Hakutulokset

  1. S

    Rotarokote, vatsavaivat, koliikki ym...

    Meillä on kohta 3kk ikäinen tyttö.Lapsemme sai rotarokotteen ekan annoksen joulukuun 31.pv. Sitä ennen on jo ollut vatsavaivoja, lähinnä ilmaa ja vihreää kakkaa. Ilman poistumiseen on jonkin verran auttanut Cuplaton. Illat itkuisempia, aamulla ja vielä päivälläkin on hyväntuulinen useimmiten...
  2. S

    Nelihenkisen perheen autoksi sopiva...?

    Kriteerit: Tilava (tarvittaessa pitää mahtua kyyditsemään vuohi... aivan totta, niin hullulta kuin se kuulostaakin :D ), edullinen sekä ostaa, käyttää että huollattaa tmv, kohtuullisen ripeä kiihtymään ettei tarvii jäädä ohituksissa jalkoihin, vuosimalli mieluusti tän vuosituhannen puolelta...
  3. S

    Mitä tehdä...

    Mitä tehdä kun appiukko puuttuu joka ikiseen kasvatusasiaan, vaikka itse ei ole ollut silloin kotona kun oma poikansa(eli siis mieheni) on ollut pieni? Kutsuu myös itseään joskus, ilmeisesti vahingossa, poikamme isäksi ja poikaamme mieheni nimellä... On myös viitteitä siitä, että puhuu...
  4. S

    imusolmukkeista...

    Pojalta (2v) löytyi viikko sitten kainalosta ja kaulalta oikealta puolelta patit, joita epäilen suurentuneiksi imusolmukkeiksi. Edellinen flunssa on ollut pääsiäisen seutuun, sen jälkeen ei mielestäni mitään ihmeellistä, viime viikolla käytiin verikokeissa allergian takia ja silloin huomasin...
  5. S

    Pikkukakkosen suunnittelua

    Nonnih. Meillä on 1v8kk ikäinen poika ja pillerit loppuu kahden kuukauden päästä. Pojan syntymän jälkeen kärsin synnytyksenjälkeisestä masennuksesta ja nyt hirvittää, että kun toinen lapsi on suunnitteilla, jos masennus uusii. Tietääkö joku, onko se kovinkin yleistä? Olen ajatellut, että jos...
  6. S

    Pinoon ne, joilla la viime vuonna maaliskuussa

    Eli kuinkas on kulkenut? Meillä poitsu kasvaa ja komistuu, ja vilkastuu päivä päivältä. Poika syntyikin sitten lopulta vasta aprillipäivänä :) Viikkoja oli siinä vaiheessa kasassa 41+5. Hänellä todettiin syntymän jälkeen sivuääni sydämessä, oli avoin ductus, joka sitten viime joulukuussa...
  7. S

    Ystäviä kaipaillaan

    Heissan! Olen 22-vuotias kohta 3kk ikäisen pojan äiti Itä-Suomesta. Kaipailisin kirjekavereita muista pienten vauvojen äideistä, kun asun niin korvessa ettei tule hirveästi pidettyä yhteyttä ulkomaailmaan... Lemmikeissä löytyy 3 vuohta, 2 koiraa ja kissa. Niin ja naimisissa olen... laittakaahan...

Yhteistyössä