Seksilelut

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mun parisuhde on muuten ok mutta mies ei innostu seksistä kovin usein (1x 1-2 kk välein).

Joten haluaisin seksilelun tai parikin. Haluaisin jonkun, mikä menisi sisälle saakka. Eli ei mikään pieni vibra vaan. Ja sit tekisi mieli kokeilla itsetyydytyksesaä myös jotakin (pientä) tonne kakkoseenkin. (Jos sellasta saa käyttää jos ollut peräpukamia raskausaikana) .

Mitä suosittelette? Mikä on ollut hyvä ja mikä ei? Mitä muuta mä tarviin (mutten vielä tiedä tarviivani)?
 
vierailija
Mun parisuhde on muuten ok mutta mies ei innostu seksistä kovin usein (1x 1-2 kk välein).

Joten haluaisin seksilelun tai parikin. Haluaisin jonkun, mikä menisi sisälle saakka. Eli ei mikään pieni vibra vaan. Ja sit tekisi mieli kokeilla itsetyydytyksesaä myös jotakin (pientä) tonne kakkoseenkin. (Jos sellasta saa käyttää jos ollut peräpukamia raskausaikana) .

Mitä suosittelette? Mikä on ollut hyvä ja mikä ei? Mitä muuta mä tarviin (mutten vielä tiedä tarviivani)?
 
vierailija
Vaimoni kanssa käytämme sexi-leluja yhdessä, yleensä hän haluaa ison dildon sisäänsä samalla kun käytän kieltä ja pientä värisevää vipraa klitoriksella.
 
vierailija
Tuli näistä seksi leluista mieleen kuinka isoa vipraa olet työntänyt pimppiisi saadaksesi täyden seksi nautinnon ?
En ole koskaan työntänyt dildoa sisääni koska sen värinä klitoriksella ja sen ympäristössä tuottaa räjähtävän orgasmin. On ollut kaksi kaalimatoa ja nyt Lelon dildo. Kaalimadot pattereilla ja Lelo ladattava.
Pienillä dildoilla ei tee mitään.
 

Yhteistyössä