neuvoja...

  • Viestiketjun aloittaja orgasmiton(ko)
  • Ensimmäinen viesti
orgasmiton(ko)
olen seurustellut mieheni kanssa kolmatta vuotta. ainoa ongelma suhteessamme on se etten saa seksin aikana orgasmia. mieheni saa orgasmin aina ja minä en koskaan. suhteen alussa yritimme saada molemmille, mutta ei enää. mieheni haluaisi että minäkin olisin tyytyväinen seksin jälkeen. mikä neuvoksi?
 
tsiuh
Hei

Pystytkö saamaan orgasmin yksinäsi, itse tehtynä? Jos pystyt, niin ainakin tiedät ettei se ole fyysisesti mahdotonta.
Tällöin ongelma on tod.näk. pään sisällä. Kiihotutko miehestäsi, rentoudutko tarpeeksi? Oletko saanut orgasmia muiden miesten kanssa?
Jos kyse on yhdyntä/g-piste orgasmista, niin on melko normaalia että kaikki naiset eivät sitä vain saa. Nimim. 7 vuotta seksielämää ja yritystä takana. Ehkä sitten joskus.
 
sivupersoona.
Niin kyllä kai ne omat ajatukset ovat ne tärkeimmät ja esileikit. Niitä pitää jatkaa niin kauan, että te itse pyydätte miehen sisäänne. Käden tai peniksen. Sormi on siitä hyvä kun se on monipuolisempi toiminnoiltaan. Ainakin aluksi sitä voisi kokeilla. Minulla on hyviä kokemuksia siitä.Todella himokkaasti haluatte miestänne, niin syntyy hyviä muistoja.
Sen olen huomannut, että esileikkien aikana naisessa tapahtuu jotakin, mutta mitä sen saa naiset kertoa. Mitä silloin kannattaa ajatella? Vai olisiko puhumisessa se salaisuus? Kauniilla tavalla seksikkäät jutut.
 
Jos miehellä
Alkuperäinen kirjoittaja orgasmiton(ko):
olen seurustellut mieheni kanssa kolmatta vuotta. ainoa ongelma suhteessamme on se etten saa seksin aikana orgasmia. mieheni saa orgasmin aina ja minä en koskaan. suhteen alussa yritimme saada molemmille, mutta ei enää. mieheni haluaisi että minäkin olisin tyytyväinen seksin jälkeen. mikä neuvoksi?
on vain keskimittainen kalu, niin unohda orgasmit.
Vaihda isompaan ja nimenomaan paksuun. Päinvastoin kuin esitetään, paksu kalu saa paikat pingoitukseen ja tunto on ihan eri luokkaa kuin ohuella kalulla.
 
Leena
Höpön löpön mihet! Ei se aina ole isosta kalusta kiinni se orkku!!!
Ihanaa seksiä ja erotiikkaa tihkuvaa esileikkiä, tai vain raju pikapano, ilman mitään esileikkejä tuo takuuvarman orkun kyllä ainakin minulle.

Oma lukunsa ovatkin ne naiset, jotka eivät saa sitä edes omikseen.Eivätkö ne ole tutustuneet omaan kehoonsa ollenkaan? Vai missä se vika piilee...
 
orgasmiton(ko)
Alkuperäinen kirjoittaja tsiuh:
Hei

Pystytkö saamaan orgasmin yksinäsi, itse tehtynä? Jos pystyt, niin ainakin tiedät ettei se ole fyysisesti mahdotonta.
Tällöin ongelma on tod.näk. pään sisällä. Kiihotutko miehestäsi, rentoudutko tarpeeksi? Oletko saanut orgasmia muiden miesten kanssa?
Jos kyse on yhdyntä/g-piste orgasmista, niin on melko normaalia että kaikki naiset eivät sitä vain saa. Nimim. 7 vuotta seksielämää ja yritystä takana. Ehkä sitten joskus.
olen saanut orgasmin toisen miehen kanssa ja
saan itse aikaan orgasmin... haluaisin kokea sen joskus seksinkin aikana..
 
Leena
Noniin...=) Nyt ei muuta kuin yritystä kehiin!!! Ilman muuta ja luulen että kannattaa. Ole rento ja luottavainen, kerro kumppanillesi vaikka siinä rakastellessa mikä tuntuu hyvälle, ja voi sitä ennen rakasteluakin ohjeistaa.Sano heti jos jokin sattuu tai tuntuu pahalle.Klitoris on tosi tuntoherkkä ja toisen ihmisen sormetkin saattaa alussa tuntua pahalle.Toinen saattaa esim.painaa liian lujaa, se on pienestä kiinni. Mutta koettakaa, se itse hyväily on varmaan varmin ja itsellesi helpoin.Sano kaverillesi, jos se epäilee, ettei se vedä "hernettä nenään" =) että kokeilet vaan...taisit jo kertoakin että miehesi haluaa että sinäkin saat...jos muistan oikein, silloinhan hänkin on mielissään jos onnistuu.Onnea yritykseen!
 
Jos ei porkkana
auta, niin sitten keppi.
Kysy siltä mieheltä, että mikä siinä on vikana, kun muiden miesten kanssa meinaa kallo haljeta, kun orgasmit lentää. Omin käsinkin pääsee huipulle ihan pikku räpläämisellä, mutta miehen kanssa ei.
 
orgasmiton(ko)
Alkuperäinen kirjoittaja Leena:
Noniin...=) Nyt ei muuta kuin yritystä kehiin!!! Ilman muuta ja luulen että kannattaa. Ole rento ja luottavainen, kerro kumppanillesi vaikka siinä rakastellessa mikä tuntuu hyvälle, ja voi sitä ennen rakasteluakin ohjeistaa.Sano heti jos jokin sattuu tai tuntuu pahalle.Klitoris on tosi tuntoherkkä ja toisen ihmisen sormetkin saattaa alussa tuntua pahalle.Toinen saattaa esim.painaa liian lujaa, se on pienestä kiinni. Mutta koettakaa, se itse hyväily on varmaan varmin ja itsellesi helpoin.Sano kaverillesi, jos se epäilee, ettei se vedä "hernettä nenään" =) että kokeilet vaan...taisit jo kertoakin että miehesi haluaa että sinäkin saat...jos muistan oikein, silloinhan hänkin on mielissään jos onnistuu.Onnea yritykseen!
yritetään. kirjottelitko sinä, leena, niitä kokemuksiasi miehesi kanssa erääseen keskusteluun?
 
entäs
Meillä ainakin homma toimii niin, että jos mies laukee ennenkuin minä, niin saa sitten hoidella minut sormin tai leluin loppuun asti. Eli varmaan kannattaisi aloittaa siitä, että mies koskettelee sinua (ohjeidesi mukiaan) ja oppii edes jotenkin antamaan orgasmin. Voihan se jossain vaiheessa sitten tulla yhdynnänkin aikana, kun seksistä tulee taas mielenkiintoista ja orgasmeista luonnollinen osa elämää. Eli rohkeasti seksielämää parantamaan!
 
sohvis
Kun kaksi ihmistä,mies ja nainen tykästyy toisiinsa,silloin on kiva olla yhdessä Ollaan lähekkäin ja pidetään toisiamme hyvänä.Nauttikaa siitä hienosta olotilasta.Se on niin herkkää ja kaunista.Kaksi rakastavaista tutustuu toisiinsa henkisellä tasolla.Samalla fyysinen puoli tuo itseensä esille.Älkää hoppuilko seksin kanssa.Vanha sanonta pitää edelleenkin paikkansa,hiljaa hyvä tulee.Älkää ottako turhia seksipaineita.Miehet ja naiset tuskailevat miksei homma toimi.Kyllä homma alkaa toimimaan ajan kanssa.Ammattilaiset,toimiiko heilläkään aina.Tunnetasolla seksi on jotain todella nautinnollista.Edes mansikkakakku ei voita sitä.
 
sivupersoona
Alkuperäinen kirjoittaja orgasmiton(ko):
Kiitos hyvistä vinkeistä kaikille, erityisesti Leenalle. Päälle kahden vuoden odotus palkittiin eilen ;)
Onnittelut teille onnistumisen johdosta.
Kun nyt olette alkuun päässyt, niin jatko varmasti sujuu hienosti.



 

Yhteistyössä