Lordi+minä+poliisit= Hyvä, vai huono uutinen?

Istumme poliisiaseman kuullusteluhuoneessa. Vilkaisen rikostoveriani, hänen vaaleat hikiset hiukset ovat valahtaneet, hänen ruskettunut lihaksikas keskivartalonsa kohoilee hengityksen tahdissa ja hänen kasvoillaan on vakava ilme. Kun hän katsahtaa minuun tunnen punastuvani ja olen samalla todella kiihottunut. Sitten poliisi saapuu paikalle outo ilme kasvoillaan. "Alatteko selittää vai otanko kovat keinot käyttöön?" hän kysyy ja katsoo minuun syyttävästi. Juuri kun "Lordi" eli Jack meinaa vastata huudahdan vastaan "Minähän en luovuta!". Jack katsoo minuun ihmeissään ja varmasti ajattelee "Mitä tuo hento typykkä oikein luulee voivansa tuolle murikalle"... Sitten katsoin Jackiin ja näin hänen katsovan minua. Havahduin siihen, että poliisi otti kiinni kaulastani. En päässyt tuolista mihinkään ja Jack oli peloissaan. Näin kohouman poliisin etumuksessa enkä tietenkään ajatellut sen olevan suurikokoinen kännykkä. Kuulin hänen avaavan vetoketjunsa. Sitten tunnen kun jotain työntyy sisälleni, voi ei! "Lopeta! Lopeta! Lopeta!" huudan mutta turhaan. Poliisi ei ota huutoja kuuleviin korviinsa. Jack katsoo minua vieläkin kiimainen katse silmäkulmassa ja hänelläkin on kohouma housuissa. Poliisi lopettaa panemiseni ja katsahtaa Jackiin. Sitten hän lähtee huoneesta, kuin mitään ei olisi tapahtunut. Olen helpottunut.Jack nousee tuolistaan ja suutelee minua. "Haluan sinua! Haluan sinua! Haluan sinua liikaa!" hän saa kähistyä. "Tiedän", vastaan minä kiimaisella äänellä. Hän menee makaamaan sementti laittialle ja minä seuraan perässä. Suutelemme kiihkeästi, riisun hänen housunsa, hän minun, hänen kätensä vaeltavat vartalollani ja päätyvät timmille pepulleni, koskettelen hänen kaluaan boksereiden päältä, hän hymisee, kunnes ei kestä enempää, vaan ottaa munansa esille. Hän työntää sen niin syvälle kuin olla ja voi. "Mä tuun! Mä tuun!" huudan ja saan vastaukseksi: "Mäkin". alapäässä sykki. tunsin kun hänen kuuma mahlansa täytti sisustani. Huokaisin. Kiitos Jack... Lordini!!!
 

Yhteistyössä