kaksi miestä ja lady

Olen joskus miettinyt että millaista olisi olla kahden miehen kanssa yhtaikaa sängyssä tai yleensäkin niissä touhuissa. Olen useasti nähnyt unta että olen mennyt johonkin hotelliin missä mua on odottanut komea uros ja sitten tämä uros sanoo heti että haittaako mua jos hänen kaverinsa tulee mukaan katsomaan mitä me touhutaan. Sanon ettei haittaa, voisi olla varmaan kivaa jos molemmat naisivat mua niin etten pääsisi viikkoon kävelemään kunnolla.
Sitten kävelemme ensin kahdestaan kohti hotellihuonetta jonka tämä upea uros on tilannut ihan tätä hetkeä varten. Kun pääsemme hotellihuoneeseen, huomaan erään seikan, siellä on erilaisia tavaroita jotka on ostettu seksikaupasta. Mietin että mitä kivaa voisikaan vielä tapahtua tänä iltana. Sitten pikkuhiljaa tämä mies, kutsuttakoon häntä Ramiksi, työntää kätensä jalkoväliini ja oma paikkani rupeaa kiihottumaan niin paljon etten pysy nahoissani. Hän vie minut isolle sängylle ja käskee mun mennä kontilleni sängyn päälle. Hän työntää kielensä mun jalkoväliin takakautta joka tuntuu aivan ihanalta, ei sitä uskoisi että mitä mies voi naista kiihottaa näin ihanasti. Jatkamme hiukkasen aikaa kahdestaan touhujamme kunnes oveen koputetaan ja kaverini menee aukasemaan oven alastomana ja hänen kaverinsa kysyykin että taitaa olla sessiot menossa, kumpikin nyökytetään päätämme että kyllä. Sitten tämä toinen kaveri tulee viereeni ja rupee sivelemään selkääni minun maatessa mahallani sängyllä. Yhtäkkiä tunnen kun hänen sormensa on pyllyssäni, en ole aikaisemmin sellaista kokenutkaan, tämä on uusi kokemus, mietin. Tämä kaveri sitten pyytää mua nousemaan kontilleni ja laittaa liukastevoidetta pyllyreikääni ja työntää kovan kullinsa peräaukkooni, ensin vähän hätkähdän kivusta mutta sitten kun hän rupeaa työntämään kulliaan edestakaisin peräaukossani, saan orgasmin ja olen aivan märkä ja pyllyn sisus täynnä spermaa. Nyt tulee toinen kaveri mukaan leikkiin ja siinä sitten minä menen tämän ensiksi mua naineen kaverin eteen #&%?$!* hänen naamallaan ja hän nuolee sitä, pitää oikein käsillä jaloista kiinni että saa nuoltua kunnolla ja toinen nussii takaapäin minkä ehtii, saan monta orgasmia yhteen soittoon, sitten miehet vaihtavat osia, välillä naivat mua yksin ja välillä kaksin, vaihdetaan eri asentoja ja käytetään kaikkea mahdollista mitä voi mielikuvitus antaa myöten. Siinä sitä jatketaan kolmisin niin kauan kun kaikki ovat saaneet huippunsa ja sitten suihkuun ja vaatteet päälle ja minä lähden tyytyväisenä hotellista ajatellen että haluun tuon vielä ottaa joskus uusiksi.
 

Yhteistyössä