Hakutulokset

  1. T

    mikähän nokian malli tää on?

    .
  2. T

    kokeneet neuvokaa juoksukenkien valinnassa

    elikäs oon aloittelemassa juoksulenkillä käymistä ja kun nilkkani on pari kertaa venähtäny ni tartten kenät joissa tosi hyvä iskunvaimennus mutta kun niitä vaimennuksiaki on niin monenlaisia ni kertokaa mikä vaimennus paras?
  3. T

    muistaako kukaan mimosa-filmiä

    muistan kun itse hieman nuorempana katsoin lastenohjelmaa nimeltä mimosa.se oli sellainen noitatyttö ja ohjelma oli tosi hyvä.onko kukaan nähny sitä missään myynnissä tms.olis niin ihana saada se itselle ku kotiväki nauhotti sen päälle joatin muuta. :=(
  4. T

    ´sairaan lapsen ja perheen etuudet

    olen kuullut huhua että perheellä jossa on sairas lapsi,olisi mahdollisuus lähteä jollekin perheleirille/lomalle joka olis tarkoitettu koko perheelle ja olis melkein ilmaista.onko huhussa perää ja mistä sais lisää tietoa asiasta
  5. T

    KOKEMUKSIA MUNAJOHTIMIEN KATKAISUSTA?

    jos teitä sen kokenéita löytyy niin voisitteko kertoa kokemuksianne ja miksi päädyitte siihen ratkaisuun ja vielä se että miten sellaiseen toimenpiteeseen mahdollisesti saa lähetteen?
  6. T

    KELLÄÄN KOKEMUKSIA MUNAJOHTIMIEN KATKAISUSTA?

    jos teitä sen kokeneita löytyy niin pliis ottakaa yhteyttä cat-78@luukku.com.haluan kuulla kokemuksianne ja olis pari kyssäriä
  7. T

    ETSIN TEXT-YSTÄVIÄ 06-ALUEELTA

    MIEHIÄ JA/TAI LAPSIA.ITSE OON 27VEE KAHDEN LAPSEN ÄITI JA ROUVASHENKILÖ JOLLA HUUMORINTAJUA RIITTÄÄ,TOIVOTTAVASTI SULLAKIN.KUULLAAN! TYTTOPOIKA78@SUOMI24.FI
  8. T

    sinä (ELLU?) RÄYRINGISTÄ

    JOS VIELÄ LASTENVAATTEET KIINNOSTAA NI OTATKO YHTEYTTÄ NI SOVITAAN AIKA ETTÄ PÄÄSET VAATTEITA PENKOMAAN. :=) HUKKASIN NIMITTÄIN SUN OSOITTEEN mun osoite on tyttopoika78@suomi24.fi
  9. T

    sittereistä kysymys

    onko netissä missään paikkaa mistä tilata babysitteri?

Yhteistyössä