Onneksi lapsella oli mukana vain 20e :) osti laatikon hintaan 7e.
  13. J

    Paljonkohan todellisuudessa on eroa.. haavisto vs niinistö

    lehtien laskelmat ei aina pidä paikkaansa
  14. J

    ***lauantaimusaa *** jiihaa

    http://www.youtube.com/watch?v=UWmouFTefLE&feature=relmfu Mohombi aloittaa
  15. J

    G: Miten pitkään olet palstaillut?

    Mä en tarkalleen muista, enkä edes sitä oliko palstana vauva vai tää :D Ehkä vauva. Ja vuosi oli 2002
  16. J

    Olipas koskettava jakso Criminal Mindsissa, nyyh

    Sarjamurhista tuomittu olikin syytön mut silti se kuoli lopussa :( Ihana sarja muutenkin, kiehtoo...
  17. J

    Nyt on tikit poies eikä sattunut yhtään

    Iho ei ole vielä ummessa kylläkään kuin osaksi mutta kai se siitä paranee. Ei niitä tikkejäkään viikkotolkulla pidetä.
  18. J

    Taas kävi niin, että lapseni kaveri tuli yökylään eikä vanhempansa soittaneet mulle kysyäkseen asiasta

    ei haittaa sinänsä, kivaa että on kaveri. Mutta vaikka me tiedetäänkin toisemme, on aina paikallaan varmistaa sopiiko kyläily varmasti ja tai edes vaihtaa muutaman sanan. Ei näin! Ja joku kohta kysyy miksen mä soita, olen soittanut aina tähän mennesä mutta nyt en jaksa vaivautua. ( tiedän siis...

Yhteistyössä