Onko miehen erektio sosiaalisesti hyväksyttävää sekasaunassa?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tämä kysymys on tarkoitettu vain niille, jotka käyvät joskus miesten ja naisten sekasaunassa, jossa suurin osa tai kaikki ovat alasti.

(Jos et harrasta sekasaunomista lainkaan, mutta haluat silti kertoa mielipiteesi, tarkenna vastauksessasi että et harrasta sekasaunomista, mutta...)

Tapahtuuko sitä juuri koskaan, että joku saa erektion sekasaunassa? Minkä ikäisille olet nähnyt käyvän näin saunassa: aikuisille, alaikäisille?

Jos joku saisi erektion sekasaunassa, mikä on sinun mielipiteesi asiasta:

A) erektio tulisi piilottaa pyyhkeen alle, tai henkilön tulisi poistua saunasta

B) suhtautuisin hyväksyvästi siihen, jos jollain on ihan avoimesti erektio sekasaunassa

Jos mainitset myös sukupuolesi (M / N), nähdään onko jotain eroa sillä, mitä mieltä miehet ja naiset ovat tästä asiasta.
 
vierailija
N seka-, höyry- ja turkkilaisessa saunassa saunonut. En ole kertaakaan törmännyt tilanteeseen, että jollain olisi ottanut saunoessa eteen. Saunomassa on ollut eri-ikäisiä miehiä, poikia, teinejä, vaareja jne. Toisaalta kun saunotaan niin harvemmin tulee tuijoteltua toisten intiimialueita koska se ei kuulu hyviin käytöstapoihin.
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
vierailija
Olen ollut monesti sekasaunassa. Ikinä ei ole kellään ollut erektiota tai ainakaan en ole huomannut. Ehkä johtuu tosiaan siitä, että ei siellä juuri ketään timmejä teinityttösiä ole vaan vanhoja ukkoja ja akkoja lähinnä. Itse olen 40-v nainen. Kyllähän se ehkä vähän häiritsisi, ja toivoisin että kyseinen ihminen poistuisi saunasta.
 

Yhteistyössä