Mootoripyörällä kotiin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olin ollut pari päivää ajannut mootoripyörällä Lapista kotiinpäin vailla kiirettä. En ollut edes pulivälissä. Kurvasin Leirintäalueelle. Pieni leirintäalue lähellä llveskiveä. Olin päättänyt käydä siellä isolla kivellä jo pari vuotta. Maksoi yhdestäyöstä leirintäalueen respaan ja pistin teltan pystyyn. Katsoin navikaattorista missä on lähin kauppa. laitoin kypärän päähän ja lähdin matkaan. Pieni kyläkauppa. Ostin Patonkia vihanneksia ja pienen palan kirjolohta. Minulla oli mukana alumiini folioata. Ajopin rauhassa leirintäalueelle ja pysähdyin katsomaan pientä puroa. Mahtaako tuossa olla kalaa ajattelin. Lähin tekke ruokaa ajoin mootoripyörän Teltan viereen ja nappasin ruokailuvälineet mukaan ja suuntasin kohti nuotio paikka. Laitoin vihanneksit ja lohen alumiinikelmuun ja kaasin sekaa oliviöljyä. la laitoin ne ritilään. Join pari olutta kun ruoka valmistui. rupesin syömään. Taidan mennä nukkumaan tunnuksi ajattelin. Pesin veitse ja hharukan ja laitoin roskat jäteastiaan. Nyt pienet unet ja katsotaan mitä ilta tuo. Olin juuri mennyt nukkumaan kun kuulin parin moottoripyörän tulevan. Nyt nukutaan ajattelin. Heräsin tunninpäästä ja väämtelehdin ulos 2 mootoripyörää oli ilmetynyt oman viereen. En nähnyt ketää niiden lähellä 2 teltaa oli myös pystytetty. Otin takalaukusta kartan ja kävelin oleskeluhuoneeseen sielä oli TV päällämutta ei kukaa katsomassa. Laitoin äänen pois ja tutkinkarttaa lyhyt matka Ilveskivelle tai sen parkkipaikalla siitå joutuu kävelemään kivelle. Ei haittaa ajattelin. Huominen ohjelma on lyöty lukkon ajattelin. Nousin ylös ja kävelin taltalle. Siellä oli 2 naista ja 1 mies ajo housut jalassa moikkasin. Onko ollut pitkä matka kysyin. Lähettiin Porvoosta aamulaa toinen nainen sanoi. Huomenna vain 100 km matkaa Kokkolaan. Sitten viikko mökillä. Sanoin tulevani Ylläkseltä oon jo 2 päivää tehnyt matkaa vailla kiirettä. Käyn huomenna Katsomassa nähtävyyttä ja jatkan matkaa tai jään viellä yöksi sanoi. Tuu Mukaan Kokkolaan sanoi mies. Saat nukkua sisällä meidän vierasmajassa hän lisäsi. Naiset meinasivat avata suunsa. Eikun tuuvaan lisäsi mies. Näin että naiset keräsivät kiukkua. Mulla on teltta munkana ja en tiedä sanoin. Käyn kyllä ensin katsomassa kiveä katotaan sitten. Meen nyt grillaa bravurstia sanoin. Me tullaan kans sanoi toinen nainen. Käytiin just kaupassa. hän lisäsi kaivoin pyörälaukusta Bratvursti paketin ja puolet patonkista. Otin viellä teleskooppi makkaratikun. ja menin nuotio paikkaa. Toiden naisista rupesi tekee ruokaa tarjosin oluen miehelle. Hän avasi sen ja skolattiin. Toinen nainen istui miehen viereen. JUttelin pariskunnan kanssa. Olivat kahdestaan liikkeelä ja Toinen nainen joka teki ruokaa oli Miehen sisko. Kokki ammatiltaan. Pian naine toi alumiini folio kääreitä nuotion ritilälle. Kysyi minulta syötkö sinä myös. En mä grillaan nä bratvurstit ja näin on hyvä. Kokki nainen lisäsi puun nuotioon. Esitteli itsensä Kaisaksi. Esittelin itseni. Ja pariskuntakin. Jatkoimme iltaa nuotiolla viellä syötyämmekin. Täälä on niin hiljaista että eise ketään haittaa Kaisa sanoi. Mies haki meille kaikille oluet. Ilta kului joutuisasti 24. sanoin meneväni nukkuaan.
 
vierailija
Myös Pariskunta ja kokki menivät nkkumaan. Heräsin aamulla 7 mältä. Kaisakin oli herännyt teen aamiaista hän sainoi. Otako. Mun pitää syödä vää vihannekset. Sanoin Ja teen lisukeeksi Teetä sanoin. Etkö juo kahvia Kaisa kysyi. En en oo koskaan pidännyt siitä. Ja muutenkin olen ronkeli ruuan suhteen. Parempi että teen omat ruuat mutta kiitos. Laitoin loput vihannekset folioon ja lisäsin mausteet ja öljyä. Pidätkö tosta Kaisa kysyi. Tä on minun makuuni Mulla on viellä pari sämpylää riittä mun aamiaiseksi. Laitoin nuttion tulen tekopaikkaan ja folion ritilään ja tee pannun. Kato mun ruokia sanoi Kaisa meen herätää pariskunnan. Siirsin Kaisan ruuat pois kuumasta. Kaisa palasi ja rupesin syömään. Pariskunta tulee kohta. Kaisa sanoi. Ne on riidellyt. Söin aamiaista ja pariskunta toivotti huomenet. Juttelin Kaisan kanssa toisessa pöydässä ja Pariskunta istui toisessa hiljaa. Taidaan lähteä käymään ilveskivellä sanoin. Mä tuun mukaan sanoi Kaisa. Laitoin tavarat teltaan ja kypärän päähän Kaisa hyppäsi mootoripyöränsä päälle. Mä osaan sinne seuraa hän sanoi. Mulla oli vaikeuksia seurata häntä. Sillä ajoi kovaa minun makuuni. Kun pääsimmen parkki paikalle otin kypärän päästä ja laitoin pienen lankun pätkän jalan alle. Sä ajat hilaa Kaisa sanoi. Joo mulla ei oo kirettä sanoin. Me ollaan lähtöisin Kokkolasta nyt minulla on siellä vain pieni mökki ja sauna. Riitta ja Hannu lähtevät aina mukaan. Ne viihtyvät siellä ne aina tappelee menomatkan mutta kun ne pääseesinne ne on kun vasta tavanneet. Lähdimme kävelee polkua pitkin ei tästä oo pitkä matka. Kaisa sanoi ja jatkoi puhetta . Ajattelin että onneksi en seurutele hänen kanssaan en jaksaisi kuunnella päivää enempää. Vihdoin pääsimme kivelle ja rupesimme kapuamaan rappusia. hyvin tehdyt sanoin eivät paljon heilu. ylös päästyämme otin repusta kiikarit. Sä olet hyvin varustautunut sanoi Kaisa. Joo tä on kesässä parasta katoa kauniita maisemia annoin kiikarit hänelle ja laitoin hihnan hänen niskansa taakse. En minä' pudota hän sanoi. Ju juu sanoin. Kaisa antoi kiikarit takaisin. Laitoin hihnan niskanin taakse. Hieno paikka sanoin. Katselin aikani. Kaisa sanoi sä olet ihme motoristi kun katselet maisemia. Jaa sanoin pitää teko syy ajella Sanoin. Mutta kannatti tulla. mennäkö takaisin. Mennän sanoi Kaisa. Kaisa ajoi nyt hitaammin jasaavuimme. Leirintä alueelle. Keitä teetä ja jatkan matkaa sanoin. Etkö tuu mökille Kaisa kysyi. Katsoin häntä Pitkä nainen. Voin minä tullakkin kirjoita osoite. Mikä sun puhelin numero on lähetän sen sinulle. Kerroin numeroni ja osoite tuli. Pakkasin teltan ja tavarat ja lähdin ajamaan. Sitä ennen lähetin viestin että tuun illalla ja voin nukkua teltassa että saa nukkua mökisä. Lähdin ajaa kohti Pietarsaarta. Kävin tankkaamassa Huoltoasemalla ja katselin reittiä Kaisan mökille. Suunnittelin reitin niin että olen vasta 16 jälkeen siellä. Kävin Pietarsaaren keskustassa syömässä ja ajoin saaristoreittiä Kokkolaa kohti. Ostin laatikon kaljaa lärväiseksi itselleni syötävää. ja laitoin osoitteen navigaattoriin. Tie rupesi pienee nee uhkaavasti. Saavuin pinelle raivatulle parkki paikalle jossa oli Parikunnan ja Kaisan moottoripyörä. Laitoin pyörän parkkiin ja repun selkään. Toisen käteen otin olut laatikon. ja lähdin kävelee polkua pitkin. hetken kuluttua näin. Mökin jatkoin kävelyä huomasin että sen vieressä oli vierasmaja. Sauna sijaitsi Meren rannalla se oli vanha muut rakennukset olivat korkeintaa parivuotta vanhoja Punamulta maalilla maalattuja. Ketään ei näkynyt. Koputin ovelle ja avsin sen huhuilin onko joku paikalla. Ei ketään. Ajattelin heidän olevan saunassa. Jäin terassille istumaan. 30 minutin päästä Kaisa tuli. Kiva ku tulit hän sanoi. Sinulle on sohva sisällä toi pariskunta ei nuku samassa rakennuksessa minun kanssa ja sä et voi olla huonompi. Ne lähti hakee kala kalastjalta. Sauna on lämmin voit käydä siellä sinulle on se tumman punainen pyyhe naulakossa. Onko sinulla likasia vaatteita hän kysyi. Mula on viellä parit puhtaat tpaidat ja sukat alushousut sanoin. mä pärjään. sanoin. Mee saunaan Kaisa sanoi. Naureskelin ja Annoin hnelle laatikon olutta. Rupesin kävelin kohti saunaa. Oli Vanha sauna pieni pukuhuone riisuin itseni ja astuin saunaa. Oli oikein sähkö valot mutta sauna oli aika hämärä näki kyllä mutta panelit olivat tummuneet. Heittelin vettä ja hikoilin. Laitoin kiukaan vesisäilöstä lammintä vettä ja sekoitin vettä itselleni pesufatin. Huuhtelin itseni kunnolla. Astuin terassille ja kiedoin pyyhkeen ympärille. Nautin vilpoisesta tuulesta. Kun olin kuivunut otin repusta puhtaan t paidan sukat ja alushousut. Laitoin housut jalkaan ja otin takin kantoon. Kävelin mökille. Pariskunta oli tullut.
Riita ja Hannu tervehtivä kivakun tulit he sanoivat. Oliko löylyä Hannu kysyi kyllä vastasin laitoin puita lisää sanoin. Mennään sanoi Riitta. Hannu ja Riitta lähtivät saunalle. Kaisa ojensi jääkaapista oluen ja toisen. Meinaatko juottaa mut kysyin kyllä ja käyttää hyväki hän vastasi. EN jaksa heti antaa uutta hän lisäsi. Täällä on sähkö sanoin. Niin on Ensi kesänä muutan tän systeemin auriko kennolla toimivaksi. Ei tarte maksaa maksua kun tä on tyhjillään suurimman osan vuotta. Mutta täytyy sit luopua pesukoneesta. Käytkö täällä talvellakin. Kyllä Kaisa vastasi. Mutta noi ei tuu kun kesällä. Olen täällä Joulut ja Pääsiäiset saa olla rauhassa. Tä oli mun vanhempien mut mä ostin tän kun ne rupes myymään tätä. Parivuotta sitten purin tässä olleen rakennuksen kun se oli huonossa kunnossa. Ja rakensin ton vierasmajan noille rakastavaisille. Join kaljaa. Syötkö kalaa hän kysyi. Savustetaan ja istutaan iltaa nuotion vieressä kun ei tuule kovaa. Odotetaan viellä hetki. Kaisa pakkasi tavaroita ja sytytti tulen savustus pöntöön. 20 minutin päästä pariskunta tuli ja Kaisa antoi heille oluet. Nä on tuliaisia. Hannu kiitti tuliaisista. Jäätkö kauaksi aikaa hän kysyi. en tiedä kuinkauan kestätte viikko viellä vapaata sitten töihin. Vastasin. Max pari yötä että saatte olla rauhassa. Ei kun oot viikon että me saadaan olla rauhassa sanoi Riitta




maisemia.
 
vierailija
En tiedä vastasin. Kaisa rupesi tarjoo savukalaa ja puhe hiljeni hetkeksi. Kala oli hyvää Keskikokoisia Ahvenia. Tänään pyydettyjä. Pariskunta lähti nukkuu ja jäimme viellä hetkeksi. Kaadoin vettä nuotioon ja kaisa keräsi tavarat ämpäriin. Tiskataan huomenna hä sanoi. Mannään nukkumaan. menimme sisälle. J Kaisa meni nukkumaan. Katselin puhelimesta sähköpostiani ja laitoin sen latukseen. Menin nukkumaan. Heräsin aamulla kun Kaisa keitti kahvia. Kahvin tuoksu tuli nenääni ja nousin istumaan kauhia aamu seisokki housuissani. Tuutko juomann Kahvia hän kysyi. En juo kahvia sanoin En muistanut hän sanoi. Ketä vaan vettä kattilassa mulla on kunnon teetä sanoin. Sain hetken aikaan että seisokki laskisi. Laitoin farkut jalkaan. Ja laioin tee puruja kattilaan. 8 minuttia sanoin. Kaisa katsoi minua. onko noin tarkkaa hän kysyi. Kyllä vastasin. Kaisa laittoi vohveleita pöYtään Mitä muuta hän kysyi. ei muuta. Mennääkö kalaan kysyin. Kaisa katsoi minua mennään vaan. Mutta ei tuolla kalaa ole Jotain simppuja. Söin muutaman vohvelin j join 2 kuppia teetä. Kävin pyörän pakkauksista hakee virvelin ja kuvia. Meen kalaan tuutko. En tuu sanoi Kaisa teen pariskunnalle aamiaista. Läähdin kävelee rantaan onneksi oli pitkävartiset saappaat mukana sillä ranta oli matala aivan turhaa heitellä. Kävelin pari kilometriä niin ranta muutui paremmaksi. Heittelin ja vaihdoin kuvia. Tunnin jälkeen nappasi 3 tai 4 kiloinen hauki. Tapion sen ja perkasin laitoin sen muovikassiin. Vaihdoin pienemmän kuvan 15 minutin päästä sain ison ahvenen. Lähdin kävlee takaisin.
 
vierailija
Huomasin että olin tullut kauas mökiltä. ääsin takaisin. Missä sinä olit kysyi Riitta. Kalastamassa ja näytin kalojani. Vein Kalastus vehkeet mootoripyörään sitten kalat Kaisalle mökkiin. Meillä on viellä niitä eilisiä hän sanoi. Niin ja uusia vastasin. Teen kala keittoa niistä eilisistä nyt. Istuin Sohvalle jossa nukuin yöni. Kaisa on kyllä hyvännäköinen ajattelin. Hannu tuli mökkiin. Lähetäänkö käymään kaupassa hän kysyi. Mennään vaan sanoin. Kävelimme parkkipaikalle ja Lähdimme ajamaan. Hannu ajoi reipasta vauhtia liian kovin minulle. Pian en enää nähnyt häntä. Ajoin seuraavaan risteyksee, Siellä Hannu odotti hän viittoi oikealle ja lähti taas ajamaan samaa vautia ajoin normaalia vauhtiani jäljessä. Hannu odotti minua kaupan pihalla. Nousin pyörän päältä ja menimme kauppaan. Hän kyseli oonko kauan ajellut sanoin että meitä on 3 veljestä ja aina jollain on ollut pörä nyt on meillä kaikilla. Ajan aina yksin. Hannu katsoi minua tiedän miksi. ajat niin rauhallisestin. Niin sanoin. Kaupassa Hannu laittoin tavarat linjalle ja kassa neiti laskutti. Maksoin laskun. Ja kannoin toisen kassin. Mootoripyörälleni. Nyt haetaan pontikkaa hän sanoi. Se on pahan makuista sanoin. Tä ei ole hän sanoi. Ajoimme takasin päin j a Hannu pysähtyi keltaisen talon pihalle. lähti sisälle ja 1 5 minutin päästä tuli takaisin 2 pulloa mukanaan. Laittoi ne takalaukuun. Ja ajoimme takaisin Hän ajoi nyt rauhallisemmin joten pysyin vauhdissa. Perille päästyämme veimme kassit sisälle. Riita laittoin tavarat kaappiin ja jääkaappiin. Missä se pirtu on hän kysyi. Hannu näytti pullot. Et juo kaikkea Riitta sanoi. En en tarjotaan vieraalle. Jätän väliin sanoin. Kaisa Tuli täällä sitä litkua ei juoda hän sanoi se haiseekin. Mutta tarjoan vieraalla. Ei kiitos sanoin se maku ei ole minua varten. Kaisa tuli viereeni ja kehui minua. Hannu otti pullot ja lähti vierasmajaa kohti. Et juo viellä sanoi Riitta. En en hän vastasi. Nyt syödään lounas Kaisa sanoi Tarjosi Kala keittoa. söimme kahdestaan kun pariskunta oli poistunut. Ne juo nyt sitä pontikkaa hän sanoi. Sitten ne tulee tänne ja kehuu minua. Kaisa sanoi. 45 minutin päästä pariskunta tuli Kaisa lämmitti keiton ja tarjosi heille. Ja kehuivat keittoa hyväksi. Kaisa tiskasi astiat mennään lämmittää sauna hän sanoi kävelimme rantaan. En jakasa niitä kun ne juovat. Mutta ei ne ilkeitä silloin ole. Istuimme rannassa Ootko naimisissa hän kysyi. en tiedä sanoin jos kerron totudeen saanko olla rauhassa sanoin. Miten niin. En tunne sinua sanoin. En ole eikä nais ystävää. eikä mies. Olin 2 vuotta naimisissa. Vaimo halusi heti lapsen. Tai se sanoi niin. Se söi pillereitä se oli. Liian kunnian himoinen siihen. Sit se otti eron ja Muutti jonkun toimitusjohtajan kanssa 15 vuotta vanhemman mutta sillä oli iso kukkaro. Nyt se odottaa sille lasta. En taida olla enään mikään parisuhde ihminen sanoin. Kaisa naurahti en minä sinua kosi ainakaan viellä. Et niin sanoin. Mulla ei oo omaisuutta tuhlaan kaikki rahat matkusteluun. Sanoin. Mutta et juo. Juon minä vastasin oon vaan vieras korea. Välillä istun kotona viikon ja juon 2 laatikkoa kaljaa. Ei puhuta siitä sanoin. Onko sinulla miestä ei ole Kaisa vastasi. Olin parisuhteessa naisen kanssa. Mutta ei enää sillä oli pari lasta entisen miehen kanssa. Ei ollut lapset minua varten. Kun ne meni kouluun. lähdin olisi pitänyt likaa huolehtia niistä ja niiden isä oli joku juristi. SE yritti saada ne itselle. Sellaista vaikeaa koko ajan. Sit on hyvin sanoin ei tarvi pelätä että kosit karkaus päivänä sanoin. Se on ensi talvena Kaisa sanoi. Mä lähden aina silloin matkalle sanoin. Lämmitetään se sauna Kaisa sanoi ja meni laitta kiukaaseen tulet. Takas tultaessa hän ojensi oluen. Nä on tuolta pukuhuoneen kaapista. Mulla on se lukossa tällaisia hetkiä varten istuimme rannalla ja nautimme oluista. Laitoimme viellä parikertaa puita kiukaaseen. Mee saunaanKaisa sanoi. Haen shamppoota mökiltä ensin hän sanoi. Riisuin vaatteet ja menin saunaa. Heitin löylyä. Pian Kaisa avasi oven ja tuli stumaan lauteille. En vaan häiritse hän sanoi. Ei yhtään sanoin. ja heitin vähän löylyä. Ne oli jo aika vauhdissa laulavat karaokea. A&D kappaleita. Ne lupas että tulevat kyllä saunaa kun olemme saunoneet. Heitin välillä löylyä. Kaisa kävi uimassa tai kastamassa itsensä meressä pesin itseni ja menin ulos. 15 minutin päästä Kaiskin tuli ulos kylpytakkiin pukeutuneena. Kävelimme mökille ja pariskunta tuli vastaan. Me mennään saunaan Riitta sanoi. Ne ei nuku enne 4 jää ne juo sen toisen pullon. Sit niille jää se toinen. Sanoin että meen nukkuu väsyttää ja en viitsi jos noi juhlii koko yön. Kaisa meni makuhuoneeseen pukee laitoin viimeiset puhtaat alushousut jalkaan ja puhtaan t paidan ja menin nukkumaan. Kaisa tuli itumaan ja katsoi tv:. Aamulla heräsin kun Kaisa teki aamiaista. Paistoi tuoksusta päätellen lettuja. Kun hä huomasi että heräsin kelpaako letut kyllä mtta ei hilloa. Sä olet kyllä ihmeellinen. Söin pari lettua ja Kaisa joi kahvia. Mä söin jo hän sanoi. Jätetään loput pariskunnalle. Mennään tänään käymään saaressa. Hän sanoi. Se on hieno. Söin letut ja jlhdimme kävelee laiturille Kaisa irroitti Veneen köyden ja työnsi sen Mereen Tuu istuu työn si sitä samalla kaisa souti kauemmas rannasta ja veti moottorin käyntiin. Onneksi on tyyntä hän sanoi. pitäisi olla koko päivä. Hän ohjaili eteen päin 20 minutin päästä tulimme pienen saaren rantaan. Hän ohjasi veneen laituriin. Hän sitoi venen. Tä on viellä mun vanhempien. Mutta ostan tän niiltä kun haluavat myydä. Tänne saisi varmaan jo rakentaa pienen mökin mutta ei huvita. Täälä oli sellainen 1900 luvun alussa ja siitä on kuvakin maalauksessa. Se on purettu 20 vuotta sitten kun se lahosi kasaan. Eikö muut lapset halua tätä ei ne haluaa vaan rahat. Piti joskus perustaa tähän naisille tarkoitettu saari, Mutta ei enää. Jonku matkailu kohde kesällä olisihyvä. Katselin Kaisaa ja pyörittelin päätäni. Kävelimme hetken saarella. Ja lähdimme ajaa takaisin. Tulimme rauhassa rantaan ja kaisa laittoi liinan veneen keulaan sähkö hoitaa asian hän sanoi. Ja liina kiristyi ja veti veneen maihin. Isä laittoi kaikkea tälläista. Kävelimme mökille. Ne on majassa Sanoi Kaisa. Olin vaan hiljaa. Letut on syöty ne on hengissä. Istuin terassilla tuolissa ja selasin vanhaa Tekniikan Maailmaa. Kais atoi minulle Oluen ja otti itsekkin. Mitä tehdään hän kysyi.Minulle riittää tää. Parin päivän päästä mun pitää lähteä sanoin. Kaisa tuli viereeni tuu ensiviikonloppuna uudestaan. Hän sanoi. Voin tulla. Pari päivää meni nopeasti. Kaisa teki ruokaa ja pariskunt aoli omissa oloissa. Viimeisenä iltana pakkasin varusteet valmiksi. Kaisa tuli lähelleni tuutko varmasti ensiviikonloppuna tuun minä sanoi. Tuu mun viereen nukkumaan hän sanoi. Ei me panna mutta Ollaan vaan hän sanoi. Menin sänkyyn hänen viereen hä otti käsivaarrestani kiinni. ennen kun nukahdin hän suuteli munua. Aamullla hän oli jo herrännyt. Teki taas lettuja Hän antoi lapun jossa oli hänen nimi ja osoite sekä mökin osoite. Lähdin ajamaan kotia kohti.
 
vierailija
Keskiviikko iltana soitin hänelle. Sanoi että pariskunta nautii sitä toista pulloa. Yrittävit lähteä ajamaan mootoripyörää mutta hän oli ottanut akun pois siitä. Kaikki oli muuten hyvin. Torstai iltana pakkasin pyörän valmiiksi. Lähdin Suoraan töistä ajaa kohti Kokkolaa. Pysähdyin ostaa laatikollisen Aura olutta. Oli jo aika myöhä kun saavuin perille. Parkkipaikalta soitin Kaisalle jasanoin olevani siellä Hän käveli vastaan. Halasi kun näimme. Täälä on ihan hyvin mennyt. Annoin akun pariskunnalle ne lähti tansseihin. Ne varmaan jäi yöksi sinne. Kävelimme mökille. Kaisa oli savustanut ahvenia minulle. Ja tarjosi kyytipojaksi Ruotsalaista votkaa. Olisimme jutelleet varmaan aamuun mutta sanoin että minun tarvii nukkua. Nukuimme samassa sängyssä Kaisalla oli päällään pitkä Marimekon raita yöpuku. Aamulla heräsin Kaisa oli vieressäni. Mitä haluat aamiaiseksi hän kysyi. Tee ja näkkileipä riittää vastasin. Ei riitä hän vastasi. hän nojasi leualla rintaani ja katseli silmiäni. Voisit sinä yrittää minua hän sanoi. Sinä kielsit sanoin. Ja sinä tykkäät naisista. Niin sinäkin hän vastasi. Olet hyvän näköinen ja minä olen elämässäni vongannut monesti. Ei aina huvia Vastasin. Ja mun pitää 2 viikkoo seurustella ensin sanoin. 2 viikkoa höh. Mä pussaan sinua sitten hän sanoi ja suuteli liian pitkään. Seisooko sulla hän kysyi sain laitettua peiton eteen ennenkuin hän yritti rutistaa. Muista 2 viikkoa olen herrasmies. Etkä ole. Hän sanoi. Mä teen sulle loitsu aamiaisen niin rakastut minunn hän sanoi. Kaisa nousi ja paistoi munia ja pekonia. Mulla on teen keitin mukana sanoin ja otinsen kassista. Söimme ja lupasin tehdä halkoja. Puut oli katkastu sopivan pituiseksi piti vain kirveellä halkaista. siinä meni tunti kun hän toi olut laatikon minulle jos sinulle tulee jano otin yhden ia istuin halko pinon päälle. Pariskunta on tulossa hän sanoi. Jatkoin halkojen hakkuuta ja pariskunta saapui. Hannu tuli auttelee. Ja oluelle. Tulit takaisin joo pitää huomenna lähteä sanoin. Oon ainoa työntekijä jolla ei oo nyt lomaa.. Viikko viellä yksin sit rupee muita tulemaan. Meillä on viellä paljon lomaa Hannu sanoi. Tuutko taas ensiviikon loppuna hän kysyi. En tiedä.
 
vierailija
Hannu hakkasi halkoja kun riivattu. Ei taukoa ei paussia. Tunnin päästä hän kaivoi meille jostain oluet. Juodaan nää välillä hän sanoi. Mun sisko taitaa pitää sinusta hän sanoi. Ensimmäinen kerta kun joku mies tulee uudestaan kylää. Hän jatkoi. Se on vaan seurustellut naisten kanssa. SE viimeinen akka oli persoona hän sanoi. Sen ex mies tuli tännekin uhittelee. Riitta meni ja potkasi sen auton etulyhdyt paskaksi. Sit se tajus lähteä SE äijä ja se akka.. Yritti saada Riitta viellä maksamman ne Valot. Riitta kiisti kaiken. Saivat kuitata itse valonsa. Mutta nyt hakataan noi loput . Hannu sanoi ja rupesi puurtamaan. En saanut puoltakaan aikaiseksi siitä mitä hän sai. Tunnin päästä halot oli hakattu. Hannu istui kasan pälle. Tuli vähän hiki hän sanoi. Ja kaivoi meille oluet. Juodaan nää ja käyn lämmittää saunan. Istuin ja avasin tölkin. Hannu moikkasi ja lähti sunalle. Jäin istumaan katselin kun haukka kaarteli taivaalla. Ja teki syöksyjään. Kaisa tuli joko ne on valmiita. On sanoin. Hannu hakkasi kun riivattu. Sillä on varmaan piilopullo saunalla Kaisa sanoi. Ja nauroi. Kaisa pyysi sisälle syömään. Ja tarjosi Lohi keittoa. Keitossa oli Lohta ja nimeksi perunaa ja porkkanaa. Jälkiruuaksi oli Kavia. En minä juo kahvia sanoin. En muistanut Kaisa sanoi. Ja istui viereeni. Onko sinulla colaa kysyin nyt maistuis. Kaisa nousi ja toi kaapista kola tölkin. Kaisa joi kahvia. Pariskunta taitaa juoda tänään hän sanoi. Ne oli käyneet ostamassa pirtua aamulla. Minulle ei oikein maistu sanoin. Pitää ajaa huomenna kotiin. Ja se on vittumaista ajaa krapulassa. Mulla on meille parempaa Kaisa sanoi. Tiskaan astiat niin mennään. Kaisa tiskasi astiat. ja pakkasi reppuun olut tölkkejä ja pari pulloa vettä. Täällä on näkötorni mennään sinne. Kävin hakemassa kiikarit mootoripyörän taka boxista ja lähdimme kävelee. Matkaa oli varmaan 3, 4 kilometriä. Saavuimme aluksi parkki paikalle siitä oli viellä parisata metriä tornille. Nousimme ylös puisia portaita pitkin. Ylä tasanne oli kunnossa hyvät kaiteet ja tornissa oli tuuli ja lämpö mittari. Aurinko paneli joka tuotti sähköä niiden tarpeisiin. Tä on kunnostettu viime vuonna Kaisa sanoi. Otin repustani kiikarit ja kateli merelle. Pari laivaa meni kohti meren kurkkua. Etelää kohti. Kaisa tuli aivan viereeni ja otti käsivarresta kiinni. Tuutko ensi viikonloppuna hän kysyi. En tiedä vastasin. On tänne matkaa sanoin. Sit ollaan tunnettu 2 viikkoa ja joudun varmaan uhrautumaan lisäsin. Kaisa katsoi minua. Uhrautumaan. Mä sulle uhrautumiset näytän ja suuteli minua.

Lähdimme kävelee takas mökille. kaisa piti käsivarrestani kiinni. joten matka meni hitaasti. Kaisa höpötti jotain en kuunnellut myötäilin vaan kun hän kysyi jotakin. Mökille päästyämme emme nähneet pariskuntaan. Menimme Mökkin ja Kaisa tarttui minuun ja suuteli. Nyt saat uhrautua hän sanoi ja kaatoi minut sänkyynsä. Jäimme rakastelun jälkeen viellä sänkyyn makamaan. Kun Riitta pamahti sisälle. OOteko pannut hän sanoi. Sitten hän poistui ja huusi Hannulle ne ovat panemassa. Voi perkele Kaisa sanoi nyt kuullan tästä loppu ilta. Nousin sängystä ja laitoin vaatteet päälle. Laitetaan vaatteet varmuuden vuoksi sanoi Kaisa kohta on uteliaat paikalla. Lähdin ulos ja sytytin grilliin tulet Hetken päästä Kaisa tuli ja Toi Bratvurstit. Hannu ja Riittakin tulivat. Kato nyt niillä on punaist posket Riitta sanoi. Hannu vaan nauroi se oli juonut Riitävästi pontikkaa. Ei niistä ollut seuraksi ja he poistuivatkin nukkumaan. Jäimme kaisan kanssa nuotiolle. Tuutko ensiviikonloppuna hän kysyi. Voin tulla vastasin. Mutta piilota noiden Pontikat. Ne hakee sitä lisää Kaisa sanoi. Olimme viellä nuotiolla sen samumiseen ja menimme nukkumaan. Aamulla Kaislata tuli jo kosmista juttua. En kuunnellut jotain parisuhde hömppää. 12 suutelin häntä ja lähdin ajaa Etelää kohti.
 
vierailija
Viikolla Kaisa soitti parikertaa. Pyysin pomolta perjantaita vapaaksi. Hän lupasi sen jos teen sen ensiviikolla takaisin. Perjantai aamuna lähdin ajaa Kokkolaa kohti. Ilmoitin Kaisalle matkalla että olen tulossa. Pysähdyin matkalla ja ostin laatikon olutta. Pari kertaa piti viellä varmistaa navikaattorista että ole oikealla tiellä . Parkki paikalla ei ollut kun toinen moottoripyörä. Otin repun selkään ja kävelin mökille. Koputi oveen ja avasin sen Kaisa käveli luokseni ja suuteli ja suuteli. Ne lähti Porvooseen. Saadaan olla kahdestaan Kaisa sanoi.
 

Yhteistyössä