painia nurmikolla

Olin viime kesänä uimarannalla nauttimassa kesäisestä päivästä,makasin auringossa pyyhkeeni päällä,oli aamupäivä ja huomasin kun kaksi nuorta miestä paini läheisellä nurmikolla muutaman kymmenen metrin päässä.
En tiedä minkä ikäisiä pojat oli,mutta katselin kun ne pyörivät siinä maassa ja yrittivät saada yliotetta toisesta,huomasin poikien jäntevät vartalot..varsinkin toinen joka oli hieman pitempi ja melko nopea liikkeissään.
Hetken päästä pidempi oli saanut kaverinsa maahan,ja kävi sen päälle istumaan..kohta se oli jo saanut sen kädet painettua maahan,ja ottelu näytti olevan ohi.
Päällä istuva katseli ympärilleen ja varmaan huomasi minut,mutta ei antanut sen häiritä...alla oleva yritti päästä pois tukalasta tilanteesta,mutta ei siinä onnistunut..jostain syystä halusin mennä lähemmäksi katsomaan,kävelin melko lähelle siihen nurmikolle ja yhä pidempi poika piti kaveriaan selätettynä.
Jostain syystä pidin näkemästäni,kun alla oleva yritti kaikkensa vapautuakseen,ja pojilla näytti kuitenkin olevan hauskaa,päällä istuvalla oli todella kiinteä vartalo,ja jäntevät jalat..ja nyt istui kaverin rintakehän päällä,niin että polvet olivat käsivarsien päällä..poika katsoi mua ja hymyili hieman ujona,alla oleva rimpuili epätoivoisesti.
-Etkö pääse pois sieltä?
-Ei se mihinkään pääse,päällä oleva sanoi,ja istui painavasti siinä
-Joko luovutat?
-En
-Tuu sitten pois sieltä!
Alla oleva yritti taas vapautua,mutta turhaan..päällä oleva vaan istui entistä tukevammin ja katsoi kaveriaan alaspäin
-No..joko luovutat?
Alla oleva rupesi nauramaan,kun ei muutakaan pystynyt..itseänikin alkoi huvittamaan,mutta samalla ihastelin päällä istuvan kinteää takapuolta joka tuli hyvin esille kun istui siinä selkä suorana..en muista nähneeni vastaavaa tilannetta aikaisemmin,jostain syystä oli aika kiihottavaa katsella poikien jänteviä vartaloita,ja erityisesti selätystilanne,jossa toinen oli joutunut nöyrtymään.
Voitolla oleva istui vaan painavasti siinä,ja välillä katsoi mua ja hymyili..varmaan piti siitä kun katselin vieressä.

Tässä aika erikoinen tarina,jostain syystä oli jotenkin kiihottavaa katsella poikien jänteviä vartaloita,ja myös selätystilanne jossa toinen lopulta näyttää kumpi on vahvempi..ja kyllä kai naisetkin saa nauttia kesäisestä painista..
 

Yhteistyössä