Hakutulokset

  1. M

    Kertoako työhaastattelussa raskaudesta vai ei?

    olin samassa tilanteessa 3vuotta sitten. Olin rehellinen ja en saanut työtä raskauden takia. Onnea sinulle!
  2. M

    Mistä nettikaupasta löytyisi kivoja vauvanvaatteita? Värikkäitä.

    ehkä jotain löytyy tästä? edulliset hinnat ja värit on, ehkä on siellä jotain mistä tykkäät: www.pikkudino.fi - verkkokauppa PikkuDino tarjoa edulliset ja hyvälaatuiset vaatteet vauvoille ja taaperoille.
  3. M

    Mistä söpöimmät, ihanimmat vauvanvaatteet? (netistä)

    PikkuDino Mukavat, värikkäät, hyvälaatuiset vaatteet vauvoille ja taaperoille edullisesti, nopea toimitus. Tervetuloa tekemään hyviä löytöjä!
  4. M

    Lastenvaatteita netistä

    Verkkokauppa PikkuDino tarjoaa värikkäitä mukavia vaatteita vauvoille ja taaperoille koossa 50 - 122cm edulllisesti, hyvä laatu. Tuotteilla on EU:n säädösten ja vaatimusten mukaan myönnetty Ökötex-sertifikaatti tai sertifikaatti "Turvallinen lapsille"/"Turvallinen vauvalle". Uusia tuotteita...
  5. M

    äidit vm. -74

    Hei, olen myös -74 äiti. Kaksi poikaa: 9/2005 ja 8/2009
  6. M

    Mistä hienoja vauvan vaatteita netistä?

    vauvan ja -taaperoiden vaatteet, hyvä laatu, edullisesti www.pikkudino.fi Tervetuloa ostoksille!
  7. M

    ns perusmallin vauvanvaatteet?

    ehkä jotain löytyy sieltä: es. punavalkoiset, sinivalkoiset, punasiniset ja mustavalkoiset potkupuvut, keltaiset ja vihreät kietaisupaidat, punaiset vauvan housut, PikkuDino
  8. M

    HALPOJA lastenvaatteita netistä??

    Verkkokauppa PikkuDino tarjoaa vauvan -ja lastenvaatteet edulllisesti, korkea laatu, nopea toimitus, uusia tuotteita tulee kauppaan ainakin joka kuukausi, suosittelen. Tutustu klikkaamalla tästä: PikkuDino

Yhteistyössä