Mieheni Onlyfanssissa

Mitä mieltä olette, jäädäkkö vai pakata kimpsut ja kampsut?

Olemme olleet mieheni kanssa yhdessä 6 vuotta joista 2 vuotta kihloissa. Yhteisiä lapsia meillä ei ole. Mieheni on hyvin seksuaalinen ja minäkin olin vielä puoli vuotta sitten. Meillä on vapaa pääsy toistemme puhelimiin ja on lupa katsoa puhelinta puolin ja toisin. Löysin mieheni Whatsapp:ista esto listalta "K" nimetyn numeron ja profiilikuvana oli nainen kenen kasvoja ei näy. Numero on prepaid. Poistin eston ja aloitin uuden keskustelun tämän kanssa. Kun uusi keskustelu avautui siihen lävähti 4 eri päivämäärää viime vuodelta jolloin kyseinen yhteystieto on otettu estoista pois ja samana päivänä laitettu esto takaisin päälle. Kysyin mieheltäni kenelle tämä numero kuuluu ja miksi on estetty niin hänellä ei ollut hajuakaan kenen numero se on tai miksi on esto otettu pois ja laitettu takaisin päälle. Hän epäili, että kun nro on prepaid niin numeron siirtynyt jollekin toiselle henkilölle.

Soitin numeroon ja muutaman pivän numeroon ei saanut yhteyttä mutta yksi perjantai puhelimeen vastasi huono suomi naishenkilö. Selvitin asian niin tämä numero kuuluu maksulliselle thaihierojalle. Edelleen mieheni ei tiedä miksi hänen puhelimessa on maksullisen thaihierojan puhelinnumero ja vielä samalta paikkakunnalla kun mies itse asuu.

Kerran katsoin mieheni tilitietoja niin sieltä paljastuikin yllätys, että on ollut vuosi ja 3kk onlyfanssissa. Maksanut siis muille naisille heidän näkemsiestään. Selitti asian, että on ollut tutustumassa siellä ja katsonut pareja ja millaista sisältöä siellä on jos mekin alettaisiin tekemään kun on ollut puhetta. Ei ollut mulle uskaltanut kertoa kun ajatteli, että hermostun. Mielestäni ei 1 vuotta ja 3 kuukautta tarvita tutustumaan Onlyfanssiin.

Sitten tiliotteelta löytyi myös, että on ostanut vipjäsenyyden Alaston suomeen. Tämän perusteli samalla syyllä, että meni katsomaan on yhtä "paska" paikka kun 10 vuotta sitten ja jos me liityttäis sinnekin.

Ollaan kyllä mieheni kanssa oltu avoimia seksissä ja mieheni on mielestäni saanut minulta kaiken mitä on halunnut. Enkö sitten ole mieheni silmissö tarpeeksi seksikäs ja viehättävä että sen tarvitsee liittyä selän takana noille sivustoille.
 

Yhteistyössä