taisin kadottaa orgasmini..

tuli pieni aviokriisi, ja luottamus laski mieheen. anteeksi pyysi, ja annoin. mutta unohtanut en vielä, tietenkään. ja paraneminen taitaa kestää..

eilen mies touhusi lähes tunnin ja koitti kiihoitella ja tuottaa orgasmia mulle, eikä onnistunut. ei sitten millään, ei edes takuuvarmoilla konsteilla. lopulta annoin periksi ja teeskentelin. tai no, voiko sanoa teeskentelyksi, kun kumpikin tiedettiin etten saanut?

tuon kriisin seurauksena itsetunto tippui maanrakoon. ja näköjään se luottamus on avain siihen nautintoon.

vieläköhän sitä joskus nauttisi seksistä? onko kokemuksia?
 
Kerronpa omia kokemuksia. Meillä oli jokunen aika sitä, että olin itse halukkaampi osapuoli. Miehelle se oli jo pakkopullaa, ja tuli sanottua puolin ja toisin pahasti. Mä kadotin naiseuteni, ja asia kalvaa. Vaikka siitä päästiin yli ja puhuttiin asiasta. Mutta mulle nykyään orkut on tosi vaikeita. Tuntuu että väkisin pitää puurtaa ja tulee turhautunut olo. Eilen viimeksi kävi näin. Mies olisi kyllä lämmitellyt mutten vain halunnut. Jotenkin harmittaa että pitää orkkujen eteen nähä niin paljon vaivaa. Eli käyttää noita leluja, koska muuten ei orkku tule. Ja tuntuu että koko touhuun menee liikaa aikaa, ja kyllä se tunne katoaa.

Mietin että mihin se hyvä olo on kadonnut. Ennen ei tarvinnut kuin toisen vähän koskea niin heti halutti. Nyt oikein pelkään tilanteita ja tottakai se jännittäminen vie sen nautinnon. Tiedä olisiko parasta vain unohtaa orkut hetkeksi ja nauttia siitä läheisyydestä. Vai pitäisikö hakea jotain vitamiinia jos hormonitaso laskenut.

Mutta mietin kanssa että nautinko koskaan enää seksistä. Olen alkanut häpeämään kun ollaan sängyssä. Mieluummin räplään yksikseni sen hyvänolon kuin toisen aikana. Ja ihmettelen et minkä takia näin.
 

Yhteistyössä