festaritunnelmaa

Olin jo pitemmän aikaa katsonut miestä kiinnostuneena. Tiesin, että hänellä on vaimo ja pari muksua ja tietysti en halunnut mennä rikkomaan heidän liittoa.
Menin kamujen kanssa festareille, majoutuimme mökkiin. Lähdimme festarialueelle juomaan kaljaa ja kuuntelemaan lempibändejämme.
Yllätyin nähdessäni tämän kyseisen miehen, katselin ympärilleni. En nähnyt hänen vaimoaan. Muutaman rohkaisukaljan jälkeen menin hänen luokseen ja kysyin onko hänen pöydässään tilaa. Hän vastasi myöntävästi. Juttelimme niitä näitä. Emme tuntenut toisiamme kesätyökavereita kummosempina, mutta juttu luisti siitä huolimatta hyvin. Hän tarjosi minulle oluen.
Myöhemmin lähdimme käveleen kohti omia majoituspaikkoja. Mies halusi saattaa minut omalle mökilleni ja sehän sopi minulle vallan mainiosti.
Juttelimme ja nauroimme, tunsin kuinka humalatila valloitti pääkoppani. Tuntui kuin olisin leijunu pilvissä.
Saavuimme mökilleni, pyysin miestä yömyssylle. Kavereitani ei näkynyt mökissä. Kaadoin meille lasilliset viiniä ja istahdimme sohvalle.
Salamana mies koppasi minut syliinsä ja työnsi kielensä suuhuni, vastasin kielariin. Mies kosketti peppuani, kuiskasi sen olevan täydellinen. Kätemme vaelteli toistemme kehoilla. Juoksimme yhdessä yläkerrassa olevaan makuuhuoneeseen, lukitsimme oven ja mies kaatoi minut sänkyyn.
Hän repi paitani auki, nuolaisia kovettuneita nännejä ja suuteli vatsaani.
Hän laskeutui yhä alemmas ja alemmas. Aukaisi farkkuni napin ja vetskarin. Hipaisi sormella pikkareideni läpi märkää pimpsaani. Olimme kiimassa, huohottaen riisuin miehen housut ja sain samalla otteella hänen ihanan kivikovan kalunsa käteeni, hyväilin sitä käsin ja nuolaisin terskaa, mies voihkaisi. Hän kaatoi minut selälleen ja tuli päälleni. Sitten tunsin kuinka kivikova kalu etsi oikeaa paikkaa ja ohjasin sen kädelläni pimpsaan. Mies nai todella rauhallisesti, se oli ihanaa. Hetken kuluttua mies pyysi minut nelinkontin ja hän otti minut rajusti takaapäin. Voihkin, sain orkun monta kertaa peräkkäin. Mies kysyi kiimaisena olenko halukas peppuseksiin ja tottakai olin. Laitoimme liukkariksi saippuaa ja tunsin kun hänen ihana kalu uppotui hitaasti peppuuni. Sain lähes samantien orkun. Hän liikutti kalua edestakaisin hitaasti. Sitten istahdin häneen syliinsä ja ratsastin hänellä aika rajusti pepullani, se oli aivan ihanaa! mies oli laukeamaisillaan, joten vauhdoimme kalun pimpsaan ja ei mennyt kauaa kunnes mies laukesi. Hänen kuumat ihanan lastit valuivat sykkivään pimpsaani. Huohotimme onnesta ja nukahdimme sylikkäin.

Aamulla heräsin häntä ennen ja kosketin hänen levossa olevaa kaluaan.Otin sen suuhuni ja ei kauaakaan kun kalu oli taas kovana. Mies heräsi, suutelimme ja hän painoi kalunsa pimppiini. Hän nai minua rajusti takaapäin, läpsi pakaroitani. Voihkin ja olin ihan kiimassa. Pyysin miestä jälleen peppuuni ja hän meni. Hän nai peppuani ihanasti, meni kalunsa mittaisesti sisääni. Sain orkkuja orkkujen perään.
Menin polvilleni lattialle ja mies runkkasi loppujen lopuksi ihanat lastinsa naamalleni.

Bändit jäivät näkemättä festareilla, rakastelimme nimittäin useampaan otteeseen viikonlopun aikana. Niin koitti sunnuntai ja mies lähti jälleen tyytyväisenä vaimonsa ja lastensa luo. He ovat edelleen yhdessä, eikä hänen vaimonsa tiedä tästä meidän yhteisestä festariviikonlopustamme.
 

Yhteistyössä