Anuksen sormetus

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Naiset ja miehet, sormetatteko anustanne tai muulla tavalla hyväilette sitä tai kiihotatte wc käynnin yhteydessä tai muuten? Olen aivan ihastunut ja fiksoitunut herkkään ja tuntevaan anukseeni. On ihanaa tuntea kuinka anus kostuu ja turpoaa sormettamisesta. Saan sillä itseni lähes orgasmiin. Sen jälkeen saan voimakkaat orkut käsipelillä.
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
vierailija
Sormetan anustani ja saan sen kosteaksi kun vain ajattelenkin sitä. Tunnen kuinka kosteus lisääntyy ja anuksesta alkaa valua kirkasta nestettä, aivan kuin vaginasta. Sormettaessa kiimaneste valuu sormia pitkin ja siksi teen sitä pyyhkeen päällä tai pöntöllä, jossa voin käyttää myös alapesusuihkua. Lämmin suihku tuntuu anuksessa taivaalliselta. Silloin haluaisin munaa anukseeni, mutta tyydyn dildooni.
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
vierailija
Jospa menisit ensin wc-pytylle ja käytät bidee suihkua peppureiällä ja vähän peppureikääkin, niin sitten on puhdasta ja voit aloittaa peppuseksituon puhtain mielin ja pepuin. 🍑😘
 
vierailija
Näin olen tehnytkin wc-pytyllä alapääsuihkun kanssa, mutta sen jälkeen seksin aikana alkaa tulla ulostetta, vaikka olen tyhjentänyt suolen. Auttaisiko Imodium tai muut lääkkeet?
 

Yhteistyössä