Nettituttavuuden tapaaminen

Teemme taas treffit yhteiseen paikkaamme. Olemme viettäneet monta kivaa hetkeä netissä, kahdelleen. Kertoen toisillemme mitä haluaisimme tehdä ja mitä haluaisimme itsellemme tehtävän. olemme rakastelleet milloin missäkin, milloin mitenkin, tarinoissamme. Tunnemme toisemme halut, fantasiat, toiveet, haaveet, mitä olemme kokeneet, mistä pidämme.

Olemme tavanneet aikaisemminkin, jutellen kasvokkain. Joudumme tapaamaan salaa, tämä on salainen juttumme, meidän juttu.

Laitoin sinulle viestin...tarvitsen sinua juuri nyt. tarkoitin että tulisit nettiin vaan vastasit että tule paikkaamme, menet sinne.

Tunnen sissimmässäni että tänä iltana tapahtuu jotain...

Ajan paikalle, odotat jo minua. Menemme suosiolla takapenkille istumaan. samantien halaamme, pidämme toisiamme hyvänä. En ajattele mitään, tahdon unohtaa kaiken, olla vain tässä ja nyt hetkessä, sinun kanssasi.
Silität hiuksiani, niskaani, tiedät että kiihotun siitä. Sivelet kasvojani, kaulaani, näet ilmeestäni että nautin. Laskeudut alemmaksi kädelläsi, sivelet kaulaani laskeutuen V-aukkoisen puseroni kaula-aukolle. Teet muutaman V-sivelyn, katsot kuinka reagoin, olen kiihoittunut, odotan vain että kosketat rintojani.
Laskeudut alemmaksi, puseron päältä sivelet rintojani, tunnet kovettuneet nännini. Laskeudut alemmaksi, sivelet vatsaani, tulet puseroni alahelmalle, työnnät kätesi puseron alle, kaivaudut rintaliivieni alle. Voihkaisen, olen niin kiihoittunut. sivelet nännejäni,nostat puseroni ja alat suutelemaan rintojani, imemään nännejäni, hyväilemään rintojani. tiedät että nautin tästä, olen sen kertonut niin monta kertaa. tunnen kuinka kostun, olen aivan märkänä sinulle, nautin niin että väkisin alan keinuttamaan lantiotani. huomaat tämän, alat laskeutumaan kädelläsi alemmaksi, samalla leikkien kielelläsi nännin kanssa. Kätesi tulee housun kaulukselle, työnnät kätesi housujen sisään, tunnet stringini, hyväilet häpykumpuani pikkareiden päältä. Kaivaudut niiden alle, ensin tunnet pienen karvatupsun, sormin sivelet häpyhuuliani ja pian tuletkin sileälle alueelle, raotat häpyhuuliani ja sormesi tuntee pian kosteuden, märkyyden.
Alat hyväilemään klitoristani, pyörittelemään sormillasi, hiljalleen. Hengitykseni on kiivasta, tuntuu välillä että pakahdun, en saa henkeä, kosketuksesi tuntuu niin ihanalta, kielesi pyörittelee ihanasti nännejäni samalla sormesi hyväilee välillä klitoristani, välillä työnnät sormesi sisääni. Nopeutat tahtia hengitykseni mukaan, tulkitset liikehdinnästä että olen kiihkon vallassa. Pian silmissä sumenee, äänet katoaa, rinnassa tuntuu painon tunne, laukean, voihkin niin. Yritän tasoittaa hengitystäni, tulla takaisin tähän maailmaan, katson sinua silmiin, hymyilen, näet että nautin.

Kysyn saisinko maistaa sinua. Hymyillen annat luvan, "tietenkin saat".
Avaat housusi, työnnän käteni sepalluksesta sisään. Tunnen kovana olevan kalusi, kaivan se esiin. Kumarrun upottamaan huuleni kalusi ympärille, ensin hellästi, varovasti Leikitellen kielelläni peniksen päässä. Alan upottamaan kaluasi syvemmälle suuhuni, pitäen huuleni tiukasti kalusi ympärillä, samalla kiellellä leikkien, kädellä hyväillen. Hyväilen peniksen juurella, alapuolella tuntuvaa jännettä, kiveksiäsi, peniksesi sykkiviä suonia, käden kanssa samaan tahtiin imien, nopeuttaen tahtia.
Tiedän että tykkäät tästä, olet sen monta kertaa kertonut. kohta tunnen kuinka penis todella sykkii, hengityksesi kiihtyy...tunnen suussani jotain....spermaa...laukeat.....jatkan hellää imuttamista, hyväilyä, anna koko lastin tulla suuhuni, maistut hyvälle, tunnut hyvälle.

Nyt on minun vuoro katsoa sinua silmiin ja nähdä että nautit tästä. Istumme vähän aikaa vierekkäin, otat kainaloosi, ollaan aivan hiljaa.

tiedät että olen tätä kaivannut niin, tämä ei riitä, tahdon lisää. alat taas hyväilemään rintojani, kiihytys nappuloitani, laskeudut housuilleni, riisut ne kokonaan pois. Sanot että käy makaamaan penkille, olen jalat koukussa takapenkillä, levität jalkojani, tulet haarojeni väliin. Hyväilet vakoani, raotat vähän, kumarrut suutelemaan, kaivat kielelläsi klitoriksen luo, joka on niin herkkänä vielä edellisestä nautinnosta. Nuolet kiellelläsi,, imet klitorikseni sisääsi, samalla työnnät sormesi sisääni, etsien Gpisteeni. Jatkat hyväilyä, imemistä, kielen pyörittelyä niin kauan että taas menen tajunnan rajamaille, laukean. Et välitä vaan hellästi jatkat nuolemista, hyväilyä.

Kun olen tasoittunut vähän aikaa, nousen istumaan, tulen syliisi. hyväilen penistäsi joka on taas valmiina. Otan peniksesi käteeni ja nostan itseäni. Ohjaan peniksesi huulilleni, alan hiljalleen istumaan kalusi päälle. Katsot kuinka uppoat sisääni, hiljalleen....mennen loppuun asti, olet pohjassa, tunnet kohdunnapukkani, minä tunnen että täytyn sinusta, tunne on ihana.
Alan ratsastamaan niin että tuon kalusi melkein ulos asti ja taas pohjaan. Hyväilet rintojani kokoajan samalla, näykit nännejäni.....näin jatkamme niin kauan kun tulet taas ja minä perässä, spermasi saa minut taas tulemaan....

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
 

Yhteistyössä