Onko teidän mies "ympärileikattu" ?

  • Viestiketjun aloittaja äiti vain
  • Ensimmäinen viesti
äiti vain
siis ei nyt sanan varsinaisessa merkityksessä haluttu juuri ympärileikata... Mutta onko esinahka terskan päällä?

Mun miehelläni ei ole, ja minusta on ihana kun se on niin siisti vehje! :D En pystyis kuvitteleen että hällä ois sellanen päällysnahallinen muna. =)
 
-peukku-
Siisti suihinotossa :eek: ?

Meillä mies peseytyy oli nahkaa tai ei ;)

Ja totta on sekin, että valitettavasti nahattomalla nakilla se tunto on alempi. Eikä perustu mihinkään naapurintyttöjen kesken kikatteluun, vaan ihan faktaahan se. Mutta eihän sen häiritsevää tarvitse olla =)
 
Kissanainen
Tämä on ihan normaalimalli, eli osat ovat liikuteltavia...
Kumpaakin versiota on tullut kokeiltua, eikä niiden vaikutuksessa tai tunnussa mitään eroa ollut.
Tunnossa sen sijaan ilmeisesti on.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.01.2005 klo 19:32 -peukku- kirjoitti:
Siisti suihinotossa :eek: ?

Meillä mies peseytyy oli nahkaa tai ei ;)

Ja totta on sekin, että valitettavasti nahattomalla nakilla se tunto on alempi. Eikä perustu mihinkään naapurintyttöjen kesken kikatteluun, vaan ihan faktaahan se. Mutta eihän sen häiritsevää tarvitse olla =)
Juu, meillä peseydytään kanssa aina ennen suihinottoa :p
 
joo
Pesu on hyvä suorittaa yhdessä.Jos haluaa ettei ruiki niin joutun on nahka parempi pitää suojana ja meneehän se mukavammin sisään (sinne mihin se kuuluukin) kuorii sitten kun on sisässä.Ja kun kuorii niin vedättää ulospäin kokoajan liikkeentahdissa niin jo pysyy jäykkänä ja sperma lentää
 
Noniin
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.02.2005 klo 05:55 joo kirjoitti:
Pesu on hyvä suorittaa yhdessä.Jos haluaa ettei ruiki niin joutun on nahka parempi pitää suojana ja meneehän se mukavammin sisään (sinne mihin se kuuluukin) kuorii sitten kun on sisässä.Ja kun kuorii niin vedättää ulospäin kokoajan liikkeentahdissa niin jo pysyy jäykkänä ja sperma lentää
:LOL: :whistle:
 
Oon kyl täysin tyytyväinen juuri siihen että kun tunto ei EHKÄ ole niin herkässä, niin eipä ole laukeaminenkaan sitten liian herkässä. Olen saanut tarpeekseni niistä kuorellisista minuuttimunista. :kieh:
No joo tää on mun kokemus....
 
kotkot
Mitäs jos mies tahtoisi, että naisellakin pitäisi olla "siisti vehe". Minulta saisi ainakin poistaa kourallisen ruttuja alapäästä! Nahka on nahkaa ja antaa sen olla, hyvänen aika!
 
Minä en ilmeisesti sitten sellaista nahallista mallia ole nähnytkään. Kaikki poikaystäväni ja myös nykyinen mieheni ovat siis kaiketi ympärileikattuja? Yhdestä entisestäni tiedän, että on leikattu. Mutta onko nykyisenikin? En kehtaa kysyä. Mistä sen tunnistaa? Siis lepotilassako roikkuu nahka sillee "yli".. vai tarviiko sen olla edes niin pitkä? En minä tiedä enkä tajua. :ashamed:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.02.2005 klo 23:22 mää kirjoitti:
Oon kyl täysin tyytyväinen juuri siihen että kun tunto ei EHKÄ ole niin herkässä, niin eipä ole laukeaminenkaan sitten liian herkässä. Olen saanut tarpeekseni niistä kuorellisista minuuttimunista. :kieh:
No joo tää on mun kokemus....
[/quote
Mitenhän muuten sais homman kestämään vähä pitempään?! Kyse tosin ei ole minuutista mutta silti..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.02.2005 klo 11:20 Minä kirjoitti:
Minä en ilmeisesti sitten sellaista nahallista mallia ole nähnytkään. Kaikki poikaystäväni ja myös nykyinen mieheni ovat siis kaiketi ympärileikattuja? Yhdestä entisestäni tiedän, että on leikattu. Mutta onko nykyisenikin? En kehtaa kysyä. Mistä sen tunnistaa? Siis lepotilassako roikkuu nahka sillee "yli".. vai tarviiko sen olla edes niin pitkä? En minä tiedä enkä tajua. :ashamed:
No, ymärileikatun vehkeen nuppi on koko ajan näkyvissä. Ei minun miehenkään leikkaamaton vehe ole koskaan ihan "hupussa"
 
Minä; se nahka näkyy parhaiten lepotilassa. Harvemmalla se kai kovin pitkälle venyy enää seisokin aikana..Tai mistä mä tiedän, muutamasta vain kokemusta. Eli ympärileikatulla nuppi näkyy lepotilassakin.
 
Ei ole ukkoa ympärileikattu, mutta aina sillä kuitenkin on pää, se terska, paljaana. Se esinahka on aina terskan takana, vaikkakin lepotilassa melkoisen ryppyisenä. Seisokissa nahka kiristyy ja pingoittuu sileäksi. Mukava katsella, miten kulli muuttaa muotoaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja -peukku-:
Siisti suihinotossa :eek: ?

Meillä mies peseytyy oli nahkaa tai ei ;)

Ja totta on sekin, että valitettavasti nahattomalla nakilla se tunto on alempi. Eikä perustu mihinkään naapurintyttöjen kesken kikatteluun, vaan ihan faktaahan se. Mutta eihän sen häiritsevää tarvitse olla =)
------------------------------------------------------------------------------------------------
Itseni on ympärileikattu (ihan lääketieteellisin perustein!). Kyllä itse pidän siitä, hygienian vuoksi jo. Terska ilman nahkaa ei ole "liipaisinherkkä" vaan antaa aivan eri lähtökohdat ajatukselle: Naiset ensin.... :flower:

Koskaan en ole lauennut ennenkuin nainen on tyydytetty!

Kaikkein mukavinta elämässä on on herätä aamulla tyytyväinen kisu vieressä...! :hug:


 

Yhteistyössä