Elämys vanhemman miehen seurassa

Olin vastikään eronnut pitkästä liitosta,toistaiseksi en kaivannut vakiintumista ja miestä jalkoihin pyörimään.Olin ollut uskollinen vaimo miehelleni kaikin puolin ja mieheni oli se joka aikoinaan vei neitsyyteni,ensirakkauteni silloin 15-v.Kokemus miesrintamalla oli siis jäänyt yhteen mieheen.Halusin nyt aikuisella iällä kokea seikkailua, miehiä,saada hieman kokemusta lisää ja keräillä hetken aikaa sulkia hattuuni. Puolessa vuodessa vein miehen aina viikossa sänkyyn ja aina oli luvassa erilainen,huikea kokemus. Olin tarkka etten erehdy oman paikkakunnan miehiin,maineen menettämisen pelossa,ikävyyksiä karttaen. Miehiä vein kutakin vain kerran sänkyyni,uusintoja ei siis ollut luvassa kenellekkään,en halunnut vielä ihastua,rakastua syvemmin.

Olin tutustunut 200km.n päässä asuvaan itseäni huomattavasti vanhempaan Perttiin netin suomi 24.sen kautta,hän kirjoitti uskomattomia kirjeitä suoraan naisen sydämeen. Kirjeet olivat molemmin puolin kertoilua omasta eletystä elämästä,toisen kuuntelemista,mutta myös hyvin eroottisesti latautuneita.Esim.kerran Pertti kirjoitti kuinka hän haaveili rakastella minun kanssani kotini keittiön valtavalla pyökkipöydällä, hän nostaisi minut siihen pöydälle eteensä,asettaisi jalkani hajareisin,silittelisi ja suukottelisi nähden siinä samalla edessään maailman kauneimman kattauksen.

Pertin oli määrä saapua seuraavana aamuna aikaisin luokseni,näin saataisiin yksi pitkä kokonainen päivä aikaa nauttia toisistamme. Illalla Pertti laittoi vielä viestin minun puhelimeen:"vajaa kellonympärys vielä matkaa". Olimme soitelleet ja ahkerasti viestitelleet,Pertti oli kertonut pitävänsä omaa puhelintansa rintataskussa värinällä. Niin että hänestä oli hieno tunne saada viesti aina minulta,rinnassa kuulema alkoi mukavasti aina värisemään ja hän tietää mitä se merkitsee.

Vaimollensa Pertti oli kertonut lähtevänsä kauemmas kokonaiseksi päiväksi oppilasvalintoja tekemään ja minä laitoin lapset kouluun.

Ajelin lähimmälle huolttikselle Perttiä vastaan,pian hän saapuikin mersullansa pohjoisen suunnasta. Voi kuinka hän näyttikin vanhemmalta mitä osasin odottaa,mutta niin suuren mielenkiinnon hän oli herättänyt kirjoituksillaan että olin pakahtua uteliaisuudesta mihin taivaisiin tämä kokenut mies minut vie. Ajattelin että mitä sitten vaikka vanhalta tuntuisikin,eihän sitä kukaan muu tulisi tietämään koskaan.

Saavuimme luokseni Pertin mersulla,hän kertoili kuinka naapurit voivat ajatella hänen olevan esim.vakuutusmies tekemässä kodinvakuutuksia tmv. Nyökkäilin,vaivoin kuulin häntä,päässäni suhisi,oli epätodellinen olo ja taisin vain odottaa tuon miehen kosketusta ja sitä mitä hän olisi valmis kanssani tekemään.

Sisälle päästyäni keittelin pitkän matkan miehelle kahvit ja juttelimme niitä näitä,istahdimme lopulta olohuoneen sohvalle ja Pertti suuteli minua välittömästi. Hellästi aavistuksen verran huulet koskettivat toisiaan,Pertti raotti huuliani kielellään,tunnusteli omaani varovasti työntyen syvemmälle ja aina vain syvemmälle kieleni vartta pitkin avaten samalla huuliani. Suudelmat muuttuivat tulisemmaksi,lujemmaksi ja aina vain vaativammaksi,lopulta olin aivan hengästynyt.

Tunsin kuinka Pertti painoi kätensä hellästi toista rintaani vasten ja vei sen siitä pian paidan alle tunnustellen ,ottaen rinnan helästi käteen,vain pieni kosketus ja tisussa tuntui sata salamaa.

Siirryimme toisiimme painautuneena makuuhuoneeseen,tunsin kuinka hänen kovettunut miehustansa painoi reittäni niin että sattui. En voinut olla ajattelematta kuinka valtavan suuri kalu hänellä on pöksyissään ja miltä tuo vieras esine tuntuisi minun sisälläni.

Pertti asetti minut selälleen sängylle ja riisui niin ihanan hellästi kappale kappaleelta,silitelen,suukotellen niin että lopulta pelkät stay upit jäivät jäljelle verhoten pitkät sääreni. Alhaalla sykki ja tuntui että haluan tuon miehen painautuvan sisälleni nyt ja heti niin lujaa. Samalla jännitin valtavasti tuota suurta, kova vierasta esinettä,eihän se painuisi liian syvälle.

Mutta Pertti asettikin jalkani hajareisin ja asettui itse sinne väliin,tunsin kuinka hän antoi kielensä vaeltaa pitkin reittäni lähestyen tulivuortani. Mikä kieli,se oli samalla niin kova,kapea,terävä,voimaksa. Välillä se vaihtui turpeaksi,maistelevaksi ja voi mitkä taivaanportit hän minulle näyttikään.
Hän maisteli,nykki ja kiusasi niin että sain maailman ihanimman orgasmin hyvin pian.

Ajattelin että nyt vaihtuisivat paikat mutta mitä vielä,Pertti halusi hoitaa vain minua ja taas minua.

Pertti kertoili kuinka hän saa tyydytystä siitä kun näkee minun nauttivan,tulevan huippuuni ja siitä että naisesta näkee tunteen.Kehoitti siinä hänen käsivarsillaan levähtämään ja pian hän oli taas täydessä touhussa.

Tällä kertaa sain kokea elämäni upeimman käsityön,sen kuinka Pertti antoi liukua sormen yksi kerrallaan vaginaani niin että hetken päästä siellä työskenteli rytmikkäästi neljä sormea ja peukalo hieroi samalla rytmikkäästi klitoristani.
Välillä Pertti liikutti sormiaan piinaavan hitaasti,kiusaten,härnäten. Pertti huomasi kuinka painoin häntä vasten itseäni ja vaadin lisää,lujaa ja syvemmälle. Silloin Pertti antoi sormien mennä voimalla ja hän nussi kädellä minua niin voimalla kuin mies pystyy,otti kielen mukaan,nuoli ja imi klitoristani niin että räjähdin kuin salamat hänen kasvoilleen.

Nyt vasta kahden upean orgasmin jälkeen Pertti otti patukkansa mukaan ja siirsi sen turpean pimppini päälle. Taputteli pimpsukkaani ja hieroi klitoristani kivikovalla kepillä,lopulta painaen sen kiusallisen hitaasti syvyyksiini. Samalla hän nosti jalkani olkapäilleen ja makasin siinä sängyllä edelleen selällään. Puristin itseäni hänen kalunsa ympärille ja hän painoi menemään kaikella ihanuudella,hetken hän rakasteli vaihdellen rytmiä näin.

Pian Pertti kuitenkin käänsi minut nelinkontin ja painui koko komeudellaan entistä syvemmälle sisälleni takaa,samalla huomasin Pertin kurkottuvan kohti yöpöytää ja tiesin heti mitä odottaa.Tunsin kuinka kylmä rasva tipahteli hiljalleen pakaroilleni,notkistuen lämmöstä, valuen siitä kohti peppuani,samalla Pertti varovasti tutkiskeli yläkertaani ja antoi sormen hiljalleen painua syvälle pehmoiseen pikku peppuuni.Tuntui taivaalliselta saada kovaa kahteen kerrokseen yhtäaikaa,enkä kestänyt enään tätä ihanuutta yhtään kauempaa.En jaksanut,en. Lyyhistyin voimattomana täristen sänglle.

Pian Pertti kuitenkin hivutti minut määrätietoisesti kohti lattia ja asetti kontalleen sängyn reunaa vasten. En pistänyt vastaan,en halunnut. Mielessäni tunsin itseni oikeaksi hutsuksi,alistetuksi nartuksi joka oli miehen mielen pantavana vastoin omaa tahtoaan. Lämmin,kova alkoi painua hiljalleen peppuuni,tuntui ettei se mahdu sinne ikinä,ei ikinä!.Sattui ja silmissä säkenöi,tunsin jälleen tuon viileän liukasteen tipahtelevan iholleni. Pian kuitenkin tunsin kuinka kalu oli avannut tiensä syvyyksiini ja olevan siellä niinkuin sen pitikin koko komeudessaan ja ylväydessään.Pertti antoi liukua muutaman oikein pitkän,hitaan,nautinnollisen ja voimallisen vedon,samalla hän niplasi kivettyneitä nännejäni sormiensa välissä.Tunsin miten tuo pamppu alkoi hiljalleen nytkähdellä pepussani,Pertti hengitti raskaasti,katkonaisesti ja lopulta urahti äänekkäästi. Hän räjähti semmoisella voimalla peppuuni, ihana lämpö levisi ja pursusi kohti pimppiäni.

Raukeina menimme hetken levättyämme vielä yhdessä suihkuun,Pertti pesi minut hyvin huolellisesti puhtaaksi ihan joka sopukasta.Kuivaili ja hoiti minut vielä suihkussakin perin pohjin tyytyväiseksi.

Onnellisin mielin ajelimme tuolle huolttikselle iltapäivällä mistä olimme aamulla yhdessä lähteneet luokseni. Sanoja ei tarvittu,tiesimme molemmat että tämä jäisi tähän ja oli päivä minkä me molemmat tarvitsimme arkeemme jaksaaksemme taas jatkaa eteenpäin hymyssäsuin.

Tästä on kulunut aikaa puolitoista vuotta,toista samanlaista rakastajaa en ole kohdallani kohdannut ja monesti muistelen lämmöllä ja hieman ikävöiden taitavaa rakastajaani pohjoiseta.

Pertti oli 49-v. ja minua tosiaankin lähemmäs 20-vuotta vanhempi,olen vakaasti sitä mieltä että iän ja kokemuksen myötä miehet vain paranevat.
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus

Yhteistyössä