Itketkö, kun saat piiskaa?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mieheni on vihjaillut haluavansa antaa piiskaa ja se on alkanut itseänikin kiinnostaa. Todennäköisesti jossain vaiheessa kokeilemme piiskaleikkejä.
Asia vain vähän jännittää, enkä tiedä miten tulen reagoimaan.

Kuinka herkästi itket, kun saat piiskaa? Itketkö siitä huolimatta vaikka olisit piiskauksesta kiihottunut?
Kuinka pitkään on piiskattava, että kyyneleet nousee silmiin? Vai riippuuko itku ennemminkin piiskausvälineestä ja piiskauksen voimasta?
Onko itku hyvin yleistä piiskatessa?
 
vierailija
Varmaan naisilla se herkistää itkuun. Riippuu tietenkin onko esim rangaistus vai joku muu syy. Oletko tehnyt jotain, josta haluat tarjota hyvityksen. Itku voi tähän sopia.
miehenä minä taas nimenomaan otan piiskauksen ja hyväksyn sen siksi, että vapaudun ”synnistä” kuin saa kunnolla remmiä. Tähän on syynä vaimon käynti vierasta nussimassa. Syyttää minua siitä, etten pysty häntä. Tyydyttämään.
 
vierailija
Varmaan naisilla se herkistää itkuun. Riippuu tietenkin onko esim rangaistus vai joku muu syy. Oletko tehnyt jotain, josta haluat tarjota hyvityksen. Itku voi tähän sopia.
miehenä minä taas nimenomaan otan piiskauksen ja hyväksyn sen siksi, että vapaudun ”synnistä” kuin saa kunnolla remmiä. Tähän on syynä vaimon käynti vierasta nussimassa. Syyttää minua siitä, etten pysty häntä. Tyydyttämään.
Minä itken kun en saa piiskaa!On joskus saanut piiskaa mutta en itke jos et halua että minä itken,sitten voin esitella!
 

Yhteistyössä