Sauna ilta..

On lauantai ilta ja makaamme vierekkäin sohvalla,sinä takanani odottaen saunan lämpeämistä.Koko päivän välillämme on tuntunut eroottinen lataus,katseissa ja eleissä.

Päälläni on vain vaaleanpunainen satiini yöpaita ja pienet silkki alushousut.Sinullakaan ei muuta kuin satiini bokserit joiden läpi tunnen kiihottuneen elimesi pakaroitani vasten.Se on lämmin ja kova.

Vaivihkaa alat hiplata nänniäni joka kovettuu sekunnissa yöpaidan läpi.Tunnen lämpimän aallon käyvän läpi koko vartaloni ja huokaisen.Tunnen kuinka jalkovälini alkaa kostua kuin itsestään,ilman kosketusta.Lämmin tunne jää kellumaan alavatsaani ja häpyäni kihelmöi.

-Jokohan se sauna olisi lämmin?kysäisen hymyillen.Nouset ja alat tehdä lähtöä kylpyhuoneeseen yrittäen käsilläsi peitellä kiihottumistasi.

Kylpyhuoneen puolella huomaan kuinka vilkuilet minua kiihko silmissäsi.Riisun liioitellun hitaasti yöpaitani,kostutan sormia suussani ja hyväilen nännejäni hetken.Katseesi on naulautunut minuun.Liu'utan käsiäni kylkiäni pitkin alushousuilleni ja pujotan toisen käteni hävylleni huokaisten.Hyväilen itseäni hetken sinun katseesi alla.Lopulta luovun myös housuistani riisuen ne kiduttavan hitaasti pois.

Heität housusi nurkkaan ja huomaan esitykseni tehneen sinuun vaikutuksen,elimesi seisoo kuin patsas.Näyttää kuin se voisi räjähtää hetkellä minä hyvänsä.Se on niin kaunis tummanpunaisine päineen ja suonikkaineen vartineen.Huomaan elimen tummanpunaisessa päässä pienen nestepisaran ja hetken mielijohteesta kumarrun nuolaisemaan sen pois.Elin nytkähtää innostuneesti

Jatkan matkaa suihkuun ja ah kuinka ihanalta hierova ja lämmin suihku voi tuntua!Ilmestyt taakseni,sammutat suihkun ja käsket ottaa suihkutangosta kiinni,tottelen.Kaivat jostain käsiisi mansikan makuista liukuvoidetta ja alat hieroa hartioitani siirtyen pikkuhiljaa kylkiä pitkin pakaroilleni samalla niskaani suudellen ja näykkien.-Pane jo mua!pyydän.
Naurahdat sen merkiksi että sinulla on jotain muuta mielessä.

Käännät minut ympäri,alat imeä ja näykkiä nännejäni.Siirryt pikkuhiljaa alemmaksi.Vatsalle,reisille..Käsket minua levittämään jalkani,teen niin.Levität sormillasi häpyhuuliani samalla työntäen kielesi klitorikselleni.Kielesi on niin pehmeä ja kostea,että alan täristä ja uikuttaa ääneen.-En ole tiennytkään kuinka kiihottavaa vaikerointisi on.Sanot naurahtaen.

Pettymyksen puna nousee kasvoilleni kun lopetat,olin jo niin lähellä!Otat minua kädestä ja ohjaat saunan keskilauteelle kontalleen.Tulet taakseni polvillesi alalauteelle ja alat hieroa kivikovalla elimelläsi pakaroitani.Elin hipaisee välillä häpyäni ja haluan sinut sisääni jo!Pusken pyllyäni sinua vasten,mutta sinä naurahdat vain.

Nousen ylös ja ohjaan sinut istumaan keskilauteelle.Ajattelen tehdä vuorostani sinulle jotain hyvää josta luulen sinunkin pitävän.Levitän jalkasi jotta mahdun niiden väliin polvilleni ja nuolaisen tummanpunaista terskan päätä.Murahdat nautinnosta.

Leikittelen hetken pyöritellen kieltäni terskan ympärillä ja välillä imaisten sen kokonaan suuhuni.Kalusi alkaa nykiä,mutta et halua tulla vielä,joten nostat minut ylös ja ohjaat ylälauteelle istumaan.Nostat nilkoistani jalkani kokonaan ylös jotta häpyni on kokonaan nähtävilläsi.

Työnnät hitaasti kaksi sormea sisääni liikutellen niitä sisään ja ulos.Hierot klitoristani toisen käden peukalolla hitain pyörivin liikkein,tiedät sen tekevän minut hulluksi kiimasta!Voihkin kiihkosta ja nautit siitä silmin nähden.

Viimein kaadat minut selälleni ja suljen silmäni.Tunnen kuinka vartalosi paino laskeutuu päälleni ja liu'ut hitaasti sisääni,pohjaan asti.Vihdoin!Alat keinua hitaasti päälläni samalla seuraten kuinka elimesi uppoaa minuun ja ulos nesteistäni kiillellen.Hieron klitoristani samalla kun uppoat minuun uudestaan ja uudestaan.

Tarraudun kiinni pakaroistasi ja nostan lanteitani sen verran että samettinen elimesi hieroo juuri oikeaa kohtaa.Alat puskea sisääni kiihtyvällä rytmillä ja en voi pidätellä itseäni enää!Uikutan täristen kiimasta kun orgasmi tunkee läpi varataloni ja tunnen kuinka elimesi sykkii sisälläni purkautuen!

Saunotaanko?
;)
 

Yhteistyössä