Melkein totta

alkuun anteeksi kirjoitusvirheet...

Mä olin odtaanut sua housut märkänä jo pitkän aikaa, sä olit tumma, hiukan harmaantunut, mutta jokin sussa teki sen että mulla sykki syvällä. Sulla oli se tietty intensiivinen katse, joka vaan riisuuu naisen. sä teit kaikki alostoimaksi pelkällä katseella ja karismalla. Sä olit mua 20 vuotta vanhempi ja mulle se riitti tekee mut hulluksi saada vanhempaa miestä.

Olin ollut kokon päivän töissä tietäen, että sä tuut illalla. Kaksi kuukautta odotusta ja siinä oli se kaikki. Olin miettinyt repiä sua hiuksista, haistaa su hajusi ja hullaantua kaikesta. Olit edelliskerralla antanut maailman ihanimman kielikäsittelyn niin nyt olin rasvannut alakerran "masitumaan" sulle. Sä viimeksi rakastit mu ajeltua alapäätä niin sekin oli nyt trimmatttu. Iho rasvattu kauttaaltaan pehmeeksi vain sua varten.

Kello oli seitsemän kun siirryin odottamaan sua. Viimoinen suihku että olisin raikas myös "sieltä". Viimoiset parfyymisuhaukset ja pari drinksua kohottaa tunnelmaa. En oikeasti kyennyt odottaa sua, vaan oli pakko dödöpurkilla tyydyttää itseni. Ihana paksu tunne v**tussa ja tunne että sä oot niin täynnä m***lkusi kera mua. Ihana run***kutus ja olo että siellä alhaalla on jotain. Kuvittelin tunteen että sä vielä nuolet mua samaan aikaan niin mä räjähdin.

Join pari drinksua ja poltin pari röökiä kun en millään jaksanut odottaa sua. Vihdoin sä soitit että olet perillä, äkkiä laitoin parfyymiä ja hiuksiin pari kikkuraa lisää. Sitten sä olit siellä oven takana. Voi luoja, sä olit söötti! Mä halasin sua mutten uskaltanut heti koskee sinne. sun hegitys oli kuitenkin kuuma. Juttelimme niitä näitä mutta mun oli pakko koskee sun haaraväli, siellä se oli petoillisen kovana. sä henkäsit syvään, jolloin mä hyppäsin sun päälle. Hinkutin itteeni sua vasten, luoja sä olit kova. sä halusit mua. Minä en olisi enää tahtonut kestää. sä pyöräytit mut ympräri, revit mun vaatteet ja aloit imee tissejä.Sä imit niitä niin paljon ja mä tunsin sun kovuuden koko ajan. Sä repäsit myös omat vaatteet pois ja sinnä se oli kovana ja vaativna. Mutta sä et heti antanut. aloit nuolla ja leikkiä sormilla. Voiko nainen tulla hullummaksi kuin samaa aikaa joku nuolee ja leikkii sormilla. Mä rukoilin sua ja vihdoin laitoit sen kovan kalun mun sisään ja mä olin käpertyä hulluutta. Aloit kovin vedoin panna mua, tissit vaan heilui ja sulta valui hiki, Sä hoit että mä oon tiukka pala panna ja mä vaan nautin täyttymyksestä. sä pyöräytit mut ympäri ja aloit nuolla takaa, mä rukoilin täyttymystä ja että laita nty se mulkku sinne. Ja sä sen sinne laitoit, tosin samaa aikaa työnsit etusromet per**seeseen ja mä itkin nautintoa. Kovaa mulkuu rajusti takaa ja sormi perseessä. Mutta sä et siihen lopettanut. Käänsit mut ympäri ja jatkoit nuolemista ja sormeiluu. Sä valuit hikeä ja mä olin hulluuden partaalla. Vihdoin laioit mulkun sisään ja vedit hikeä valuen kuin viimeistä päivää. Mä kuolin nautonnosta kun sortmeilit mua samaan aikaan. Sä hikeä valuen kaaduit mun päälle ja mä olin taivaassa. Oltiin yksiyhtä sinä iltan.

Based on a true story.
 

Yhteistyössä