helsingin matka mutkan kautta

On kuuma kesäinen helle päivä. Minulla olisi lähtö Helsinkiin jonne ajattelin ajaa omalla autollani. En halunnut kuitenkaan lähteä ajamaan suurimpaan helteeseen joten odotan iltaa. Lähden yöttömään yöhön ajelemaan. Otan eväät mukaan etten tarvitse pysähtyä kertaakaan. Puen päälleni vilpoisan ohuen kesämekkoni joka ylettyy vain vähän alle roiskerajan, mutta enhän ole ihmisten ilmoilla. Kunhan vaan poliisit ei pysäytä.....en laita alusvaatteitakaan hiostamaan matkaani.
lähden matkaan klo 21 ja haluan ajaa rauhassa joten ajelen pikkuteitä pitkin. Matka taittuu mukavasti kuunnellen hyvää musiikkia ja nautiskelen pikku eväitä matkan varrella. Kauhean kuuma on vain, auton ilmastointi lakkasi matkalla toimimasta, olen aivan märkä, mekko on liimautunut ihooni kiinni. Tekisi mieleni pysähtyä ja pulahtaa uimaan vaan en uskalla yksin, vieraassa paikassa. Jatkan matkaani kunnes eräällä pienellä tiellä auto alkaa nykiä oudosti ja lopulta sammuu kokonaan. Voi ei ajattelen, mitä osaan tehdä. Nousen autosta ja nostan konepellin pystyyn, en tajua mitään vaikka kuinka katson moottori tilaa. Jään miettimään mitä teen. Ensimmäisenä pitäisi päästä uimaan ja vaihtaa vaatteet ihmismäisiin vaatteisiin ja lähteä sitten etsimään apua. Vettä ei näy kuitenkaan missään. Alan kaivamaan jakkupukuani jonka olen pakannut mukaani seuraavan päivän kokousta varten kunnes kuulen auton äänen ja näen valoa. Sinä ajat kohdalleni ja pysähdyt.
"Loppuiko matkanteko neidiltä?" -kysyt leikkisään sävyyn. "Kyllä vaan , mutta ihan rouva olen"
"Vai että ihan rouva, no katsotaas....katsot autoa ja sorkit sitä jonkin verran, vikaa et löydä" Sanot että voit antaa kyytiä, olet Helsinkiin matkalla. Vastaan että kiitos vain, mutta en voi jättää autoani tähän, tarvitsen sitä. Kysyn onko täällä majapaikkaa tai rantaa lähellä, ei kuulemma majapaikkaa ole, mutta lähellä on ranta jossa voisi yöpyä jos haluaa. Siellä on kuulemma tulenteko paikkakin. Haluan sinne, kumarrun ottamaan takapenkiltäni kassin ja samassa muistan asuni, tajuan että mekkoni helma nousee sen verran että varmasti sait suoran näköyhteyden paljaaseen pimppiini. Nolostun täysin, yritän keksiä jotain puheaihetta että unohtaisit näkemäsi. Ajetaan rantaan, näen kuinka katseesi karkaa vähäväliä rintoihini joiden muodot varmasti näet kun mekko on liimautunut ihooni kiinni. Kiihotun ajatuksesta ja samassa tunnen kuinka nännini kovettuvat kovaksi. Pakko päästä äkkiä järveen. Sanot että voisit viettää yön seurassani jos vaan tahdon...vastaan että kiitos se käy kyllä, mutta mitään muuta ei, olen naimisissa oleva. Vastaat ettei ole tarkoituskaan, olet myös naimisissa oleva perheellinen mies.
Olet tavallisen näköinen suomalainen mies, mutta sinussa olisi sitä jotain jos olisin mies seuraa vailla, vaan en ole.
Sanon että tahtoisin päästä uimaan vaan minulla ei ole uimapukua mukana. Sanot että mene vain rauhassa uimaan, et häiritse etkä katso, lähdet etsimään puita että saada nuotio tehtyä, käsket olemaan ihan rauhassa.
Odotan että olet kadonnut pusikkoon ennen kuin ilkeen riisuuntua. Heitän silmälasini pois ja päästän pitkät hiukseni vapaaksi tiukasta nutturasta, ihan kuin olisi kuulunut huokaisu? Katson taakseni, en näe mitään...kuvittelin.....heitän mekkoni pois...AAAH olen taas kuulevinani vaan en näe mitään. Kuvittelin jo että jäitkö kuitenkin katselamaan? Se saa oudosti pimpissäni tuntemaan kihelmöinnin, nännini taas kovettuu...outo tunne..ei häpeää ollenkaan. Kiihotun valtavasti ajatuksesta vaan sitten järki voittaa, ettet varmasti olisi minunlaisestani kiinnostunut. Menen veteen joka tuntuu ihanan viileältä, ensimmäisenä otan vettä käteeni ja alan huuhtelemaan pimppiäni. Hyvä ettei pimppini kihise kuin kiuas, niin kiihoittunut olen. Kuvittelen sinun katselevan vaikka tiedän ettet niin tekisi. Pulahdan veteen, kastelen pitkät hiukseni. Nousen seisomaan ja alan leikkiä vedellä. Lasken vettä rinnoilleni, nännini on edelleen aivan kovana. Sormellani löydän pimppini, klitorikseni tuntuu aivan kovalta ja suurelta. Valutan pimpille vettä ja kuvittelen että sinä olisit kielesi kanssa asialla. alan pyörittelemään klitoristani ja olen niin kiihkeänä että pakko laskeutua polvilleni.....näen että tulet pusikosta risukasa sylissäsi....mutta olen niin kiihkeänä että en välitä siitä vaan annan itseni saavuttaa huipun ja laukean, tärisen pitkään vedessä.
Tulet luokseni, alasti, iso mahtava peniksesi osoittaa suoraan kasvoja. Kysyt tahdotko lisää. en vastaa mitään vaan aukaisen suuni ja otan peniksesi suuhuni. Annan sinun määrätä tahdin. olen vedessä polvilleen ja aina kun työnnät peniksesi suuhuni imen sitä vain sisääni. Hieron samalla pallejasi ja peniksen paksua alajännettä jossa tunnen sykkeen. Kovin pian laukeat, nostan rintojani ja saat laueta niille, puristan rintani yhteen jotta voit loppu vedot vetää rintojeni väliin.


tämän jälkeen nostat minut vedestä rantaan. Laitat hienon pukusi hiekalle ja asetat minut makaamaan puvun päälle. Levität haarojani ja sormesi löytää pimppiini. Minua hävettää kun olen posliini, mutta samassa huokaiset ja kehut puhdasta pehmeää pimppiäni. Levität uloimpia häpyhuuliani, löydät turvonneen ja sykkivän klitorikseni, otat sen suuhusi, imet sitä välillä leikit kielelläsi. Välillä imaiset sisimmät huuleni syvälle suuhusi....AAAAAH....Kielesi karkaan välillä pimppani syvyyksiin, ,välillä sormesi uppoutuu sisimpääni. Huohotan jo ääneen, olen aivan muissa maailmoissa....tuntuu etten saa henkeä.....Sitten otat klitoriksen uudelleen käsittelyyn, leikit kielelläsi, samalla etusomesi löytää G-pisteen ja kun olen aivan huipussaan tunnen kuinka työnnät sormesi anukseeni ja löydät sieltä pisteen josta en ole tiennyt tähän menennessä mitään. Saavutan nopeasti sellaisen huipun että koko ranta raikuu, tuntuu että kuolen, mutta onnellisena....
Se oli elämäni mahtavin seksi kokemus ilman oikeaa yhdyntää...

Sinä....mies....miksi pysähdyit? Miksi jäit auttamaan? Mitä näit? Miksi jäit kanssani rannalle? Kerro oma näkemyksesi öisestä tapahtumasta.....
 
Kesä on ohi ja yhdenkään lätäkön läheisyydessä en näe enää moista afroditea. Korkeintaan lastenvaunut ja hiekkakakkuja leipojan vekara.

Taidan ottaa kesäharrasteeksi kalastuksen: haavi auki ja vapa valppaana kiertelen lammikoiden rantoja. Mies on siis vaan ollut väärässä paikassa väärään aikaan. Pah muka kirjastosta tai kapakoista...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Niko:
Kesä on ohi ja yhdenkään lätäkön läheisyydessä en näe enää moista afroditea. Korkeintaan lastenvaunut ja hiekkakakkuja leipojan vekara.

Taidan ottaa kesäharrasteeksi kalastuksen: haavi auki ja vapa valppaana kiertelen lammikoiden rantoja. Mies on siis vaan ollut väärässä paikassa väärään aikaan. Pah muka kirjastosta tai kapakoista...
Nyt on Niko oikeilla jäljillä, ahkeruus ja sitkeys palkitaan...
 

Yhteistyössä