Sperman nieleminen

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Nielettekö miehet omaa spermaanne? Silloin kun mun mies laukeaa pillun huulille tai rinnoilleni, niin hän usein nuolee pillun ja rinnat puhtaaksi. Olen itsekin niellyt spermaa ja sen maku miellyttää mua ja siksi en ihmettele kun hän nuolee omat liemensä. Miten te muut miehet ja naiset suhtaudutte spermojen nielemiseen? Onko teillä siihen himoa?
 
vierailija
Naidessa haluan ehdottomasti laueta naiseeni, kondomia on käytettävä koska hän on hedelmällisessä iässä vielä pitkään. Kulmilta maistuvaa en halua niellä.

Yksin r*nkatessa nielen kaikki, erittäin terveellistä. Ilmankos olen hyväkuntoinen enkä tarvitse lääkkeitä vaikka olen 60+

Dickey
 
vierailija
Nielettekö miehet omaa spermaanne? Silloin kun mun mies laukeaa pillun huulille tai rinnoilleni, niin hän usein nuolee pillun ja rinnat puhtaaksi. Olen itsekin niellyt spermaa ja sen maku miellyttää mua ja siksi en ihmettele kun hän nuolee omat liemensä. Miten te muut miehet ja naiset suhtaudutte spermojen nielemiseen? Onko teillä siihen himoa?
Nautin spermaisista suudelmista. M49.
 
vierailija
Omien spermojen pois nuolenta ei tunnu hyvälle heti nainnin päälle, mutta vaimon nautinnoksi teen sen. Maku pimpistä on jotenkin kitkerämpi, kuin suoraan vatsalla nuoltuna.
 
vierailija
Nielettekö miehet omaa spermaanne? Silloin kun mun mies laukeaa pillun huulille tai rinnoilleni, niin hän usein nuolee pillun ja rinnat puhtaaksi. Olen itsekin niellyt spermaa ja sen maku miellyttää mua ja siksi en ihmettele kun hän nuolee omat liemensä. Miten te muut miehet ja naiset suhtaudutte spermojen nielemiseen? Onko teillä siihen himoa?
Kun runkkaan kaukaisen spermat lautaselle mistä nuolaisen spermat nieltäväksi . Pidän sperman mausta , yleensä runkkaa kolme kertaa päivässä ja nielaisen spermat.
M 64 CD💃
 

Yhteistyössä