minussako vika?

  • Viestiketjun aloittaja Paha mieli
  • Ensimmäinen viesti
kuore
Paras kai jos mies kertoisi mistä tykkää ja miten. Hyvä kikka on myös pyytää miestä "vetämään käteen" ja tarkkailla tiiviisti, miten hän sen tekee ja ottaa siitä oppia. Lantionpohjan lihasten jumppa on hyväksi, vahvoilla lihaksilla voi paremmin puristaa penistä yhdynnässä. Suuseksi on monen miehen mieleen, siinäkin kannattaa tiedustella kyseisen tapauksen mieltymyksiä.

Joillakin miehillä vaaditaan rajummat otteet laukeamiseen, kysymällä, kokeilemalla ja ajan kanssa homma yleensä selviää.
 
Kätevä emäntä
Mulla on löysä pillu ja miehellä huomattavan ohut penis. Lisäksi olen märkä kuin uitettu koira, joten hankaus ei tunnu.
Käyn itse kontilleni, koska se on miehen mielestä esteettiseti riettain näkymä. Lisäksi häm puristaa pakarani yhteen ja samalla työntelee sisään. Hän saa omilla käsillä puristusta juuri niin paljon kun haluaa ja laukeaa sillä tavalla aina.
 
Tumpelo emäntä
Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä emäntä;11114485:
Mulla on löysä pillu ja miehellä huomattavan ohut penis. Lisäksi olen märkä kuin uitettu koira, joten hankaus ei tunnu.
Käyn itse kontilleni, koska se on miehen mielestä esteettiseti riettain näkymä. Lisäksi häm puristaa pakarani yhteen ja samalla työntelee sisään. Hän saa omilla käsillä puristusta juuri niin paljon kun haluaa ja laukeaa sillä tavalla aina.

Hieno tekniikka, saatko itse siitä mitään lisäapua että mies puristaa pakarasi yhteen? Anteeksi uteliaisuuteni, mutta miten ohut on huomattavan ohut penis? Halkaisija cm?
 
Kätevä ...
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpelo emäntä;11114608:
Hieno tekniikka, saatko itse siitä mitään lisäapua että mies puristaa pakarasi yhteen? Anteeksi uteliaisuuteni, mutta miten ohut on huomattavan ohut penis? Halkaisija cm?

No siinä vaiheessa ei mitään apuja tule.
Mutta mies hoitaa yleensä loistavan kielipesun ja sen jälkeen nousee vanhanaikaisesti pukille, eli päälle.
Hänen kalu ylettyy sopivasti hankaamaan pillun etuseinää, joka on tunnetusti herkkä alue. Kun hyvät pesut saanut pillu saa vielä sisäistä terskahierontaa, niin kyllä se orkku useimmiten räjäyttää tähdet ja vilkut taivaalle.

Huomattavan ohut ?
Ohkaisin, mitä olen koskaan nähnyt ja käsitellyt. Sellainen puikko:) Senttejä en osaa sanoa, mutta sellainen hammastahnatuubin ( Pepsodent ) paksuinen. Mutta lyhyempi se on.
 

Yhteistyössä