Sormen työntäminen pyllyyn

  • Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti
mimmi
mikä on sun osote. mun on kastamäentie 30.niin voitais...no kyl sä tiiät

kuinka iso se sun munas on koska mun tekee mieli jo nyt<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<33<3<3<3<3<3<3tehään seksiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii anna mun syöä sun munaaa....ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah.
 
Viimeksi muokattu:
mimmi
haloooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo.ook sä siel
 
tunnustelijanainen
Minusta on tosi mahtava tunne kun tyttöystäväni suihin ottaessaan ärsyttää eturauhasta pyllyn kautta. Saan aivan tajun vievän orgasmin.
Jos mieheltä ei tahdo irrota niin sormi sinne auttaa... tulee hurja purkaus ja nautin kun saatoin auttaa vaikken nauti sormen työntämistä pyllyyn. Mutta hän menee joskus "lukkoon" kun antaa mun ensin saada useita orkkuja ja sitten pidättelee omaansa niin kauan ettei mikään tahdo toimia ilman "pikku apua".
Onko joku muu kokenut samaa?
 
Viimeksi muokattu:
jänkäjoonas1943
Jos mieheltä ei tahdo irrota niin sormi sinne auttaa... tulee hurja purkaus ja nautin kun saatoin auttaa vaikken nauti sormen työntämistä pyllyyn. Mutta hän menee joskus "lukkoon" kun antaa mun ensin saada useita orkkuja ja sitten pidättelee omaansa niin kauan ettei mikään tahdo toimia ilman "pikku apua".
Onko joku muu kokenut samaa?
Sama pätee moneen(lähes kaikkiin) naiseen. Sopivalla hetkellä sormi pyllyyn ja katso;"pilvet ja sateet tulivat"!
 
Viimeksi muokattu:
jänkäjoonas1943
Jos mieheltä ei tahdo irrota niin sormi sinne auttaa... tulee hurja purkaus ja nautin kun saatoin auttaa vaikken nauti sormen työntämistä pyllyyn. Mutta hän menee joskus "lukkoon" kun antaa mun ensin saada useita orkkuja ja sitten pidättelee omaansa niin kauan ettei mikään tahdo toimia ilman "pikku apua".
Onko joku muu kokenut samaa?
Sama pätee moneen(lähes kaikkiin) naiseen. Sopivalla hetkellä sormi pyllyyn ja katso;"pilvet ja sateet tulivat"! Vai mitä naiset?
 
Viimeksi muokattu:
jänkäjoonas1943
No mutta onpas täällä häveliäitä naisia kun eivät ota kantaa "sormipyllyttelyyn"! Olen nainut lukuisten naisten kanssa jotka tykkää siitä ja ovat hankkineet jopa liukasteet sitä varten!
 
jänkäjoonas1943
Ovat saitin, seksistä ja sorpyllyttelyistä pitävät naiset! Ei yhtään kommenttia vaikka laskujeni mukaan noin neljäsataa on luketut ketjua kommentti jälkeen.
 

Yhteistyössä