posliinionglelma

  • Viestiketjun aloittaja wannabe
  • Ensimmäinen viesti
wannabe
No ei ihan, mut melkein. Siis haluaisn pitää alakarvalit siistinä. Eilkkäs vain vähän lyhyttä karvaa tuossa kummun päällä, mutta mutta... Olen muutamia ketoja ajellut kolmion kapeaksi ja siistiksi, mutta muutaman päivän päästä imestyvät rumat näppylät karvatuppeihin. Ja kutina on hirvee... Miten hoidatte homman? Auttaisko joku rasva esim. bepantehn? Ajatteko joka päivä sängen pois vai miten?
Huoh. Ongelma tämäkin... :ashamed:
 
LeLu harmaana
Itse olen pohtinut samaa asiaa :/

Olis tosiaan kiva saada tietää et kuin sen saa pysymään siistinä siis ilman näppyjä ettei tartte reuhkaperseenä kulkea \|O \|O :whistle: :whistle: :ashamed:
 
älkää ainakaan heti ajelun jälkeen rasvatko ihoa. joillakin auttaa, kun ihon kuorii vaikka kerran viikossa ja jostain olen lukenut, että "rasvaus" kannattaisi tehdä ihan perinteisellä ruokaöljyllä. Iho kyllä rauhoittuu, kun "tottuu" ajeluun.
Tiukat housut ja muutenkin hiostuminen hankaloittaa tilannetta. Antakaa ilmakylpyjä :)
 
Vaimo-otus
mulla auttoi ainakin ladysafen vaihto veetiin. Eli poistan karvat kerran viikossa veetiä käyttäen . Ja " kuokkaa" käytän vain niille alueille joihin veetiä ei voi tunkea. Joillekkin auttaa myös kun kokeilee " kuokan " kanssa parranajoon tarkoitettua extra sensitive partavaahtoa.
 
leidi
Jos on pokkaa niin vahalla vaan. Kyllähän se sattuu, mutta tulos on tosi hieno ja kestää kauan. Pienissä erissä sitten, eikä niin että koko puska kerralla. Ensin kannattaa pehmitellä ihoa kuumassa kylvyssä tai suihkussa. Eka kerta on aika elämys, mutta aikaa myöten helpottaa, varsinkin jos pitää karvat kurissa säännöllisesti eikä odota että koko kasvusto on palannut. Veetin kuumavaha on hyvää.
 
Tähän aikaan vuodesta tuo karvojen ajelukin tulee ajankohtaiseksi, joten voi kiinnostaa ihmisiä.
Miehenä sanoisin että ihon erilaisuus vikuttaa paljon, joten ihan tarkkaa yleissääntöä ei taida ollakaan. Kokemusta on kertynyt vuosien mittaan monen naisen siistimisestä, ja taitojakin parantanut. Siispä ehdotan että yhteistyötä jonkin käsistään taitavan miehen kanssa kannattaa tehdä, vaikka en toisten taidoista takuuseen menekään. :flower:
 
Kutina ja näppylät ei ole ongelma... Luin aikoinaan vanhankansan neuvon: Heti karvanpoistonjälkeen päälle apteekista saatavaa sinkkipastaa tai ihan vauvojen vaippaihottumaan tarkoitettua voidetta joka sisältää sinkkiä ja jota myydään vähän jokaisessa liikkeessä jossa myydään vaippojakin. Itselläni taitaa olla Natusan sinkkivoide jota laitan aika reilusti heti Veet käsittelyn jälkeen. Jatkan voitelua vielä seuraavanakin päivänä, ja näpyt on pysyneet poissa.
 

Yhteistyössä