Hakutulokset

  1. F

    ~KesäMassut 2007~

    Siis mihin ihmeeseen mä olen laittanut esikon aikaisen äitiysneuvolakortin??? En ymmärrä ja olis kiva sitä nyt vähän kurkkia... :headwall:
  2. F

    ~KesäMassut 2007~

    Terkut neuvolasta! Täti neuvolassa laski lasketun ajan ihan tuon keskiarvo 28 kiertopäivän mukaan ja hän kirjasi täten la:ksi 25.6. En kyllä oikein tajua, miksei huomioinut kierron pituutta, saatikka laskenut ovulaatiosta, kun mä sen tiedän. No eipä tuolla nyt suurta merkitystä ole. Ultrassa...
  3. F

    ~KesäMassut 2007~

    Päivää arvon frouvat ja frääkkynät! Vai joillain onnekkailla tissit turpoaa. Mulla ei sitten mitään ja sais kyllä vähän turvota. Esikkoa imetin 9 kk ja sen kyllä huomaa. Tosin asiaan voi tietysti vaikuttaa myös se, ettei alun perinkään ollut kovin iso kuppi. Mut nyt on kyllä niin surkeat...
  4. F

    ~KesäMassut 2007~

    \ Mulla kävi samanlailla tuon äskeisen tekstin kanssa, mutta onneksi olen oppinut kopioimaan aina, jos vähänkin pidempi sepustus..vinkkinä vaan kaikille! Mikään ei ole niin ärsyttävää kun että teksti häviää jonnekkin bittitaivaaseen. :kieh:
  5. F

    ~KesäMassut 2007~

    Heipsan! Kiitos PikkuMyy-80 vinkistä, miten tämän vastausikkunan saa avattua uuteen ikkunaan. Helpottaa kommentointia, kun en minä ainakaan jaksa mitään muistilappuja pyöritellä. Jonina mä kuulun sitten varmaan kanssa tän ketjun senioreihin, 30 vee tuli täyteen alkuvuodesta. Minkäs ikäisiä...
  6. F

    ~KesäMassut 2007~

    Pennonen80 kurja kuulla taas tuollaisia uutisia. Ja taasenkaan ei löydä sanoja..olen pahoillni, koita jaksaa :/
  7. F

    ~KesäMassut 2007~

    \ Nuin se minunkin mielestä menee, kiitos!
  8. F

    ~KesäMassut 2007~

    \ Voi miten suloista :heart: "mitä olet vauva tänään tehnyt" =) No me ei olla kerrottu, kun esikko on vasta vuoden, eipä paljon kannata. Mitenkään väheksymättä kultani älykkyyttä, mutta kuiteskin. Mietinkin, että kun la lähestyy, että kannattaisko lainata jotain "meille tulee vauva"...
  9. F

    ~KesäMassut 2007~

    Tervehdys täältäkin pienen tauon jälkeen! Voimia teille kellä nyt on vaikeuksia! Pistää kyllä nöyräksi. On pitänyt tuon esikon kanssa kiirettä ja kun olen saanut hengähtää en ole tänne jaksanut raahautua. Väsymys on melkoinen, hohhoijaa. "Kateellisena" luen joidenkin 12 tunnin yöunista ja...
  10. F

    ~KesäMassut 2007~

    \ äiti 4, mä luin tuosta raskausinkivääristä tällaisen jutun: http://www.kaksplus.fi/keskustelu/?mode=viewtopic&tid=598856&page=1 en tiedä mikä pitää paikkaansa ja mikä ei, mutta ajattelin vaan "varoittaa", jos haluat vaikka varmistaa äitiysneuvolasta tai -polilta. En siis mitenkään nyt...
  11. F

    ~KesäMassut 2007~

    Annis ja Enni80 :hug: tosi kurjaa kuulla. Toivotaan, että kaikki kääntyis kuitenkin parhain päin. Meidän neuvolassa ei ultrata, ainakaan esikon aikana. Kuunnellaan vaan sydänääniä jollain aataminaikaisella koneella. Mulla neuvolaan mennessä viikkoja 8+6 eli välttämättä ei mitään kuulu ja...
  12. F

    ~KesäMassut 2007~

    Huomenta ~KesäMassut2007~! Liittyisin joukkoonne, jos huolitte!? Elikkäs tässä ihan alkuvaiheessa mennään, sillä omien lakselmien mukaan LA olis 29.6. Neuvolassa en ole vielä käynyt, se on mulla 23.11. Odotan sitä kuin kuuta nousevaa, koska on vaikea uskoa, että on raskaana. On mulla testit...

Yhteistyössä