Ihana aamu Eliisan kanssa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olin eilen illalla ajellut kaluni tätä aamupäivää silmällä pitäen. Varren ja pussit ihan karvattomaksi, ja muu karvoitus lyhyeksi, lähes posliiniksi. Minulla oli vaimoni Eliisan kanssa mahdollisuus viettää aamupäivä kotona, nuoriso lähti kouluun aamupalan jälkeen. Olin koko eilisillan ja tämän aamun antanut hänelle "vähän liian pitkiä" suudelmia, joista tiesin hänen kyllä aistivan mitä minulla on mielessäni.

Minun teki hirveästi mieli hellää ihokosketusta hänen kanssaan, ja halusin hieroa hänen selkäänsä tai hartioitaan. Kysyin, että haluaako hän olla hierottavana sängyllä mahallaan maaten, vaiko istua edessäni jalkojeni välissä. Hän halusi istua edessäni, joten pyysin Eliisaa riisumaan paitansa, jotta saan hierottua häntä paremmin. Aloin hieromaan hellästi hänen hartioitaan ja pikkuhiljaa vähän kovemmalla voimalla. Välillä kuiskin Eliisan korvaan, miten paljon häntä haluan, ja kuinka nautin hänen koskettelustaan.

Noin 15 - 20 minuutin hieronnan jälkeen alkoivat sormeni väsyä, ja sanoin, että haluaisin sheivata Eliisan pillun. Hain hänen Ladyshaverinsa ja jonkun pyyheliinan. Asettelin liinan hänen pyllynsä alle, jottei karvoja jäisi sängylle. Rupesin ajelemaan tuota ihanaa pillua, johon olen tutustunut tuhansia kertoja, mutta en varmaan koskaan saa tarpeekseni. Ajelin huolellisesti karvoituksen pimpin molemmin puolin, klitoriksen päältä ja bikinirajat, jättäen vain noin tulitikkurasian kokoisen lyhytkarvaisen tupsun häpykummulle. Voi, kuinka kaunis pillu siitä tulikaan! Nautin hänen pimppinsä ajelusta todella paljon, sekä itse tapahtuman intiimiydestä että kauniista lopputuloksesta.

Vein sheivausvälineet pois, ja Eliisa kävi vielä vähän huuhtelemassa juuri ajeltua pimppiään alapesusuihkulla, jotta mitään karvanpätkiä ei jäisi häiritsemään tulevia tapahtumia. Sillä aikaa riisuuduin kokonaan ja menin parisängylle hänen puolelleen ja peiton alle. Jotenkin se on tullut tavaksi, että rakastelemme lähes aina hänen puolellaan, ja minä tulen ikään kuin vierailulle hänen peittonsa alle.

Eliisa tuli takaisin makkariin. Hän tiesi, että olen jo alastomana peiton alla, ja minä tiesin, että Eliisa tiesi minun olevan jo nakuna, ja kalu malttamattomana odottamassa hänen ihanaa kosketustaan. Eliisa oli myös nyt ihan alastomana, ja katseeni nautti hänen kauniista rinnoistaan, juuri minuun makuuni olevista muodoistaan ja vasta-ajellusta pimpistään.

Hän tuli myös peiton alle. Koskettelimme ja hyväilimme toisiamme, suutelimme hellästi, ja ennen pitkää sormemme löysivät toistemme lähes karvattomat sukuelimet. Kiihko lisääntyi, ja kerroin haluavani tuntea Eliisan pehmeät huulet hyväilemässä kaluni vartta. Asetuin selälleni, ja Eliisa siirtyi hyväilemään minua suullaan. Oli ihanaa tuntea kaluni hänen suussaan, samalla kun käsi hyväilee karvatonta kalun vartta.

Eliisa pyysi hetken suuhoitoa annettuaan jo saada kalun sisäänsä. Hän tiesi itsekin kysymyksen retoriseksi, sillä hän tulisi saamaan kielteisen vastauksen. Ennen rakastelua minä halusin vielä ehdottomasti nuolla hänen vasta-ajeltua pilluaan. "No kaipa sinä voit vähän maistella", hän hymyili innokkaalle miehelleen. Eliisa asettui selälleen, levitti reitensä ja antautui nuoltavaksi. "Voi taivas, kuinka kaunis tämä sinun vasta-ajeltu pillusi on", totesin hänelle, kun aloin maistella hänen pyhintään.

Nuolin hellästi ja hitaasti Eliisan pimppiä, pikkuhiljaa voimakkaammin ja myös sormella hyväillen. Eliisan lantionliikkeet kiihtyivät samaan tahtiin, ja jonkun ajan kuluttua hän oli niin kiihottunut, että vaati uudelleen minua työntymään kalullani hänen sisäänsä. Olisin ehkä voinut kiusoitella häntä vielä jonkun aikaa, mutta toisaalta itsekin tunsin jo palavaa halua päästä hänen sisäänsä.

Tulin Eliisan päälle valmiina työntymään hänen pyhimpäänsä. Hän otti kädellään kevyen otteen kalustani, kun ohjasi sen sisään märkään pilluunsa. Eliisa tiesi miten tykkään tuosta pienestä eleestä, kun hän ohjaa kalun sisäänsä. Vaikka osaisin itsekin ohjata kalun pilluun, on minusta jotenkin ihanaa, kun naiseni hellästi saattelee vierailijan oikeaan paikkaansa.

Kiusoittelin häntä vielä vähän liikuttelemalla terskaa vain kevyesti pillun suulla, työntymättä vielä pohjaan asti. Eliisa ei malttanut enää mieltään vaan työntyi lantiollaan eteenpäin ja halusi ahmaista koko sauvani niin syvälle pimppiinsä kuin mahdollista.

Rakastelimme hitaasti ja hellästi. Olin niin kiimainen hänen ajellun pillunsa kosketuksesta, että en olisi heti kestänytkään laukeamatta tämän nopeampaa tahtia. Kalun liikkuessa hänen syleilyssään välillä suutelimme, välillä katsoimme toisiamme silmiin. Tunsin syvää yhteyttä rakkaaseen vaimooni. Olen juuri nyt maailman onnellisin mies.

Eliisa halusi vaihtaa lusikka-asentoon, ja tottelin kuningattareni käskyä. Hän kääntyi kyljelleen kaunis pyllynsä minua vasten, ja minä kyljelläni maaten työnnyin uudestaan takaapäin hänen pimppiinsä. Kalu alkoi taas työskentelemään hänen sisällään, ja nyt pystyin jo kiihdyttämään tahtiakin. Koskettelin samalla hänen kauniita rintojaan, jotka olisivatkin tällä kertaa jääneet muuten liian vähälle huomiolle. Rakastelun tahti kiihtyi, molempien hengitys kiihtyi, ja lopulta laskin lämpimät siemeneni syvälle Eliisan pilluun.

Makailimme kauan aikaa sylikkäin, ja kaluni pehmeni pikkuhiljaa hänen sisällään. Tämä oli hyvä alku päivälle.
 

Yhteistyössä