Loppuuko seksi raskausaikana??

Meillä on ollut hyvin aktiivinen seksielämä ja oikein tyydyttävä sellainen. Rakkautta ei suhteesta puutu. MUTTA...

Olen nyt puolivälissä odotusta ja siitä hetkestä, kun maha alkoi tulla esiin, ei ole ollut minkään näköistä vipinää lakanoiden välissä. Aiheesta on keskusteltu ja olen tuonut hyvin selvästi esiin, kuinka paljon kumppaniani haluan ja seksittömyys tuntuu jo itsetunnossakin. Mies vetoaa stressiin (mitä toki on ollutkin) ja vannoo rakkauttaan jne jne...

Minä taas olen hyvin seksuaalinen ja seksittömyys todella kalvaa itsetuntoani naisena. Pitääkö minun todellakin tyytyä tilanteeseen? Ja kuka panisi raskaanaolevaa? Varmaan antaisin elämän kyydit ensimmäiselle miehelle, joka tajuaisi kehaista ulkonäköäni ja seksikkyyttäni. Ja siitä sitten syyllisyys. Jumalauta!
 
Ihan mahdoton sanoo mitä miehen päässä liikkuu. Kyllä raskaana oleva nainen on hiukan oma juttunsa ja se masuasukki voi pikkusen hämmentää. Hiukan hassua kyl, jos ihan kokonaan loppuu. Minusta raskaana oleva nainen on jotain niiiin seksikästä: pyöreä vatsa, turvonneet tissit ja nännit, tummuneet nännipihat... mmmmmm.
 
  • Tykkää
Reactions: Tirehtööri

Yhteistyössä