Kävipäs nolosti...

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olen reilut 20-vuotta nainen ja isäni pian 60-vuotta.

Isäni laitto mulle viestin tossa sunnuntaina että hän ei ole ostanut äidille joululahjaa. Kysyi että olisiko mulla jotain ideaa, minkä voisi hommata hänelle nopealla aikataululla. Mä itse tilaan usein Klingelistä ihania vaatteita ja aattelin että sieltä löytyy kai äidinkin makuun sopivaa. Pistin takaisin viestin että "tilasin juuri kaikkea kivaa verkkokaupasta. Laitan sähköpostiin näytille mitä ostin niin mieti jos ostaisit samaan paikkaan lahjakortin."

Välitin tilausvahvistuksen ja pistin saatteeksi että "Ostan täältä tavaraa ainakin kerran kuukaudessa. Ihan suosikkipaikkani."

Kaikki ihan okei. Tähän asti. Mutta sitten mun isäni vastasi mulle että "Täytyy sanoa viestisi olevan hämmentävä. En oikein taida tällaista kuitenkaan ostaa kun emme ole oikein tavanneet käyttää tuollaisia. Mutta on hienoa että haluat olla isällesi noin avoin."

Vasta vasstauksen yhteydessä nyt tajusin että ei ei ei! Mä olin vahingossa lähettänyt Kaalimadosta tilaamani clitoral sucking vibraattorin tilausvahvistuksen! Ja siis oli elämäni eka vibra kun ajattelin testata, ja nyt saatteen tekstin perusteella isäni luulee että näitähän mä tilailen vittu viikoittain! Mä en kestä! Mitä mä teen?! Mä en kehtaa enää ikinä mennä vanhemmilani käymään!
 

Yhteistyössä