Mitä ostatte seksikaupasta

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hei, olen hankkinut jo vuosia sitten, vaimolleni ja minulle, erilaisia seksitarvikkeita. Dildo, penisrengas, perhonen (joka hiplaa klitorista, mutta suli joksikin kumimöykyksi laatikossa), anustapin (ei värise).

Olisi aika vähän päivittää leluja.

Onko hyviä ideoita? Leluja, joita voi käyttää yhdessä.

Kiitos asiallisista vastuksista.
 
vierailija
Hei, olen hankkinut jo vuosia sitten, vaimolleni ja minulle, erilaisia seksitarvikkeita. Dildo, penisrengas, perhonen (joka hiplaa klitorista, mutta suli joksikin kumimöykyksi laatikossa), anustapin (ei värise).

Olisi aika vähän päivittää leluja.

Onko hyviä ideoita? Leluja, joita voi käyttää yhdessä.

Kiitos asiallisista vastuksista.
Kumiasuja silmänruuaksi näin meillä.
 
vierailija
Hei, olen hankkinut jo vuosia sitten, vaimolleni ja minulle, erilaisia seksitarvikkeita. Dildo, penisrengas, perhonen (joka hiplaa klitorista, mutta suli joksikin kumimöykyksi laatikossa), anustapin (ei värise).

Olisi aika vähän päivittää leluja.

Onko hyviä ideoita? Leluja, joita voi käyttää yhdessä.

Kiitos asiallisista vastuksista.
Juu lelujen jälkeen kumiasut kehiin, siitä tulee todella hauskaa yhdessä oloa. 🙂
 
vierailija
Nahkavaatteiden lisäksi jotkut muut rooliasut jos kiinnostaa role play. Piiskat, ruoskat jos bdsm ja sopikaa turvasana. Osta parempi vibraattori joka ei sula ainakaan mun ei o mihinkään sulanut. Stay up sukkia, liukuvoidetta, jotain kiihottavaa voidetta, sqweel, hierontaöljyä... Ostin kerran sieltä siellä käydessäni jotkut ihmekapselit joissa ei lukenut edes englantia mutta oli saksaa ja latinaa niin ymmärsin mitä ne sisälsi ja ne oli erilaiset adaptogeenit ja oli ne ihan toimivia.

~Meri~
 
vierailija
Nais ystäväni osti penishäkin koska asumme n. 150km päässä toisistamme. 5 päivää erossa ja kun tapaamme kumpikaan ei pysty piämään käsiä erossa toisistaan. Ensimmäinen siemensyöksy on aina varattu hänen suuhunsa. Viikonloppu on rakastelua, hiplaamista ja hellyyttä. En pettäisi häntä ilman häkkiäkään , mutta se luo meille molemmille odottavan kiiman. N55 ja M 63
 
vierailija
Hei, olen hankkinut jo vuosia sitten, vaimolleni ja minulle, erilaisia seksitarvikkeita. Dildo, penisrengas, perhonen (joka hiplaa klitorista, mutta suli joksikin kumimöykyksi laatikossa), anustapin (ei värise).

Olisi aika vähän päivittää leluja.

Onko hyviä ideoita? Leluja, joita voi käyttää yhdessä.

Kiitos asiallisista vastuksista.
piiskoja ja rottinkikeppiä
 

Yhteistyössä