kiihottavat seksiäänet

  • Viestiketjun aloittaja Maarit Rva
  • Ensimmäinen viesti
Poromies
Onko kellä samanlaiset kokemukset,Kiihotun valtavasti "nainnin äänistä"vaikka oma ukkeli naisi naapurin rouvaa? Tosin salaa kuunneltuna?


Kokemusta tullut
Kyllä kiihottaa. Nykyinen huomattavasti minua vanhempi naisystävä kyllä pitää huolen, että
ääntä on riittävästi. Kesällä hänen aitassaan oleva vanha puusänky piti aikamoista natinaa.
Lisäksi kämmeneni läiskähdykset nainnin aikana kiihottaa, Naiseni ulvahdukset sillon kun
puren hänen vatsaa ja reisien sisäpintoja vielä enemmän. Jos naiseni joskus valittaa, älä
niin kovaa, sattuu, lopeta, kiihottaa valtavasti minua. Kerran häneltä purskahti itku kun
löin kämmenellä vähän liian lujaa pakaroille. Sillon olin aivan hulluna kiihkosta. Molemmat
saimme järisyttävän orgasmin.
 
Viimeksi muokattu:
Työkaveri
Kyllä kiihottaa. Nykyinen huomattavasti minua vanhempi naisystävä kyllä pitää huolen, että
ääntä on riittävästi. Kesällä hänen aitassaan oleva vanha puusänky piti aikamoista natinaa.
Lisäksi kämmeneni läiskähdykset nainnin aikana kiihottaa, Naiseni ulvahdukset sillon kun
puren hänen vatsaa ja reisien sisäpintoja vielä enemmän. Jos naiseni joskus valittaa, älä
niin kovaa, sattuu, lopeta, kiihottaa valtavasti minua. Kerran häneltä purskahti itku kun
löin kämmenellä vähän liian lujaa pakaroille. Sillon olin aivan hulluna kiihkosta. Molemmat
saimme järisyttävän orgasmin.
Oltiin työporukalla risteilyllä Tallinnaan.Tanssiillan aikana eräs Rouva vei "MIEHEN" hyttimme.
Oli otettu paukkuja"ihan riittävästi" Mahtavaa naintia vieruspetillä oli itseasiassa kiihottava kuunnella.
Rouva hoki,"tuntuu tosi hyvältä,älä lopeta,ota kortsu pois.
Olis kiva olla sanoa aviomiehelle joka oli keskusliikenneasemalla vaimoaan vastassa.Se on naitu kunnolla.

Kiihottavaa Kati
 
Viimeksi muokattu:
Taina_05
Olen huomannut ainakin, että ääntelyni kiihottaa kovasti miestä. Ja tämä pätee kaikkiin miehiin joiden kanssa oon seksiä harrastanut elämäni aikana.

Pystyn usein jopa aiheuttamaan rakastellessa miehelle orgasmin melkein välittömästi kun haluan; voihkimalla mahdollisimman sexysti. :)

En ole varma kuuluuko naapuriin asti. Ei ole naapurin isäntä eikä emäntä tullut ainakaan valittamaan. :D
 
mies lainassa
Onko kellä samanlaiset kokemukset,Kiihotun valtavasti "nainnin äänistä"vaikka oma ukkeli naisi naapurin rouvaa? Tosin salaa kuunneltuna?


Kokemusta tullut

Kyllähän se kiihottaa. Naiseni kanssa meillä on oma fantasia. Naiseni asuu avoliitossa toisen
miehen kanssa. Hän on minua 16 vuotta vanhempi ,tätä nykyä 52 vuotias. Olemme tapailleet
silloin tällöin 3vuoden ajan. Keskimäärin kerran kuussa. Meillä on hyvin toimiva seksisuhde.
Tapaamme aina minun luona päivällä . Leikki alkaa että hän tulee hierojalle luokseni.
Minulla on siihen vähän rekvisiittaa, pukeutuminen, sänky, öljyt ja sillalailla. Hieroessani hän-
tä hän valittaa, ai älä niin lujaa, sattuu. Hän on aivan alasti. Hänellä on aivan täysi karva-
peite jalkojen välissä. Tietenkin on selvää että nainti on kuvioissa. Kun alan hieroa reisiä,
hän valittaa ,älä niin kovaa aah ,sattuu.Tiedämme tarkkaan mieltymyksemme. Siirryn hä-
nen reisien väliin. Olen jo itsekin alasti.Siitä vaan sisään nooiin . Hierojahan taitaa olla aivan
mahdoton, oii, ooii. Mutta älä ole niin hullu että lasket sisään. No en, en.Tämä juuri minua
kiihottaa valtavasti kun naiseni varottaa ja muistuttaa minua. Kunhan muistat älä siemennä
sisään, tempase pois ennen kun tyhjennät senkin sonni. Parannan vaan tahtiani. Hullu , et
taaskaan usko minua. Olen kiihtynyt äärimmilleni,nyt ,ja etkä taaskaan uskonut, aah, aah
kyllä tuntui hyvältä. Vain tämä yksi akti ja hän lähtee ja tulee taas seuraavan kerran.
 
Viimeksi muokattu:
"Kälystin"
Kerron vähän perusteellisemmin oman kokemukseni. Nyt noista tapahtumista on kulunut jo useita vuosia. Olemme normaali naimisissa oleva pariskunta. Mieheni veljen parisuhde oli hajoamassa. Jostakin syystä tämä veli halusi kertoa minulle elämästään. Hän kertoi puhelimessa miten hän on ollut naisen puutteessa jo muutaman vouden, vaikka on naimisissa. Siinä puhelimessa hän tunnusti kuinka hän ihailee minua naisena. Oma lihava seksitön ja kylmä nainen ei halua seksiä.
Niitä puheluita tuli aika usein. Kerran hän soitti ja oli selvästi ottanut muutaman kaljan. Taas alkoi minun kehuminen. Sitten hän kysyi "mitä minulla on tällähetkellä päällä". Ensin vähän ihmettelin tuota kysymystä. Vastasin että "hame ja pusero". Kun hän seuraavaksi kysyi "mitäs niiden alla", pikkuhiljaa ymmärsin mihin hän pyrkii. "Rintsikat ja pikkarit, mitäs sulla", vastasin. Oli vähän aikaa hiljaista. Sitten hän melkein kuiskasi "ei mitään". Nyt ajatukseni pyöri päässä. "Miksi oot alasti". Kuulin miten hän hengitti raskaasti kun vastasi "ethän suutu jos sanon". "No en suutu sinulle". Tunsin miten sydän alkoi lyödä kiivaammin kun hän sanoi hengästyneenä "minä ajattelen sinua täällä minun luona ja runkkaan sinulle". "Höpö höpö sinun kanssa, ei niin saa tehdä" vastasin.
Kun hän kertoi miten hän pitäisi minua hyvänä ja hellästi hyväilisi jokapaikasta, alkoi minun paikat kostua. Kieltämättä olin aika kiihottunut kun hän pyysi minua riisumaan kaikki vaatteet pois. Olin aika hämilläni moisesta, mutta suostuin. Kun olin alasti, hän pyysi minuakin hyväilemään itseäni ja kertomaan tarkkaan miltä näytin ja miten hyväilin. Hän tiesi meidän asunnon millainen se oli ja siten ohjasi minua puhelimessa. Siihen aikaan ei ollut vielä kännyköitä, joten puhelimen johto rajoitti liikkumista.
Käänsin hänen pyynnöstä puhelinpöydän vieressä olevan tuolin seinässä olevaan suureen peiliin päin. Kerroin mitä näin. Hän kysyi millainen karvoitus minulla on, ja rintojen ja lantion mitat, että hän voi kuvitella minut alasti. Olin jo tosi kiihottunut kun hän pyysi hyväilemään häpyhuulia ja sieltä syvemmältä. "Anna minä kuuntelen kun sinä sormetat itseäsi siellä, laita puhelin reisiesi väliin", hän huohotti. Levitin reidet levälleen ja laitoin luurin aivan tussuuni kiinni ja lirputin märkänä litisevää pimppiä. Itsestä tuntui aivan ihanalta antaa miehen veljen kuunnella minun sormetusta. Kiimani vain lisääntyi. Välillä keskustelimme ja huohotimme kiimaisina toisillemme, hän tykkää suuseksistä.
"Kuuntele sinäkin miten kova kyrpä saa kyytiä" hän sanoi. Hänellä oli jokin käsirasvatuubi varattuna vierellään, josta hän levitti rasvaa kalunsa varteen. Kun hän piteli puhelimen luuria kalunsa vieressä ja toisella kädellä runkkasi seisovaa kulliaan, kuulin millä vauhdilla hän vatkasi itseään. Ihana kiihottaava litinä ja lurske kuului korvaani. Samalla sormeni pyörittivät paisunutta klitorista ja kiihotti minut rajuun ja voimakkaaseen orgasmiin. Kuulin kun mies luurin toisessa päässä sai, karjahtelusta ja ääntelystä päätellen myös mahtavan siemensyöksyn .
Tätä salaista harrastusta kesti varmaankin reilu vuosi. Sitten kun toinen nainen tuli hänen kuvioihinsa, puhelinkiva väheni meidän väliltä. Nyt hän on onnellisesti naimisissa uuden naisensa kaanssa. Hyvin heillä menee. Ei ainakaan minun ole tarvinnut "auttaa" enää miestä mäessä. Kyllä vieläkin pikkarit kostuu kun ajattelen noita kiihottavia seksin ääniä puhelimessa.
 
oplikaatio
[kerro jos kiihottaaQUOTE=Maarit Rva;11129401]Onko kellä samanlaiset kokemukset,Kiihotun valtavasti "nainnin äänistä"vaikka oma ukkeli naisi naapurin rouvaa? Tosin salaa kuunneltuna?


Kokemusta tullut[/QUOTE]
 
Ärsyyntynyt
Naapurista kuuluvaa naimista sain kuunnella jonkun aikaa ja kävin valittamassakin siitä. Jouduin sitten lopulta muuttamaan pois, kun ei pää enää kestänyt.
Todella raskasta kuunnella puutteisena miehenä sellaista, kun kärsin vielä aistiyliherkkyydestäkin.
 
glihhkhkhkl
Alkuperäinen kirjoittaja Ärsyyntynyt;11204370:
Naapurista kuuluvaa naimista sain kuunnella jonkun aikaa ja kävin valittamassakin siitä. Jouduin sitten lopulta muuttamaan pois, kun ei pää enää kestänyt.
Todella raskasta kuunnella puutteisena miehenä sellaista, kun kärsin vielä aistiyliherkkyydestäkin.
Joo, meillä on maahanmuuttajaperhe yläkerrassa, eikä sitä helvxxxxstä, päivittäistä meteliä ja äsngynpaukutusta jaksa kuunnella erkkikään, vaikka teoriassa jotakuta voisi kiihottaakin, mutta ei käytännössä. Jos naapurissa asuisi joku tosi hyvännäköinen pakkaus, niin tuo voisi laittaa mielikuvituksen laukkamaan, mutta oikeasti mielikuva maahanmuuttajamustalaisten jyystämisestä kaiken muun metelin lisäksi vaan rasittaa.
 

Yhteistyössä