Siveysvyö

  • Viestiketjun aloittaja Yks satu
  • Ensimmäinen viesti
Yks satu
Lueskelin tuolla äsken erästä keskustelupalstaa, ja sattui silmään CB-3000, eli siveysvyö miehelle. Mitäs mieltä siskot on moisesta lukosta? Voi olla ne miehet vähissä jotka tota suostuisi käyttämään.
 
Expo
Joo, ei muuta kuin siveysvyöt käyttöön miehille, kun lähtevät Leville reissuun. Mitäs muijat, jotka tulevat panettaviksi sinne, saavat. No ehkäpä sormea ja kieltä, ja omaa dildoa.
 
Päin vastoin
Luulen, että on enemmän kuin tarpeeksi miehiä, jotka olisivat heti valmiita, jos joku nainen sen haluaisi heille laittaa.
Alistuvia miehiä kun on enemmän kuin alistavia naisia.
 
Pitkään korsetissa
Tiedän, että meitä on monta, jotka olemme vapaaehtoisesti antaneet Vaimoillemme kaiken vallan. Minkäkin ole 'piika' aina mekkoa ja nailoneita myöten.

Olen joutunut olemaan joskus pitkiäkin jaksoja siveysvyössä. Rangaistuksena omavaltaisuudesta.
Vaimoni minulle hankkima malli on NeoSteel'in munat jalkojen väliin lukitseva malli, päältä 1 mm:n ruostumatonta terästä, sisäpuolelta silikonia.
Malli on tarkoitettu pitkäaikaiseen pitoon. Normaalit vessatoiminnot suoritetaan siihen lukittuna luontevasti istuen, eikä se estä peseytymistä, kuten nahkaiset siveysvyöt.
Lisävarusteena tähän malliin saa asennettua erilaisia anustappeja. Ja arvatkaas, onko Vaimo hankkinut, ja minä joutunut käyttämään niitä myös!
 
""Reiska""
Sinulla taitaa olla saman lainen siveysvyö kuin minulla. Olen joutunut käyttämään sitä yhteen menoon joskus kuukausia. Tänä aikana meidän Rouva lypsää minut viikottain heromalla sormela eturauhastani peräaukon kautta. Sperma valuu silloin ulos ohuena nauhana ilman orggasmia. Ainoa josta voi yrittää nauttia, on naisen sormi pepussa.
Revi siitä huumoria.
 
Tapsa
Aivan saman asian kuin siveysvyö, ajaa se, että munat ovat liian arat vieraissa käymiseen.
Emäntä läpsii käsillä ja nahkaisella kärpäslätkällä munat niin kipeiksi, että ei voi kuvitellakaan panemista.
Kerran olin vähän vallaton ja hän repi huosut jalastani, pisti lattialle mahalleen ja tarttui nilkoista kuin kottikärryä. Minun piti kävellä käsillä huoneesta toiseen ja siellä odottikin kirpeä yllätys. Hän potkaisi suoraan paljaille munilleni takaapäin. Tähtiä näkyi ja haaroja poltteli. Pelkkä munien riippuminen sai kyyneleet silmiin.
 

Yhteistyössä