En halua seksiä mieheni kanssa, mikä neuvoksi??

Ongelmani on monimutkainen. Minut on yritetty raiskata vuosia sitten, ennen kun aloin olla nykyisen miehen kanssa. Olen tapauksesta päässyt yli, jollain tavalla. Olen nauttinut seksistä nykyisen miehen kanssa, mutta nyt kiinnostus lopahtanut. Ajatus seksistä mieheni kanssa ällöttää, välillä suutelu on ällöä ja välillä ei. Mutta sitten kuitenkin nautin seksistä kun sitä mieheni kanssa harrastetaan, mieheni saa minut syttymään tavalla johon kukaan ei ole ikinä pystynyt.

Seksi mieheni kanssa on siis upeaa. Missä siis mättää??? Miksi halua miestäni enää? Olen pyytäny mieheltäni että halaisi ja suukottelisi enemmän, mutta mies sanoo että heti kun hän koskee minuun hänellä alkaa seisoa, tästä syystä me nukutaan eri peittojen allakin. Viime talvena mieheni suostui halailemaan paljon enemmän silloin minun seksihalut heräsi ja olisin halunnut useamman kerran päivässä, mies oli jo hätää kärsimässä. Joten halailut ja koskettelu väheni, ja nyt ajatus mieheni koskettelusta, suutelusta ja seksistä inhottaa. Välillä menneisyys nostaa noissa tilanteissa päätään ja muistan kaiken inhottavuuden.

Haaveilen välillä muista miehistä, mietin olisiko seksi yhtä fantastista vai inhoaisinko niitäkin. Pettämään en kykene, vaikka välillä olisi hirveä himo kokeilla seksiä jonkun muun kanssa.
 
no hei ei tarvi pettäää...voi harrastaa seksiä ihan seksinä...ei tarvi tunteilla...jos sopii jo etukäteen että kyse on pelkästä seksistä niin sitten se on seksiä...:)
Sellainen on vielä vapauttavaa...voi nauttia vain siitä.
 

Yhteistyössä