Kaipaan

  • Viestiketjun aloittaja nenne..
  • Ensimmäinen viesti
Ohje.
Alkuperäinen kirjoittaja se alkuperäinen Teddybear:
Olen pahoillani, Nenne. Kuten varmaan arvaatkin, minä en ole noiden ala-arvoisten kommenttien takana, jotka joku pätemisen tarvetta poteva parka on minun mimimerkilläni kirjoittanut. Mutta kyllästyneenä tuohon toisten nimierkkini lainailuun jätän tämän palstan noille häiriköille. Pitäkööt hyvänään.

Mutta sinua ja kauniita sanojasi jään kaipaamaan :)
Taasko sinä, nikki vaan vaihtuu ja sama lirkuttelu, olet säälittävä.
Kaiva matosi housuista ja runkkaa.
 
eläväinen_n
Alkuperäinen kirjoittaja Teddybear:
Alkuperäinen kirjoittaja eläväinen_n:
Alkuperäinen kirjoittaja Teddybear:
Eikä kukaan jaksa sinun kanssa eläväinen_n . Olet tosi säälittävä...
Tietäisit vaan.. ;O)
Tiedän kyllä! Kuka sinut nyt sitten haluaa? Ei kukaan..ha,ha..
Jonoa on ovella, kun jaksaisin vaan valita. Rumilla, köyhillä ja pienimunaisilla ei ole asiaa, lopuista pitäisi valita. :)
 
Heimo-73
Tiukkaa tekstiä, hmm?

Hyvähän se on jos voi valita mutta harva taitaa päästä siitä herkusta nauttimaan, ja nekään ei sitä julkisesti huutele ;) Taitaa sopia suomalais-luterilaiseen kiukkukasvatukseen tämä kenel onni on sen kätkeköön....

Eläväistä kevättä vaan
 
nenne..
Alkuperäinen kirjoittaja se alkuperäinen Teddybear:
Olen pahoillani, Nenne. Kuten varmaan arvaatkin, minä en ole noiden ala-arvoisten kommenttien takana, jotka joku pätemisen tarvetta poteva parka on minun mimimerkilläni kirjoittanut. Mutta kyllästyneenä tuohon toisten nimierkkini lainailuun jätän tämän palstan noille häiriköille. Pitäkööt hyvänään.

Mutta sinua ja kauniita sanojasi jään kaipaamaan :)
Hmm, vaikea hahmottaa minkälaista on näiden ihmisten sielunelämä tai seksielämä;) Kumpaakaan ei liene.
Nimimerkin rekisteröinti auttaa jonkin verran, muttei toki estä näitä elämän iilimatoja yrittämästä takertua kiinni. Täällä, niinkuin oikeassakin elämässä, häiriköihin ei vain tule kiinnittää huomiota.

On hyvin nautinnollista, kun miehellä on sana(kin) hallussa.
Pehmeä, kevyt suudelma huulillesi,

Kiitos,

Nenne
 

Yhteistyössä