Pikkujoulu

  • Viestiketjun aloittaja ALLI
  • Ensimmäinen viesti
ALLI
Menin neljän ukon mukaan jatkoille ja halus pullonpyöritystä, säännöt olivat että arvottiin tehtävä minulle. Tehtäviä oli runkkaus/suihin/pimsaa/pyllyyn antaminen. Sitten pyöritettin pulloa kuka tekee, loppu vasta sitten kun kaikki oli saanut neljä tehtyä. Minkälaisia pikkujouluja muut nuoret sisaret saaneet vanhojen käsittelyssä??
 
Omat sormenpäät
Keski-ikäiset ihmiset ovat kuulemma alkaneet harrastamaan itsetyydytystä oikein kunnolla. Minä olen yli neljäkymppinen nainen ja olen itse harrastanut itsetyydytystä 80-luvulta lähtien. Minusta se on erittäin hyvä tapa tutustua omaan kehoonsa, sekä naisilla että miehillä. Minä tunnen oman alakerran osastoni nyt erittäin hyvin, sen jokaisen nipukan ja sopukan, mikä on rakastalun kannaltakin erittäin suotavaa, kun tietää, mistä kohdista kiihoittuu parhaiten ja nopeiten ja voi sitten varovasti esittää omia toivomuksiaan omalle kumppanilleen. Minä sain ensimmäisen organisminkin oman käden kautta.
Itsetyydytys tuo aina hyvin rentoutuneen, vapautuneen ja hyvän olon sekä fyysisesti että henkisesti, ainakin minulle. Sooloseksin harrastamiseen ei tarvita mitään vibraattoreita eikä hieromasauvoja, vaan omat herkät sormenpäät ovat kaikkein parhaimmat jutut, samoin silloin kun harrastaa seksiä miehen kanssa, niin tämän suu ja kieli sekä sormenpäät tuntuvat kaikkein parhaimmilta ihan joka kohdassa.
Miesten ja naisten harrastama itsetyydytys on hyvin luonnollista ja suotavaa, todellista turvaseksiä, paljon parempi juttu kuin olla jonkun epämääräisen ravintolasta isketyn tyypin kanssa. Itse en harrasta mitään yhden yön juttuja.
Minä en ole puhunut mitään tästä asiasta omille ystävättärilleni, sillä he eivät varmaan ymmärtäisi.
Minä en myöskään kerro heille, että joskus joku mies ehdottaa minulle suoraan seksiä ja se tuntuu minusta ihan kivalta, vaikken suostuisikaan, koska se on todistus siitä, että minä näytän hyvältä vielä sekä kasvoistani että vartaloltani.
 
n21v
uuuu
Kerran vuodessa haluu että ukot raiskaa kunnolla, joskus useimminkin kun pikkujouluissa. Sitä vaan haluu olla "huorana" välillä.
Kyllä kiinnosta saada vierasta mies porukkaa, sitä saa orkkuja kun ei tiedä minkäkokosta saa. Kerran lähdin vanhemman miehen mukaan enkä ajatellut minkälainen housussa on. Yllätyin kun riisu kalsarinsa, sen pitkä ja paksu heilu jalkojen välissä. Kun sai seisomaan pani edestä ja takaa että tuntu että pimssa repee! Onko muilla hyviä tai huonoja kokemuksia jättikulliista?
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä