Miehelläni on gynefetissi.

  • Viestiketjun aloittaja vierailija Reetta.
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olen mies ja mielessäni ovat usein käyneet ne telineet, joille jalat toimenpiteen ajaksi laitetaan. Ne tuovat mieleen jalkojen levällään olon. Kuitenkin tilanne on niin henkilökohtainen ja intiimi, että siihen ei ole ulkopuolisilla mitään asiaa.

Olen myös joskus fantasioinut tilanteesta niin, että saan olla näkemässä livenä tai kameran välityksellä sellaisesta kulmasta, että "areena" on pois päin minusta ja siten piilossa. Mahdollisesti pitäisi vielä olla luurit korvilla ja sekä naisella että tohtorilla olisi maskit peittämässä suun liikkeitä siten, etten tiedä mitä tilanteessa puhutaan. Tässä fantasiassa vetoavat vastakohdat: pääsen olemaan läsnä intiimissä tilanteessa samalla, kun naisen yksityisiä asioita suojellaan.

m36
 
vierailija
Pinja 27 v. 7. 12. 2o23. Lupasin yllättää mieheni pukin tuomalla speculalla ja niin myös tein. Pukki toi hänelle metallisen pimppispeculan ja metallisen anaalispeculan ja käyttöä on ollut, kotigyneni on ollut hyvin aktiivinen tutkiessaan reikäni nussimiskuntoisuuden. hänen kullinsakin on pitänyt pukin kovista paketeista. PINJA.
 
vierailija
Voiko naisella olla gynefetissi ! tunnistan itsessäni aiheeseen kuumottavaa mieltymystä. 27 - vuotiaana olen ollut kolme kertaa miesgynen vastaanotolla jota siskoni kehui ja suositteli. Joten päädyin fiksusti harmaantuneen vähän vatsakkaan tohtorin gynetuoliin ja levitin reiteni hänelle. Asiana oli antaa hänen asentaa nuoreen ja nättiin pilluuni kierukan, ennen kierukan laittoa tuntui että hän nautiskeli edessään levällään olevasta pikkupillustani, siksi perusteellinen tutkimus oli sekä päältä että sisältä sormin ja speculoin. Tarkastuksissa olen käynyt pari kertaa ja aina tutkimus on ollut huolellinen, rintoja unohtamatta. Joten minusta on tullut jonkinlainen gynefetissi, poikaystäväni kanssa nussiessani ajatukseni palaa gyneeni ja vastaanoton tapahtumiin miten olen pillu levällään avattuna ja vieras mies saa katsella ja tutkia sitä, toivon että pilluni saa hänen kullinsa seisomaan.
,
 
vierailija
Kovan panomieheni suurena perverssinä haaveena olisi miten olisin vanhan pervon miesgynon täydellisessä tutkimuksessa alastomana sääret ylösnostetussa gynotuolissa, jota hän seuraisi. Lääkäri tutkisi pilluni ulkoisesti ja levittäisi häpyni, työntäisi voidellun sormensa peräaukkooni ja tunnustelisi sen syvältä ja pitkään. Pervo lääkäri avaisi pilluni auki äärimmilleen, ottaisi seisovan kullinsa esiin ja runkkaisi spermansa, mieheni katselisi vieressä.
 
vierailija
Miksi miestä kiehtoo ja kiihoittaa fantasia jossa oma vaimo olisi alastomana jonkin pervotohtorin riettaissa tutkimuksissa ja olla mukana katselemassa miten tohtori paneutuu vaimon vaginaan ja anaaliin, kiehtova haave sinänsä. Kolmeseiskana olen ollut muutaman kerran " vanhalla vatsakkaalla pervolla " näytillä ja maininnut miehelleni miten tutkimus oli edennyt, täytyykin kysyä haluaisiko hän katsella miten tämä " pervo " minua tutkii. Utelias Liina.
 
vierailija
Utelias Liina 13. 2. 24. Vastaus : kysymykseen haluaisiko mieheni seurata miten " pervo vatsakas miesgyneni " tutkisi minua ? lauantaipanon jälkeen avasin keskustelun aiheesta ja kysyin kiinnostaisiko häntä katsella tohtoria koulutustaan vastaavassa työssä jossa objektina olisin minä. Pohdinnasta tuli pitkä ja perusteellinen, mustasukkaisuutta myöden, miehet ovat kuten hän sanoi omistushaluisia ja pitävät naistensa " kunniasta" kiinni ja on miehiä jotka eivät halua että naiset käyvät miesgynen vastaanotoilla. Yllättävä lopputulos oli että hän tunnusti olevansa itse kiinnostunut ja jos tarjoutuisi tiaisuus olla mukana vastaanotolla jossa olisin alasti gynotuolissa ja tohtori suorittaisi perusteellisen perverssiluontoisen tutkimuksen kyrvän seisonta olisi melko varma. Hyödynnän tämän mieheni perverssin paljastuksen ja kerron joka kerran vastaanotolla käynnin jälkeen, miten tohtori levitti pilluani ja peräaukkoani istuessaan levällään olevien haarojeni välissä. Utelias Liina, .............. joka tietää nyt enemmän.
 
vierailija
Kiitos Liinalle kahdesta mielenkiintoisesta kirjoituksesta, asia ja aihe kiinnostaa minua 33 vuotiasta hoikkaa vihittyä vaaleaverikköä. Olen lukenut palstoilta kaikki asiaan liittyvät jutut suurella mielenkiinnolla, on kyllä jännittävää lukea miesten haaveita miten he haluaisivat nähdä naisensa tutkimustuolissa. Oman mieheni suhtautumisesta asiaan en tiedä, mutta itseäni on alkanut kiehtoa miten hän pääsisi katselemaan alastomuuttani tohtorin käsittelyssä. Ajattelu tilanteesta saa mielikuvitukseni lentämään hyvin hyvin tyhmiin ajatuksiin. ANTSU.
 

Yhteistyössä