Antakaa mulle rangaistuksia!

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kotikuriin liittyen, olen mieheni vallan alla ja piiskaakin saan viikoittain, mutta...keskusteltuamme useasti aiheesta mies ei halua satuttaa ja nöyryyttää minua kuin kevyesti, liian kevyesti..mielestäni ansaitsisin paljon ankarampaa kuritusta. Nyt päätinkin kysyä teiltä neuvoja ja rangaistusehdotuksia joita voisin toteuttaa yksin itselleni ja mahdollisesti ehdottaa miehellekin. Olisi kiihottavaa kun täällä joku tuntematon käskisi minua rankaisemaan itseäni. Voisin niitä sitten mahdollisuuksien mukaan toteuttaa ja kertoa kuinka onnistui. Kiitän.
 
vierailija
Kotikuriin liittyen, olen mieheni vallan alla ja piiskaakin saan viikoittain, mutta...keskusteltuamme useasti aiheesta mies ei halua satuttaa ja nöyryyttää minua kuin kevyesti, liian kevyesti..mielestäni ansaitsisin paljon ankarampaa kuritusta. Nyt päätinkin kysyä teiltä neuvoja ja rangaistusehdotuksia joita voisin toteuttaa yksin itselleni ja mahdollisesti ehdottaa miehellekin. Olisi kiihottavaa kun täällä joku tuntematon käskisi minua rankaisemaan itseäni. Voisin niitä sitten mahdollisuuksien mukaan toteuttaa ja kertoa kuinka onnistui. Kiitän.
 
vierailija
Kotikuriin liittyen, olen mieheni vallan alla ja piiskaakin saan viikoittain, mutta...keskusteltuamme useasti aiheesta mies ei halua satuttaa ja nöyryyttää minua kuin kevyesti, liian kevyesti..mielestäni ansaitsisin paljon ankarampaa kuritusta. Nyt päätinkin kysyä teiltä neuvoja ja rangaistusehdotuksia joita voisin toteuttaa yksin itselleni ja mahdollisesti ehdottaa miehellekin. Olisi kiihottavaa kun täällä joku tuntematon käskisi minua rankaisemaan itseäni. Voisin niitä sitten mahdollisuuksien mukaan toteuttaa ja kertoa kuinka onnistui. Kiitän.
Minä olen piiskanut minua itse tuhatta kertaa!Minä fantasioidaan että joku nainen anna minulle piiskaa!Minä lyön kova,eli aloitan varovasti mutta lisätän voima koko ajan,ja lyön niin pitkä aika että nahka mene rikki se kädessä joka pidän keppi!
 
vierailija
ei muuta kuin kahleisiin roikkumaan
dildot pilluun ja peppuun
nänneihin nipistimet

Ja mies katsoo jääkiekkomatsin

jos dildo tippuu sen aikana pois
saa 20 ruoskan iskua
ja jos molemmat saa rinnatkin molemmat 20 iskua

Miltä kuulostas ? ?
 

Yhteistyössä