Eräs upea baarireissu

  • Viestiketjun aloittaja Llayla
  • Ensimmäinen viesti
Llayla
Se oli ihan tavallinen viikonloppu, poikaystävät ties missä reissuillaan ja me tyttökavereitten kanssa viinipullojen ääressä. Minä ja kaksi opiskelukaveriani; tarkoitus oli lähteä viihteelle, tanssimaan ja juomaan. Vauhdikasta reissua suunniteltiin, niinkuin meidän porukalla oli tapana. Illan mittaan humalluttiin ja saatiin kiinni fiiliksestä; kuunneltiin musiikkia ja laitettiin itsemme nätiksi. Kun kello oli tarpeeksi paljon, lähettiin siirtymään yökerhon puolelle. Matka oli vain muutama sata metriä, sillä asuin aivan keskustassa. Matkalla hörpittiin vielä viimeinen siideri kolmeen pekkaan. Nousuhumala sai minut tuntemaan itseni villiksi ja halukkaaksi. Mietinkin mielessäni, että kunnon seksi maistuisi tänään. Tunsin tuttua kihelmöintiä sillä seudulla.

Kun laskeuduttiin yökerhon portaita, näin sinut heti siellä kauempana baaritiskin luona. Olin tämän hetken kuuma päiväuneni, kaunis iloinen nainen samalta kuntosalilta. Olin jo pitempään miettinyt, että flirttailetko todella minulle, vai kuvitteleko vain. Tapanasi oli katsoa minua vähän liian pitkään ja hymyillä... Kuvittelin kai vain. Olit minua jonkin verran vanhempi, et todellakaan enää opiskelija kuten minä. Katseemme kohtasi kun tulin baaritiskille ja moikkasit minua. Ilahduin, että tunnistit minut. En voinut olla vilkuilematta sinua baaritiskiltä, olit niin eloisan ja vetovoimaisen oloinen, kun juttelit jollekin tutullesi. Olemuksessasi oli kieltämättä jotain henkeäsalpaavaa... En osaa selittää sitä, mutta jokin sinussa tulvi eroottisuutta.

Myöhemmin törmäsin sinuun tanssilattialla, kirjaimellisesti. Nauroimme törmäyksellemme ja päädyimme tanssimaan keskenämme. Huusimme toistemme korvaan asioita, joita tanssilattialla kuuluu puolitutulle huutaa; väenpaljoudesta, kuumuudesta ja sen sellaista. Keskityimme tanssimaan, mutta pian tajusin, että tulet tanssiessasi lähemmäksi ja lähemmäksi. Ennenkuin tajusinkaan, olit melkein kiinni minussa. Tuoksusi; en ole tajunnut mitä ihmisen tuoksu ja läheisyys voi tehdä! Tunsin hetkessä olevani kiihottunut ja märkä... Nauroit aivan lähellä kasvojani ja yhtäkkiä suutelit minua! En tajunnut ajatella, että joku voi nähdä ja näkeekin meidät, vaan suutelin takaisin kaikella kiihkollani. Kätesi vaelsivat alaselälläni ja hiuksissani ja tein sinulle samoin. Olit aivan hikinen tanssimisesta. Tajusin miettiväni, että olisitko märkä muualtakin....

Kuiskasit korvaani "lähdetään" ja samassa olimme ulkona. Nauroit seksikkäästi ja suutelit minua lisää, kun jonotimme taksia. Taksiin istuessani tunsin olevani todella märkä ja kuiskasin sen sinullekin. Sanoit "kohta näät miten märkä minä olen." Hyväilit rintojani taksissa ja hivelit reittä hameen alta. Hengitin raskaasti ja taksikuskikin sen varmasti tajusi. Kun pääsimme sisälle luoksesi, työnsit minut seinää vasten rajusti. Tunsin kätesi hameen alla alushousuillani, eikä aikaakaan, kun sormesi livahti märkien pikkuhousujen sivulta k.litorikselleni. Huudahdin nautinnosta, kun sormesi pyöritteli likomärkää p.illuani. Pian tunsin sormet sisälläni litisevässä reijässäni. Toisella kädellä painoit minua olkapäästä kipeästi vasten seinää. Vaikeroin nautinnosta, kun taituroit kahdella sormellasi sisään ja ulos. Tunsin kuinka valuin pitkin reisiäni; sinä kuiskasit "p.illusi on upean märkä ja se litisee kiihottavasti." Ei aikaakaan kun tunsin valtavan orgasmin lähestyvän ja purkauduin nytkähdellen sormillesi.

Orgasmistani toivuttuani otin kiinni sinusta ja painoin sinut makaamaan olohuoneen sohvalle. Näin, että olit jo odottanut vuoroasi. Avasin paitasi napit ja tajusin, että sinulla ei ole ollenkaan rintaliivejä! Otin kovan nännin suuhuni ja kuulin sinun voihkivan. En malttanut itseäni vaan, temmoin housusi auki ja riisuin ne jalastasi. Suutelin reisiäsi ja vatsaasi ja lopulta ihanaa p.illuasi alushousujen päältä. Ohuet pikkuhousut olivat kuin olivatkin likomärät, niinkuin olit taksissa lupaillut. Työnsin sormen tuoksuvaan vakoosi, miten ihanalta se tuntuikaan! Riisuin märät pikkuhoususi ja näin kiihottavan p.illusi kasvojeni edessä. Olin ajellut kaikki karvat pois, joten märkyys oikein kimalteli silmieni edessä. Painoin suuni turvonneelle k.litoriksellesi ja työnsin kaksi sormea p.illuusi. R.unkkasin sormia sisälläsi ja toivoin, että saisin jatkaa tyydyttämistäsi ikuisesti, niin hyvältä maistuit ja tunnuit. Nautin kiihkosi katselemisesta, mutta ei aikaakaan, kun tunsin, p.illusi alkavan sykkimään ja laukesit kasvoilleni huoahdellen.

Itse olin toipunut omasta orgasmistani jo tovi sitten ja tunsin itseni äärimmäisen kiihottuneeksi sinun tyydyttämisestäsi. Halusin tuntea suusi p.impissäni. Onneksi asiasta ei tarvinnut keskustella, vaan oli juonessa heti mukana. Ohjasit minut lanteistani istumaan kasvojesi päälle sinun maatessasi selälläsi. Painoit minua istumaan suusi päälle ja samassa tunsin kielesi koskevan k.litoristani. Katsoin alas ja näin sinun kasvosi kiiltelevän minun mahloistani. Kielesi työskenteli tarkasti p.illullani, oi miten hyvältä se näytti! Orgasmia ei tarvinnut houkutella, sen verran kivalta touhu tuntui ja näytti. Viimeiset nesteeni valuivat sykähdysteni tahdissa. Kasvosi olivat todella kastuneet allani! Lysähdin raukeana viereesi ja nukahdin. Aamulla heräsin kahvin tuoksuun ja keittiöstä kuuluvaan hyräilyysi. Tiedättehän, niinkuin tyytyväinen ihminen hyräilee.
 
haluu tietää
Mua kiinnostaa et mikä on se taika, mikä saa naisen muka kiihottumaan?
Tuo kuullosti tosi keksityltä,koska en ole tuollainen ollut koskaan.Voiko joku nainen muka kiihottua kuin mies??? :snotty:
 
Mä olisin tykännyt jos taksikuski olis saanut olla katselijana vähän enemmänkin. Musta on ihana ajatella, että tilanteessa olis mukana hämmentynyt, tavallisesti hieman konservatiiviseti elävä mies joka vaan sattuman kaupalla joutuu keskelle tälläista tilannetta ja ei voi kuin nauttia siitä lopulta.
 

Yhteistyössä