Suosikkiasento?

  • Viestiketjun aloittaja kisu70
  • Ensimmäinen viesti
kisu70
Eli suuri asentokysely. Mikä on suosikkirakasteluasento ja miksi juuri se?

Itselläni tällä hetkellä on asento 69 tyyppinen asento eri muodoissa ja asennoissa. Yleensä niin että olen itse miehen päällä. Suuseksi muutenkin tällä hetkellä miellyttävintä aina laukeamiseen saakka.
 
Sivupersoona
Makuuasento.

Vaimon vierellä. Molempien pää tyynyllä. Sormi hoitaa varsinaisen työn.

Syy: Se on helppoa, kun ei tarvitse kannatella itseä. Sormi on myös hyvin tuntoherkkä. Sillähän miltei näkee mitä se syvyys pitää sisällään. Mielikuvitus hoitaa sitten lopun näkemisentarpeen.
 
sivhos
Nainen istuu pöydän reunalla jalat levällään.Asiat työnnetään syrjään,murkinat saa jäädä,jos vaikka alkaa huikomaan kesken suorituksen.Siinä asennossa helppo rakastella.Pimppi on just sopivalla korkeudella.Kummankaan tarvi punnerrella,vaan saa nauttia seksistä täysin pilluin ja pallein.Jos pöytä ei jostain syystä ole sopivan korkuinen,ja pimppi liian korkeella,jalkoja voi sahata lyhyemmäksi,tai jos pimppi on liian alhaalla,pöydän jalkojen alle voi laittaa koroketta.Niinsanottua hauskaa jatkoa.
 
Lurps ja spruits
On kiihottavaa käydä juhlissa piilossa nuolemassa vierasta naista. Nainen riisuu pikkuhousut, istuu ja nostaa jalat levälleen sohvalle tai nojatuoliin, kieli sinne juhlasukkien pitsien väliin kosteaan hunajaan. Seuraavaksi odottamaan tilaisuutta pikaiseen suihinottoon. Joskus epäilevät nenät ovat nuuhkineet pillun ja sperman tuoksua.
 
Nautiskelijat
Jep, siinähän te ne jo kirjoititte.........melkein kaikki parhaat.
Hiukan riippuu millä fiiliksellä ollaan, asennot sen mukaan.
Jos ihokosketusta haluan niin 69 on ehdottomasti paras. Siinä saa myös naisen kehräämään todella voimakkaasti. Sitä kertaa ei ole ettei kumppaneistani jokainen olis lauennut ja nauttinut todella paljon.
Jos fiilistellään nautiskellen, on tukeva pöytä todella hyvä. Itselläni on ovaali pöytä, ja siihen kun nainen menee selälleen, jalat levällään kahden tuoli päälle ja minä siihen väliin seisomaan, niin avot. Pöydälle voi laittaa jotain pehmikettä ja tyynyn.
Kummankaan ei tarvi yhtään jännittää millään tavalla, silmilleni todella ihanaa ruokaa kun pillu ja kulli nauttivat.
Koira- asento on myös hyvä kun mennään lujaa. Naisella jotain seksikästä päälle, pylly pystyyn ja siinä on pöytä katettuna, visuaalista silmilleni tosi paljon. Naisella taas aika tuhma fiilis kun saa tarjota pilluaan kuin tarjottimella. Samalla voin sormitella peppureikää hyvin rasvatulla sormella. Oi että naiset tykkää.
Se mitä en kauaa kestä on se kun nainen on päälläni kyykyssä, minä selälläni alla. Kosketus on vain kullissa ja pillussa, muuta ihokosketusta ei ole. Siinä näkymät aivan ihanat molemmille, ja kuti lähtee kyllä nopsaan.
Siinä pitää vaan olla elli jolla on jaloissa voimaa kyykkiä, itse voin kannatella pepusta.......
 
Syvää hyvää
Lähetyssaarnaajaversio jossa nainen jalat pystyssä miehen olkapäitä vasten, mies käsivarsien varassa. Tässä pääsee syviin työntöihin, on kiihottavan näköistä. Katsekontakti nauttiviin kasvoihin.
 
nautiskelijatar
Alkuperäinen kirjoittaja Syvää hyvää;10318215:
Lähetyssaarnaajaversio jossa nainen jalat pystyssä miehen olkapäitä vasten, mies käsivarsien varassa. Tässä pääsee syviin työntöihin, on kiihottavan näköistä. Katsekontakti nauttiviin kasvoihin.
Minä alla selällään, jalat ristissä miehen ristiselän kohdalla. Tuntuu luissa ja ytimissä, taivaallista
 

Yhteistyössä