Hugbuddy

Hei!

Onko teillä kokemusta halikavereista (hug buddy, cuddle buddy)?

Olen alle 30-vuotias mies. Miten voisin ehdottaa naiselle, että haluaisin hänet halikaverikseni?

Halikaverius on tavallaan aseksuaalinen versio friends-with-benefits-suhteesta. Siinä ollaan kavereita, jotka halailevat/paijaavat toisiaan sitoutumatta seurustelusuhteeseen. Seksiä suhteeseen ei kuulu.

Miksi kirjoitin seksifoorumille? Noh, kaipa aseksikin on tavallaan osa seksuaalisuutta...
 
nörttipoika hei
Nuo kuvailemasi halailut ja paijailut, niin eikö se kumminkin ajaudu tilanteeseen, jossa seksi on se lopullinen ja pakollinen läheisyyden tuntemus. Ei varmaan kovin yleistä ole, että joku vaan tulee ja asettuu sohvalle paijailtavaksi.:hug:
 
nörttipoika hei
Nuo kuvailemasi halailut ja paijailut, niin eikö se kumminkin ajaudu tilanteeseen, jossa seksi on se lopullinen ja pakollinen läheisyyden tuntemus. Ei varmaan kovin yleistä ole, että joku vaan tulee ja asettuu sohvalle paijailtavaksi.:hug:
Hei, Onja! :)

Tiedän erään ihanan naisen ja haluaisin vain halailla häntä ja kuiskata korvaan, miten ihana hän on. Ehkä tämä ei ole kauhean yleistä, mutta ei ehkä aivan mahdotontakaan. :hug:

Olemme molemmat ns. kokemattomia. Hän on muutaman vuoden minua vanhempi.
 
Kuulostaa aivan ihanalta! Juuri siltä, mitä tähän maailmaan tarvittaisiinkin. Ihmisten välistä hellyyttä. <3

Sen sijaan en tiedä, kuinka asian lanseeraisi. Ehdotus voi tuntua oudolta. Kaikenmaailman etukäteisehdotukset kyllä tuntuvat. Voisit odottaa tilannetta, jos pääset pitämään häntä esim. kädestä. Sopivassa kohdassa voisit sanoa, että olisit niin iloinen, kun saisit halailla häntä ja silitellä hänen hiuksiaan. Et tarvitsisi mitään muuta. Seksiä tai seksittömyyttä ei kannata mainita. Jos hän väkisin kysyy asiasta, sano, ettet osaa ajatella niin pitkän ajan päähän. Sen pitäisi osoittaa hänelle, ettei hellyys ole sinulle väline, vaan itsessään arvokasta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Neiti viereiseltä kadulta;26974449:
Kuulostaa aivan ihanalta! Juuri siltä, mitä tähän maailmaan tarvittaisiinkin. Ihmisten välistä hellyyttä. <3

Sen sijaan en tiedä, kuinka asian lanseeraisi. Ehdotus voi tuntua oudolta. Kaikenmaailman etukäteisehdotukset kyllä tuntuvat. Voisit odottaa tilannetta, jos pääset pitämään häntä esim. kädestä. Sopivassa kohdassa voisit sanoa, että olisit niin iloinen, kun saisit halailla häntä ja silitellä hänen hiuksiaan. Et tarvitsisi mitään muuta. Seksiä tai seksittömyyttä ei kannata mainita. Jos hän väkisin kysyy asiasta, sano, ettet osaa ajatella niin pitkän ajan päähän. Sen pitäisi osoittaa hänelle, ettei hellyys ole sinulle väline, vaan itsessään arvokasta.
Kiitos vinkistä! Hellyys olisi kyllä hienoa. <3
 
Viimeksi muokattu:
Itselläni oli suunnilleen hugbuddy-suhde mutta halikaveri meni Madridiin sekä myös oli ihastunut minuun ja halusi suhteen, minä taas en. Nyt sitten melko surkeaa eikä uutta vastaavaa miestä meinaa milllään löytyä. Lisäksi olen kuntoutuksessa ja voimavarani ovat rajalliset, myös psyykkisesti. Pari kertaa olen päässyt lähempiin tekemisiin miesten kanssa mutta kun ne haluavat yleensä mennä pitemmälle : P

Kirjoitin facebook- seinälleni, että miksi emme voisi ottaa oppia Etelä- Euroopasta missä ihmiset eivät ole niin kosketusrajoitteisia. Poskisuukkoja ja taputteluja ja muuta kivaa, ja yhteisöllisyyttä vaikka keskellä talouskriisiä. Lienee ko. kyldyyri takaraivossani jossain kun lapsena ja teininä tuli oltua niin paljon Kreikassa.
Jonnekin pitäisi jonkun perustaa halikaverisaitti...
 

Yhteistyössä