sauvakivaa

  • Viestiketjun aloittaja Mari 27
  • Ensimmäinen viesti
Mari 27
Poikakaverini kanssa ollaan kiinnostuttu sauvaleikeistä. Itse olen leikkinyt dildolla tietty kauan, mut nyt haluun kokeilla sitä myös poikakaverini peppureikään. Hän ei oo vielä ihan lämmennyt ajatukselle mut kyl se vielä tapahtuu.
Miten te muut? Onks teillä omat dildot vai yhteinen? Pesettekö sen välillä vai käytättekö esim. kondomia päällä? Peppupanon jälkeen tietty pitää pestä ennen pimppiin vientiä. Kertokaa miten teillä nää jutut menee.
Ja onks teidän miehet valmiita ottaan sauvaa peppuunsa? Mua kiihottaa ihanasti kun mies on vähän bi-suuntautunut ja antautuu toiselle miehelle tai ottaa sauvan sisäänsä.
 
m
meillä laitetaan sauvan päälle aina kortsu kun harastetaan sillä peppupanoa. on tosi kiihoittavaa käyttää sauvaa rakastelussa mukana. meillä on kaksi sauvaa tällä hetkellä toinen sellainen pienempi jelly burro noin 15cm / 3cm ja isompi realistik noin 22/ 4,5-5 cm

itseäni kiihoittaa kun isompaa sauvaa pimppiin ja itse taakse tai sitten vaimo ottaa suuhun ja laittaa pienemmän minuun . ei tarvitse miettiä saako vai ei kun ihan varmasti tulee nopeasti ja hurjasti. meilläkin vaimon fantasia olisi kun toinen mies olisi mukana ja esim panisi mua pyllyyn samalla kun minä häntä ja sittem me molemmat lopuksi riittävän kauan ja "" laadukkaasti"" häntä no se on fantasia mutta minä ainakin haluaisin kokeilla . no ehkä joskus..
 
mari 27
Kiitos vinkeistä. Kuulosti kiihottavalta! Nyt mä taivutan oman kultani tahtooni.
Muakin kiinnostais saada kahta miestä yhtä aikaa. Ja sit niin et toinen mies ottais mut rajusti ja mun oma mies olis käsiraudoissa polvillaan ja sellainen ponytail dildo pepussaan suukapuloituna katselis meidän leikkii. Sit oma mies pakotettais ottaan suihin toiselta mieheltä ja sperma valuis mieheni suusta. Tähänkin mä sen vielä laitan!
 
Notty
No on tosi reilua pakottaa mies asioihin, joista se ei välttämättä pidä, vain sen takia että itsellä on kivaa. En voisi kuvitella tekeväni omalle miehelleni noin.. o_O ensin sitoa se katsomaan viereen kuinka nai vierasta miestä, ja sitten vielä vieras mies panee miestä suuhun väkisin ja laukee vielä sinne... Alistamista ja häpäisyä, jos minulta kysytään. Vielä olis ymmärrettävää jos mies itse haluaisi ja ehdottelis... Mut ei... Eipä kuulu mulle...
 
m
jo vain meillä minä kyllä ajattelen miltä näyttäisi jos vieras naisi vaimoani ja olisin itse esim estettynä osallistumasta aktiin. mutta lopuksi vaimoni saisi ottaa vaikka suihin kun häntä pantaisiin takaa. vaimo haluaisi nähdä minun ottavan esim joltain suihin ja saada siten meitä molempia. olen jonkun kerran hänen kiusakseen leikkinut meidän sauvoilla ja näyttänyt miten minä voisin ottaa "" suihin"" ja sen jälkeen ollaan molemmat ihan kuumissaan ja ollan oltu kuin jänikset. ah on niin kiva ajatella ja leikkiä. mutta saispa joskus...
 
""MIES"" eikä p-reikä
Olet valinnut väärän ""persreikämiehen"", jos sitä nyt voi edes sillä nimellä kutsua!
Et ole saanut oikeaa ISOA MUNAA koska runkkaat itseäsi tekopatukoilla!
Niinsanomasi miehesi EI OLE MIES, vaan HOMO, jos antaa perseeseensä jotain tunkea.
Homous on aivosairaus, jota ei maailmalla jostain syystä ymmärretä, eikä uskalleta sanoa suoraan!
Hommaa itsellesi OIKEA MIES, jolla muna on senverran ISO, että sitä maistettuasi ei mielesi enää munankorviketta kaipaa!
Jos en itse olisi varattu, niin tulisin luoksesi antamaan kunnon oppitunnin, eikä millään lelulla, vaan oikean kokoisella pötköllä, minkä jälkeen olisit aivan sanaton, jos vaan pillusi kestäisi semmoisen käsittelyn!
 
mari 27
Ihana vastaus! Ihan pyörryttää kun ajattelen asettasi ja miten se työntyy vittureikääni ja venyttää sen äärimmilleen! Mut voisitko ottaa myös mieheni takaa päin? Meidän pitää harjoittaa häntä ensin sauvalla ottamaan sisään sun jättiläiskalusi. Suukkoja kun suostuit!
 
m
joskus olen itse ottanut sauvaa suuhun ja puristellut sitä kun vaimoni on ratsasstanut päälläni. vaimo ainakin piti näkemästään. oishan se aika jännää varmaan kokeilla silai oikean kalun kanssa.

en tiedä ottaisinko ihan loppuun asti vaan pyytäisin sitä siirtymään vaimoni taakse ja painumaan sisälle toiseen reikään.

 
mari 27
Kiitos vinkistä!
Pitänee vielä kertoo että Meillä mä määrään ja mies tottelee. Mun kulta on oikeesti kaulapannassa. Hän on ihanasti bi-henkinen, niinkuin minäkin. Joskus miehekkyyden halu ikävällä tavalla vielä näkyy hänessä mut vien häntä pikku hiljaa kohti omia päämääriäni.
Nyt on menossa tää peppuseksiin tutustuminen ja sitten hänet viedään kohti homoerotiikkaa ja toisen miehen kuningattarena olemme me molemmat ennen pitkää. Mieheni nauttii tästä kyllä ja haluaakin sitä. Mun vaan pitää opastaa häntä. Hän olisi liian päättämätön iskemään itselleen kundia joten mun pitää hoitaa se hänelle.
Joskus vei oman aikansa saada hänet ymmätrtämään että kaikki karvoitus hiuksia lukuun ottamatta on haitaksi. Nyt hän on silkin sileä joka puolelta...Nami!
 
mari 27
Hyvältä sen pitää tuntuakin. Ja nöyryytys ja alistaminen lisäävät hekumaa!
Eilen laitoin käsiini pitkät kumikäsineet ja komensin kultapuppelini sängylle kumilakanalle selälleen. Runsaasti vaseliinia peräaukkoon ja hieroin anusta rennoksi.
Sauva painui sievästi reikään ja mies inisi nautinnosta. Osaan kyllä tarttua häntä napakasti kiveksistä jos huomaan jotain vastarintaa. Kultani sai ihanat orkut ja itse huomasin miten pienellä harjoittelulla saisin koko käteni hänen sisäänsä...
 
Feel it cood.
Jatka samaan malliin. Itselläni on alistettavana samallaillainen kulliton orja.
Nautimme kumin orjuudesta. Työnnän käteni orjani anukseen sumeleilematta liukasteen peittämän kumikäsineen ja survon kättäni hänen anuksessaan armotomasti .hän valittaa ja anoo armoa ja saa orgasmin vasta lauetessaan rajusti vasten kumiesiliinan peittämän rintojeni.
 

Yhteistyössä