Hakutulokset

  1. S

    Viking Isabella 21-22.10

    Vielä kerran yritän...
  2. S

    Viking Isabella 21-22.10

    Ja taas jatkuu etsintä... Eipä vaan taida onnistaa :(
  3. S

    Viking Isabella 21-22.10

    Kiitos =)
  4. S

    Viking Isabella 21-22.10

    Uppista...
  5. S

    Viking Isabella 21-22.10

    Olitko perheesi kanssa Isabellalla su- ma? Meillä neiti (Nella 4v.) kaipaa siellä tutustumaansa poikaan nimeltä Alex (5v.)... Pojasta en tuntomerkkejä osaa antaa enempää, kun neiti oli isovanhempiensa kanssa reissussa... Mutta on kuulemma kova ikävä ja äidin pitää nyt auttaa... ;) Pienestä...
  6. S

    <font color=green> Etsin ystävää - pino 2

    Hups! Kirjoitin väärin tuon sähköpostiosoitteeni. Oikea osoite on sinellax@hotmail.com \ :ashamed:
  7. S

    <font color=green> Etsin ystävää - pino 2

    \ Tare, minä olen myöskin Ylä-Savosta, mutta en ole kirjautunut tälle palstalle, joten laita sähköpostia, jos kiinnostaa. Osoite on sinella.x@hotmail.com. Mulla on reilun vuoden ikäinen lapsi.
  8. S

    Kertokaa kaikki rehellisiä mielipiteitä nimestä HILLA

    Ihana nimi! Jos vielä joskus meille tulee tyttö, hänen nimekseen tulee Hilla Laura Kristiina!
  9. S

    Autistisia tyttöjä

    Kiitos paljon vastanneille :flower: Kerron siskolleni näistä vastauksista! Ja Miisu, annan mailiosoitteesi siskolleni, hän ilahtuu, kun voi jutella samassa tilanteessa olevan kanssa! Ja Elvi, pistä sinäkin sähköpostiosoitteesi minulle vaikka yksityisviestinä, välitän sen sitten...
  10. S

    Autistisia tyttöjä

    Onko sinulla tai tuttavallasi autistista tyttöä? Niitä kun on kuulemma todella vähän.... Haluaisin auttaa siskoani löytämään heille edes yhden perheen, jolta saisi vertaistukea. Siskollani on 3-v. autistinen tyttö!
  11. S

    kengän koko 3-4wee

    Meillä neiti 3v. ja 3kk. ja kengän koko 24-25! Pieni ja siro jalkainen =)
  12. S

    Sopivat rukkaset 2 vuotiaalle ?

    Meillä oli tytöllä viimetalvena tuollaset Lassien rukkaset! Todella kestävät ja helpot pukea, koska varressa tarrakiinnitys, saa peukun laitettua paikoilleen! Ja kyllä pysyivät paikallaan! Ostin ne muistaakseni Cittarista, hinta n. 10 e! =) Toiset ostin säästöpörssistä, Hans companyn...
  13. S

    tutti tutti JA TUTTI

    Vaikeaa se on tuo tutista luopuminen....Meillä siitä kanssa tarpeeksi kauan tapeltiin ja lopulta kävi näin... Annoin neidille (ikää oli just 2v.) sakset käteen ja leikattiin yhdessä tuteista tuttiosat pois...illalla nukkumaan mennessä annoin sen rikkinäisen tutin viereen ja rauhallisesti selitin...
  14. S

    gallup:Perheenne tähtimerkit

    Äiti - neitsyt Isi - Skorppari Neiti - vesimies :heart:
  15. S

    Äidit82,mistäpäin ja lasten lukumäärä??

    Forssan läheltä ja tyttö synt. tammikuussa -03
  16. S

    Lapsesi/Lapsiesi nimet?

    Meidän mussukka on Nella Juulia Aleksandra :heart: 2,5v.
  17. S

    lapsenne/lastenne isovanhempien nimet

    Omat vanhempani Sirpa ja Alpi Miehelläni äiti Leena ja isäpuoli Timo Isä on Jorma ja äitipuoli Marika =) Lapsellamme on 2 mummia, 2pappaa, 1 ukki ja Marika-mamma :heart: + isomummut ja papat!
  18. S

    Kun mies ei halua enää lapsia

    Meilläkään mies ei halua enempää lapsia, kuin tuon meidän tytöntyllerön! Mulla on ollut jo pitkään kova vauvakuume, mutta ei auta, eikä ihan viitti ilman sen suostumustakaan ruvet0a vääntämään! Ja mäkun olen aina toivonut kahta lasta.... :'(
  19. S

    GALLUP: erikoisin nimi jonka olet kuullut!!!

    Minä olen kuullut tytön nimenä Priska!
  20. S

    mummosi nimi

    Äidinäiti on Aune Tellervo Isänäiti on Lahja Raakel Minun rakkaat mummuni :heart: :heart: :heart:

Yhteistyössä