Miten naisen kanssa ollaan "sillai"?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
sillai
Alkuperäinen kirjoittaja Niskalaukaus Varmistus:
Voi kaksi naistakin yhtyä, jos haluaa. Mutta on seksi muutakin kuin penetraatiota ja varsinkin se on sitä kaikkea muuta ihanaa :p
öö tota... iso kurkku joka on molempien sisässä? vai?? hierotaan vaan pillluja yhteen? Kertokaa!
 
mussukka
sormia, kieltä..mä en ainakaan halua kurkkua tai dildoa tms sisääni, tuntuu inhottavalle ja kovalle,maksamakkarapötköä eilen harkitsin kun on sellanen pehmonen mutta siinä päässä se metallihärpäkkä on aika inha:(
 
sillai
Alkuperäinen kirjoittaja mussukka:
sormia, kieltä..mä en ainakaan halua kurkkua tai dildoa tms sisääni, tuntuu inhottavalle ja kovalle,maksamakkarapötköä eilen harkitsin kun on sellanen pehmonen mutta siinä päässä se metallihärpäkkä on aika inha:(
Meinaatsä ettei oikea kulli ole kova? Löysäällä munalla ei panna... vai ootkos edes ikina saanut munaa? kuulostaa siltä et jotain puoli heijaria... eikö miehelläsi kovetu kunnolla?
 
Biksikö?
Alkuperäinen kirjoittaja sillai:
Alkuperäinen kirjoittaja hihheij:
Voikai sitä sormiaan ja kieltään käyttää ;) :p
Sormia? saako joku sellaiseta orkut? eihän se tunnu miltään verrattuna oikeeseen vhkeeseen....sama kuin hammastikulla panis... haha haahhhaaa
Ei sormia tarvitse sinne työntää..sormilla pyöritellään nappulaa, kielellä kutkutellaan. Jos jotain pitää työntää niin dildot on parhaita
 
mussukka
Alkuperäinen kirjoittaja sillai:
Alkuperäinen kirjoittaja mussukka:
sormia, kieltä..mä en ainakaan halua kurkkua tai dildoa tms sisääni, tuntuu inhottavalle ja kovalle,maksamakkarapötköä eilen harkitsin kun on sellanen pehmonen mutta siinä päässä se metallihärpäkkä on aika inha:(
Meinaatsä ettei oikea kulli ole kova? Löysäällä munalla ei panna... vai ootkos edes ikina saanut munaa? kuulostaa siltä et jotain puoli heijaria... eikö miehelläsi kovetu kunnolla?
täh? pinta on muissa kova, siis sellanen,,teollinen, en tykkää ollenkaan.

 
totta
Kokemuksesta nainen osaa tyydyttää naista paremmin kuin mies.Tietää toinen nainen toisen naisen herkimmät kohdat miestä paremmin.Mies kun räplää naisen klittaa niin tekee sen huonommin kuin nainen.Oli naisella vehje tai ei.N iin kieltä ja sormee nainen käyttää paremmin.Varmaan mies osaa tyydyttää toista miestä paremmin kuin nainen.
 
Omat kokemukseni ovat kauniita, herkkiä ja todella nautinnollisia. :p

Kielellä ja sormilla hyväilyä, joka paikasta. Yleensä dildo apuna. Läheisyyttä, ei kiirettä, aivan mahtavaa siis. Parhaimmat orgasmini olen saanut naisen kanssa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mussukka:
Alkuperäinen kirjoittaja sillai:
Alkuperäinen kirjoittaja mussukka:
sormia, kieltä..mä en ainakaan halua kurkkua tai dildoa tms sisääni, tuntuu inhottavalle ja kovalle,maksamakkarapötköä eilen harkitsin kun on sellanen pehmonen mutta siinä päässä se metallihärpäkkä on aika inha:(
Meinaatsä ettei oikea kulli ole kova? Löysäällä munalla ei panna... vai ootkos edes ikina saanut munaa? kuulostaa siltä et jotain puoli heijaria... eikö miehelläsi kovetu kunnolla?
täh? pinta on muissa kova, siis sellanen,,teollinen, en tykkää ollenkaan.
Sitten taitaa olla aika huonot kokemukset dildoista jos on vaan "koviin ja teollisiin" pintoihin törmännyt :whistle: Valikoitavaa riittää!!

 

Yhteistyössä