Ratsastamisen ehdottaminen naiselle...

  • Viestiketjun aloittaja yks mies
  • Ensimmäinen viesti
yks mies
Moni nainen kertoi, että pitää parhaana asentona ratsastamista. Olisi kiva itsekin joskus saada kokeilla sitä, että nainen ratsastaa.

Miten voisi ehdottaa? Vinkkejä?!?!

Ratsastatteko kasvot mieheen päin vai kasvot pois päin?

Kuinka kauan jaksatte ratsastaa?

Onko ratsastus mahdollista jos mies on leveä lanteinen ja nainen kapea?
 
Saju harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.10.2004 klo 11:01 yks mies kirjoitti:
Moni nainen kertoi, että pitää parhaana asentona ratsastamista. Olisi kiva itsekin joskus saada kokeilla sitä, että nainen ratsastaa.

Miten voisi ehdottaa? Vinkkejä?!?!

No voisit koittaa sellasta että kesken aktin kysyt naiseltasi että tuutko päälle. Kyllä se ensin varmaan on hyvä jos nainen on kasvot suhun päin.

Ratsastatteko kasvot mieheen päin vai kasvot pois päin?

Kuinka kauan jaksatte ratsastaa?
En oikeen osaa aikaa kattoo mutta luulisin noin vartin-20 minsaa olevan siinä rajoilla ettei krampita..

Onko ratsastus mahdollista jos mies on leveä lanteinen ja nainen kapea?
Kokeilemalla se selviää, mutta luulisin että onnistuu!!

Hyviä kokeiluhetkiä!! :p
 
merelle
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.10.2004 klo 11:01 yks mies kirjoitti:
Moni nainen kertoi, että pitää parhaana asentona ratsastamista. Olisi kiva itsekin joskus saada kokeilla sitä, että nainen ratsastaa.

Miten voisi ehdottaa? Vinkkejä?!?!

Ratsastatteko kasvot mieheen päin vai kasvot pois päin?

Kuinka kauan jaksatte ratsastaa?

Onko ratsastus mahdollista jos mies on leveä lanteinen ja nainen kapea?
kysyt että miten olis pieni ratsastus.
itse istun kasvot vasten ja pois, molemmat kivoja ja tuntuu hyvältä sekä mulla että miehellä.
itse jaksan n.10 ja sen jälkeen on jalat spagettia :D
miksi ei onnistuisi???? et kai sä nyt sentään niin leveä ole ;) :whistle:
 
Tuore-Isä
Hei!

Ratsastus on hyvä asento siinä missä muutkin asennot. Itse kyllä pidän siitä vaihteluna. Muutenkin tykkään kun vaihdellaan aina välillä asentoja, sääli vaan kun alkaa nuo asennot jo loppua kesken. Pitäis varmaan käyttää paremmin mielikuvitusta... :)

Yksi ikävä puoli ratsastuksessa on ainakin meidän kokemusten mukaan. Sänky tahtoo natista enemmän kuin muissa asennoissa. Muksun nukkuessa samassa huoneessa se on vähän kiusallista. Samoin jos talossa on muitakin ihmisiä.

Me ollaan ratsastettu aina kasvot vastakkain. Pitaisikin varmaan kokeilla sitä toisin päin, tietäisi miltä se tuntuu. Tosin oman kullan kasvoja on aina mukava katsella ja pusuttelukin onnistuu kun kasvot on vastakkain.

Itse olen huomannut, että jos teen ratsastuksessa muutakin kuin vaan makaan passiivisena selälläni, niin se ottaa aika tavalla voimille. Kerran touhusin niin vauhdilla siinä, että en muistanut hengittää kunnolla ja meinasin tukehtua. Se oli kyllä tosi ahdistava juttu... :(

Luulisin, että ratsastus onnistuu, vaikka mies olisi leveä lanteisempi kuin nainen. Me vaimon kanssa ollaan keskenämme aika saman kokoisia tosin, että aivan varma en tuosta voi olla.

Asia kannattaa ehdottaa ihan reilusti vaan tyyliin "Miten olis pienet ratsastustunnit?!!"
 

Yhteistyössä