Sinkku naisen seksin määrä

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Miten usein muut kanssa sisaret harrastatte seksiä?
Itse olen vajaa 50 vuotias pari vuotta sitten eronnut sinkku nainen. Heti eron jälkeen en "osannut" lähteä kokeilemaan mitään uutta eikä ollut tarvettakaan, kun seksiä oli ihan hyvin suhteen loppuun saakka..
Mut nyt olen löytänyt itseni uudestaan seksin maailmaan. Nykyään seksiä on useita kertoja viikossa ja tuntuu että halut vaan lisääntyy. Suurin osa miehistä on netistä löydettyjä irtosuhteita. On yksi vakkari mies kenen kanssa seksiä on melko säännöllisesti.

Kertokaa muut sinkku naiset seksi määristä ja onko se muuttunut iän myötä?
 
vierailija
Miten usein muut kanssa sisaret harrastatte seksiä?
Itse olen vajaa 50 vuotias pari vuotta sitten eronnut sinkku nainen. Heti eron jälkeen en "osannut" lähteä kokeilemaan mitään uutta eikä ollut tarvettakaan, kun seksiä oli ihan hyvin suhteen loppuun saakka..
Mut nyt olen löytänyt itseni uudestaan seksin maailmaan. Nykyään seksiä on useita kertoja viikossa ja tuntuu että halut vaan lisääntyy. Suurin osa miehistä on netistä löydettyjä irtosuhteita. On yksi vakkari mies kenen kanssa seksiä on melko säännöllisesti.

Kertokaa muut sinkku naiset seksi määristä ja onko se muuttunut iän myötä?
No ihan liian harvoin, ehkä kerta pari kuukaudessa.
Oon 50 v. Seksiä haluaisin todella paljon enemmän. Miten ja mistä netistä löytäisi pelkkään seksiin miehiä. Joskus kokeilin tinderiä, mutta se tuntuu hitaalta ja vaikealta, kun en kehdannut laittaa suoraan ilmoitukseen että etsin vaan seksiä. Miten se pitäisi tehdä ja onko muita sivustoja tätä varten?
Kun löytäisi jonkun vakkarin, niin vois vaan soittaa että nyt äkkiä...
Mutta jos ois mahdollista niin useamman kerran viikossa haluaisin.
 
vierailija
No ihan liian harvoin, ehkä kerta pari kuukaudessa.
Oon 50 v. Seksiä haluaisin todella paljon enemmän. Miten ja mistä netistä löytäisi pelkkään seksiin miehiä. Joskus kokeilin tinderiä, mutta se tuntuu hitaalta ja vaikealta, kun en kehdannut laittaa suoraan ilmoitukseen että etsin vaan seksiä. Miten se pitäisi tehdä ja onko muita sivustoja tätä varten?
Kun löytäisi jonkun vakkarin, niin vois vaan soittaa että nyt äkkiä...
Mutta jos ois mahdollista niin useamman kerran viikossa haluaisin.
missäs päin olet?
 

Yhteistyössä