Hakutulokset

  1. V

    Mammakaveri Oulusta

    olen 27-v kahden lapsen äiti ja asun Oulun keskustassa. Olen lopen kyllästynyt käymään kerhoissa yms kun tuntuu että samanhenkisiä äitejä ei vain löydy. Itse olen rento äiti, arvostan omaa aikaa ja lapset eivät ole koko elämäni vaikka ihania ja hirveän tärkeitä ovatkin. Koen välillä olevani...
  2. V

    Ekat raskaus oireet??

    Heti ovulaation jälkeen: väsymys, palelu, itkuherkkyys, ilmavaivat just ennen plussaa: rinnat kipeät ja täyteläisemmät, selkä kipeä, ei normaaleja mahajuileja, miehen naama ärsyttää :D, itkuherkkyys.... Juuri plussattu, oireena hämmentynyt onnellisuus! :)
  3. V

    ??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

    ovulaation jälkeen: väsymystä, hirveät ilmavaivat (ihanan naisellista!) kp 27: toinen nänni hipaisuarka kp29: tikkutestillä nega, kuitenkin semmonen selittämätön fiilis että raskaana tässä ollaan, ei mitään oireta kp31: tikkutestillä nega, taas ajattelin, että ei vaan vielä näy, älytön luotto...
  4. V

    Terolut mimmit

    Täällä ei niin paljon oo enää samoja tyyppejä ku sillon ku ite täällä pyörin. Halusin tulla kuitenkin sanomaan, että plussa tuli tänä aamuna! Meillä meni 9 kk ootellen plussaa ja nyt sitten 9 kk ooteellen vauvaa. En voi oikeen tajuta tätä vieläkään :) Mulla oli pillereiden jälkeen tosi...
  5. V

    Terolut mimmit

    Heippa tytöt! Mulla on nyt ihan hiipunu tämä nettikeskusteluinnostus sitten viime kevään. Päätin, että siirryn itsekin nyt vaan ihan taustailemaan. Päätettiin miehen kanssa, että otetaan nyt rennosti siihen asti, että vuosi täynnä ja sitten kokeillaan clomeja. Mulla lähteny kierto lyhenemään...
  6. V

    Terolut mimmit

    heippa tytöt! taas vierähtäny hetki kun en oo käyny täällä. oonkohan ihan oikea tyyppi listan päivittäjäksi? Ihan mielelläni päivitän, mut jos joku haluaa päivitellä useammin niin siitä vaan :) Onkohan muutenkaan kaikkien tiedot oikein? korjailkaa jos haluatte. totahan voi muokata tuota...
  7. V

    Terolut mimmit

    Terolut-mimmien toivelista 11.8.2012 Nimim....................KP.............Ikä......Mones?...YK......Hoito? Sateenkaari85...91/29-42.....27v.........1.........12........tauko Lindu...............52/28..........22v.........1.........5.........tauko...
  8. V

    Terolut mimmit

    Tindra86 tervetuloa kuumeilemaan! haluatko listalle mukaan? :) nallukan toihan on tosi hieno juttu kun menkat alkanu tulemaan ihan ite!! ens kierrosta tärppi! :) Mulla lähti tänään kyllä taas järki töissä.. huoh. TAAS siellä on yks raskaana. huh. niiiiin epäreilua. tuntuu että oon ainut...
  9. V

    Terolut mimmit

    Terolut-mimmien toivelista 2.8.2012 Nimim....................KP.............Ikä......Mones?...YK......Hoito? Sateenkaari85...82/29-42.........27v........1.........12........tauko Lindu...............43/28...............22v........1.........5.........tauko macy...
  10. V

    Terolut mimmit

    En oo käyny täällä kahteen viikkoon!! uskomatonta! :D heh. Enkä nytkään kerkee kaikkien juttuja lukemaan. Eli ihan nopeet kommentit Fossiili :heart: halauksia, koita jaksaa. NaksuP Onnea! Tarrasukkia :) ON: vv ja halut maksimissaan jo noin 5 päivän ajan, jospa olis ovis!?!
  11. V

    Terolut mimmit

    Terolut-mimmien toivelista 29.7.2012 Nimim....................KP.............Ikä......Mones?...YK......Hoito? Sateenkaari85...78/29-42.........27v........1.........12........tauko Ansku83.......... 38/30-49........28v........1.........16.......terot...
  12. V

    Terolut mimmit

    ainii, menkatki alko! oon ihan ilonen. tosi vähän vuotoa, mut kivut oli kohillaan. ja vuoto tuli ihan ilman mitään apuja! jospa se tästä lähtis tää oma kierto käyntiin! :)
  13. V

    Terolut mimmit

    Tervetuloa uudet! :) Lumis ja Nallukan, laitoin teidän jännäilijöihin, varmasti mahtavaa saada ovisplussa! Onnea! SL Onnea plussasta! mukava kuullla että toivoa on :) MG kuulostaa lupaavalta noi sun oireet! Nallukan Tosi hyvä juttu kun sait puhuttua veljes kans. varmasti helpompi...
  14. V

    Terolut mimmit

    Terolut-mimmien toivelista 16.7.2012 Nimim....................KP.............Ikä......Mones?...YK......Hoito? miss_piggy........64/?............30v......1..........2.........1.tero Sateenkaari85...65/29-42.........27v........1.........12........tauko Ansku83...
  15. V

    Terolut mimmit

    Terolut-mimmien toivelista 12.7.2012 Nimim....................KP.............Ikä......Mones?...YK......Hoito? miss_piggy........60/?............30v......1..........2.........1.tero Sateenkaari85...61/29-42.........27v........1.........12........tauko...
  16. V

    Terolut mimmit

    voi hitto.. nega taas.. yhyy. olin jo vähän kerenny mielessäni rakennella pilvilinnoja ku on iltapäivästä ollu aina huono olo, käyn kolmen tunnin välein pissalla ja väsyttää. pitäsköhän munki vaa syödä terot? eihän niistä ollu haittaa jos nyt olisinki raskaana *toiveajattelua :)*?
  17. V

    Terolut mimmit

    Tervetuloa miss_piggy! Fossiili :hug: Tsemppiä. Varmasti tosi hyvä idea mennä juttelemaan ulkopuoliselle. Oon ite käyny muiden ongelmien takia aiemmin psykologilla ja on kyllä ollu suuri apu. Se on mahtavaa kun ammatti-ihmiselle voi ja pitääkin puhua kaikki mitä mieleen tulee. Omille tutuille...
  18. V

    Terolut mimmit

    Terolut-mimmien toivelista 9.7.2012 Nimim....................KP.............Ikä......Mones?...YK......Hoito? miss_piggy........57/?............30v......1.lapsi......2.........1.tero Sateenkaari85...58/29-42.........27v........1.........12........tauko...
  19. V

    Terolut mimmit

    Kiitos Nallukan!! Tuntuu vähän lapselliselta blokata noitten juttuja mut ihanaa ettö on oikeus valita kenen juttuja seuraa! jes! Nyt pitäs saada peppu ylös sohvalta ja vääntäytyä ulos lenkin tapaselle. ei huvittas nyt kyllä mikään. ja huomenna taas töihin kahden raskausmahan+juttujen sekaan...
  20. V

    Terolut mimmit

    nallukanMistä semmosen eston saa? Näkeekö se toinen että oot estäny sen jutut? Toi olis niin kätevä! Ja mä oon kans kironnu e-pillerit ja kaikki hormonaaliset ehkäsyvälineet pimeimpään nurkkaan. Minä en tule syömään mitään ehkäsyä enää ikinä! Jos tässä nyt vauva saatas ni en varmaan käyttäis...

Yhteistyössä