Mies ikkunassa

Oli toukokuun 10. ja lauantaiaamu. Väsytti vietävästi. Hiuspohja kutisi ja haukottelin suu ammollaan. Laahustin kylpyhuoneeseen ja menin suihkuun. Nestemäinen ja omenan tuoksuinen suihkusaippua vaahtosi kun hieroin itseäni pesusienellä. Sivelin kädellä vartaloani ja saippuoin pillun hitain liikkein ja nautin. Voi kun käsi pillulla olisi ollut miehen käsi. Jatkoin viemällä kättäni ylös kohti rintoja. Saippuoin sojottavat nännit ja nipistelin niitä. Annoin lämpimän veden valua ylitseni ja nautin sen valumisesta alas pitkin vartaloani. Ajatukseni pyörivät entisen miesystävän ympärillä, lievästi himokkaat ajatukset. Siitä oli kulunut pitkä aika viimeisestä seksikokemuksesta.



Asun neljännen kerroksen kaksiossa yksin, unelmoiden miehistä, jotka tietävät miten tehdä. Jotka tietävät miten naista viedään, jotka ovat romanttisia ja seksikkäitä. Minulla on yksi erikoisihastus, kadun vastakkaisen talon neljännen kerroksen mies vastapäätä ikkunoitani. Olohuoneen ikkunasta näen hänen keittiönsä ja osin eteistä. Joskus seuraan miten hän valmistaa itselleen ruokaa, pyyhkäisee välillä hiuksiaan ja pilkkoo sipuleita. Mutta, - hän ei varmaan ole vapaa. Hän on liian komea siihen. Hänellä on lyhyehköt tummat hiukset ja upea vartalo. Hyvän näköinen olen minäkin! Jospa hän haluaisi minua, grrr. Ei, miksi haaveilen tämmöistä, ajattelin ja liu’utin sormen pois pillusta. Otin kylpytakin päälleni ja katsoin peiliin.
”Ehkäpä rintani ovat liian pienet,” sanoin ääneen niitä hivellen. Ei, päätin, etten kadota itseluottamustani.



Istuin ja kuivattelin hiuksiani. Sen kuivuessa se muuttui kauniimmaksi ja hienoksi. Aivan kuin jossain hiusmainoksessa missä kaunis nainen hulmuttelee sitä. Päälläni oli edelleen kylpytakki mennessäni olohuoneeseen. Katsoin ikkunasta ja yllätyksekseni näin miten mies seisoi omassa ikkunassaan. Ruskea kylpytakki hänelläkin ja maitolasi kädessä. Kylpytakki oli hieman auki ja olin näkevinäni aivan kuin osasen kullia, - tai ehkä vaan kuvittelin. Mutta siellä hän seisoi, seksikkäänä ja suoraselkäisenä. Aprikoin miten vanha hän mahtoi olla, ehkä pari, kolme vuotta vanhempi kuin minä joka olen 20. Uppouduin taas ajatuksiini ja kun katsoin uudestaan ulos, niin hän seisoi siellä edelleen. Mitä? Hän katseli minua! Punastuin hieman ja käänsin katseeni pois. Hänhän suorastaan tuijotti minua, huomasinhan minä sen, mutta olihan kylpytakkini auki. Panin käteni litteälle vatsalleni ja hivelin sitä. Mies oli kuin hypnotisoitu. Kaveri on minun, ajattelin ja annoin kylpytakin pudota lattialle. Näin hänen vetävän henkeä. Sitten hän hymyili ja antoi omankin kylpytakin liukua päältään. En ollut uskoa silmiäni. Pistin käteni rinnoilleni ja mies alkoi runkata itselleen kunnon seisokkia. Kulli oli paksu ja pitkä. Oliko tämä unta vai mitä? Jos ei, niin halusin hänet tänne, luokseni! Panemaan kanssani!



Koukistelin sormeni ”tule”-kutsulla ja katselin miestä nälkäisenä. ”TULE TÄNNE”, muotoilin huolella sanoja huulillani. Hän otti kylpytakkinsa ja katosi. Hetken kuluttua soi ovikelloni.
”Hän, toivottavasti,” huokaisin taas ääneen.
Menin alasti ovelle ja katsoin ovisilmästä. Se oli hän! Olin innoissani, kiimoissa ja kuumana. Räpeltelin lukon auki, …siinä hän seisoi, metrin minusta! Hän astui sisään ja otti minut syleilyynsä. Minä antauduin siinä hänelle täysin ja tulin suudelluksi ihanalla taidolla ja tavalla. Hän maistui mintulle ja hänen kielensä oli hellä ja pehmeä. Olimme niin kiimoissamme, ettemme sanoneet toisillemme sanaakaan. Hän heitti kylpytakkinsa pois ja vedin hänet perässäni makuuhuoneeseen ja vuoteelle. Istuin hänen reisilleen ja aloin runkata seisovaa kullia. Hän huokaili ja kulli kasvoi käsissäni.
”Ime minua,” hän pyysi ja minä tottelin.
Imin pitkillä imaisuilla ja samanaikaisesti kannattelin hänen raskaita kuuliaan. Kullin pää loisti ja koko terska tuoksui raikkaalle ja maistui suolalle. Pienen ajan kuluttua lopetin runkkauksen ja laskeuduin hänen vierelleen.
”Nuole sinä nyt,” sanoin.
Hän tarttui lantioistani ja alkoi.
”Aiih, ihanaa, aii, juuri noin, siitä klitasta, siitä, iihh, ihanaa, haluaa, aahh,” ääntelin.
Kielenkärki pyöri klitoriksellani ja olin lähellä tulla. Vaihdoin taas paikkaa ja aloin uudestaan runkata miestä. Kun olin tyytyväinen kullin kokoon ja kovuuteen istuin paksulle kalulle joka liukui hitaasti syvemmälle ja syvemmälle. Johtuen pitkäaikaisesta selibaatistani oli pilluni aukko tiukentunut ja kulli luikui ahtaassa käytävässä kohti pohjaa, mutta siitä alkoi kumminkin kunnon ratsastus. Pillu kouristui kullin ympäri ja täyttyi ihanalla lahjalla.
”Ihanaa, miten ihanaa, ei koskaan ole, ei , ihanaa, saatana, panen , ooohh,” metelöin ja ratsastin. Tein lujia työntöjä vasten kullia. Sitten se orgasmi, sen ihanuus ja kipu. Hengästyttävä kramppi ja lanteitten säteily. Nautin ja melkein itkin.




Hän alkoi puristella rintojani. Kaikki tämä oli niin ihanaa, että unohdin kaiken ympäriltäni. Olimme vaan me kaksi. Hän alkoi voimakkain käsin leipomaan rintojani kun aloin uuden ratsastuksen. Hän leipoi kovemmin ja kovemmin kun lisäsin ratsastuksen tahtia.
”Ota rauhallisemmin rintojeni kanssa, kuuletko,” sanoin ja otin hänen kätensä pois niiltä.
Hän nosti minut päältään ja kulli liukui ulos pillusta. Hän käänsi minut vatsalleni ja kohotti lantiotani. Tunsin kullin peräaukon suulla ja hetkessä se soljui sisään. Se oli niin ihanaa. En semmoista ollut ennen edes kokenut. Ihanaa se oli. Minä kirahtelin ja nyyhkytin. Voihkinkin. Äkkiä hän käänsi minut jälleen ja nosti toisen jalkani olkapäälleen ja jatkoi nussimista pilluun.



Kun koko kiimainen lauantaipäivän paritteluhetki oli ohi, niin halailimme hetken. Sitten olikin hänen aika lähteä.
”Tule joskus uudestaan,” sanoin.
”Tulen jo illalla,” hän vastasi ja iski silmää, ”mikä muuten on nimesi?”
”Saara, entä sinun?”
”Eerikki. Nähdään. Illalla.”
Hän katosi rappuun ruskean kylpytakkinsa kanssa.
 

Yhteistyössä